@Nata; ik heb ook bij Jamie en nu ook weer mijn haar geverfd hoor, nouja, plukjes lichtblond erdoor. Kan volgens mij zoals Pooh al zegt geen kwaad hoor, zolang het niet bij je bloed komt.
linnie:groot gelijk hoor dat je moeder meegaat. dat soort dingen moet je niet alleen doen. moest een half jaar geleden voor mamografie.. (was gelukkig allemaal goed) haantje kon geen vrij, heb toen ook lekker mijn moeder meegenomen.. en die ongi krampen bah, zou er ook gek van worden Dikke knuf meis! fijne avond iedereen. XXX
Hallo allemaal, Sorry dat ik er niet veel ben maar ben even helemaal van mijn patje af.... nee, ben niet zwanger heb getest, maar ben hele dagen en nachten bezig met mijn zoontje. Slaap slecht, ben wakker te krijgen, ben hele dagen moe, mijn hoofd zit tjokvol en ik loop van hot naar her. Dan weer naar het ziekenhuis dan mijn werk dan weer school, dan is het wéér iets anders. Ik maak me echt druk over as dinsdag. ben niet gerust. Ga nu lekker slapen, haantje komt over 1 uurtje thuis en dan hoop ik al te slapen. Trusten allemaal! P.s. Sorry dat ik nu even niet reageer op iedereen moest even mijn verhaal ergens neer storten!. Kom net uit ziekenhuis vanaf vanmiddag 1 uur ben ik onderweg en om 8 uur vanavond was ik pas thuis dus dan weten jullie het wel..... even naar rotterdam! Praat morgen weer dames!
goedemorgen! miranda: daar zijn wij kippies ook voor hoor om even je ei kwijt te kunnen. sterkte meid! iedereen verder een fijne dag vandaag. wij gaan morgen op schoolreis dus de kids zullen wel erg hyper zijn vandaag ze zijn de hele week al zenuwachtig. XXX
Goeiemorgen allemaal! Miranda succes met alles! En ook een beetje aan jezelf denken he! Hier weer een lange dag...tot half zeven werken en ben die van gister nog niet uitgeslapen....was om half elf s avonds thuis terwijl ik om zeven uur s ochtends was vertrokken. Pfff dat voel ik nu wel hoor. Ik heb af en toe het gevoel alsof er iets drukt onder in mijn buik. Geen pijnlijk gevoel maar een drukje. Het is ook alleen als ik me inspan. Kent iemand dit? Iedereen een fijne dag en ik denk tot morgen....
goede morgen dames, nou miran dat is ook wat. praat het maar van je af hier hoor, ook daar zijn we voor.
Morguhh! Nouuuuuu wat ben ik blij dat ik op mijn werk ben zeg NOT! Blergggg.... Hoop dat deze werkdag snel voorbij is!
Ach, valt wel mee... Gewoon lastige mensen! Nog een dag dus dat scheelt weer! Hier alles goed? Heb niet echt alles gelezen nog?!
Hello kippies! Heb geen zin vandaag Gelukkig kan ik lekker met jullie tokken vandaag! Jihoe Miran; gewoon lekker klagen hier hoor, daar zijn we voor! Deli; Nog even volhouden en dan is het weekend! En voor je het weet mag je lekker met verlof Pooh; hoe is het met jou?
@ Linnie, nog effe meis dan kun je naar de gyn, las net dat je moeder mee gaat, dat is wel fijn voor je! Doe gewoon een rok aan, dan heb je niet zo het gevoel dat je heel bloot ligt! Vond het wel weer sterk van je, boven aan op pagina 1200
Ja, ik heb een keer een inwendig onderzoek gehad en toen heb ik dat ook gedaan. Had ooit eens gehoord van mijn moeder dat zij altijd een rok aan deed bij zulke onderzoeken dus toen dacht ik, dat lijkt me ook wel prettiger! Dan zie je het zelf in ieder geval allemaal niet zo duidelijk en je ligt niet helemaal bloot!
Het beste idee van de dag Haha! Toch begin ik er stiekempjes wel een beetje tegenop te zien.. Stel dat er iets mis.. Nou, laten we daar maar even niet over nadenken Hoe is het met jou en je beebje?