Ik snap dat je er tegen op ziet meis, zou het ook allemaal een beetje eng vinden! Maar als er iets niet goed is heb je alle tijd om je druk te gaan maken! Zou dat nu nog niet doen want dat is jammer van je tijd! En we gaan gewoon voor positieve berichten meis! Met beebje en mij gaat het goed, beetje moe, veeeeeel te weinig geslapen de afgelope week! Maar worstel me vandaag nog even de dag door en dan heb ik lang weekend dus mag helemaal niet zeuren!
Ohhh, heb jij een lang weekend?! Ben jaloers! Ga je wat leuks doen? Ik ga volgende week lekker naar Texel en heb dan de vrijdag en maandag vrij! Heerlijk! Die maandag dan naar de gyn, maar eerst heerlijk uitslapen! Jihoe! Zin in! Zo, positief genoeg?
Hahahaha... Ik vind jou altijd positief! *Delikip is trots op Linniekip* Ja ik werk mijn laatste weken voor m'n verlof nog maar 32 uur ipv 40 om wat vrije dagen op te maken dus ik ben morgen en maandag vrij ga niks leuks doen, hoop dat de keuken een beetje op orde is dit weekend dan kan ik wat opruimen maandag want volg. week vrijdag komen de meiden een avondje bij mij en we gaan gourmetten of steengrillen en heb geen zin om gezellig in de rotzooi te gaan zitten Leuk, weer naar Texel?! Ga je samen met je haantje?
Oeehhh, lekker klussen dus! Nog even doorbijten en dan heb je weer een prachtig opgeknapt huisje! Ik ga met 5 vriendinnen! GEZELLIG! Nadat ik met mijn haantje was geweest, ben ik verkocht! Vind het zo leuk daar! Hopelijk is het lekker weer!
Dat klinkt goed Linnie ik hoop voor jou ook dat het lekker weer is! En dan extreem warm want op zo'n eiland is het altijd wat frisser! Ik ben vorig jaar naar Schier geweest maar kon me daar niet echt vermaken?! Texel is dus wel erg leuk?
Goedemorgen dames! Hoe gaat het met iedereen vandaag? Ik ben niet vooruit te branden. Haan is gisteren vertrokken naar amerika en ik slaap echt slecht zonder iemand naast me. Had ons hondje al op het voeteneind gelegd maar dat is toch anders. Ook al snurkt die ook wel dus het was wel een vertrouwd geluid, hahahahaha. Zaterdag een geboortebord in elkaar knutselen voor mijn broer en zijn vrouw. Die verwachten hun kindje over 7 weken dus we gaan alvast aan het knutselen.
O Linnie, wat lekker. Texel is inderdaad heel leuk. Haan en ik zijn eind vorig jaar lekker gaan uitwaaien op Texel. HEERLIJK! Ik vind Terschelling ook heel mooi. Qua natuur is Terschelling mooier maar op Texel is veel meer te beleven.
Hey Dag! Wat vervelend dat je slecht geslapen hebt! Ik slaap altijd heerlijk als mijn haantje niet naast mij ligt hij moet wel gewoon thuis zijn het liefst maar hij mag best op de bank in slaap vallen Leuk dat jullie iets gaan knutselen voor je neefje of nichtje! Kun je alvast het goede voorbeeld geven
Ach Deli, Hij is maar een weekje weg dus het komt vast wel goed. Vannacht was het eerste nachtje dus dan is het ook wel erg nieuw. Hij is wel vaker een paar dagen weg maar ik vind het nooit wennen. Gelukkig maar want als ik het fijn zou vinden dat hij weg is klopt er iets niet toch?
Hihihi... Dat zou een beetje raar zijn ja als je 'm liever weg hebt van huis Maar goed, ik slaap echt wel het liefste helemaal alleen en ben toch echt al 8 jaar gelukkig met mijn haantje hoor
O Deli, daar kan ik goed inkomen ja. Ik vind het zelf ook niet prettig om heel dicht tegen elkaar aan te liggen als ik ga slapen. Tuurlijk wel even knuffelen maar dan is het ook klaar. Gelukkig hebben wij een groot bed en heb ik alle ruimte (ben nogal een onrustige slaper) Maar ik ben gewoon zo gewend aan het geluid dat er iemand langs me ligt en dat houd me nu dus wakker. Wij gaan ook altijd tegelijk naar bed dus het is gewoon zo alleen nu. Maar goed, genoeg geklaagd.....komt allemaal goed!
Meid, als dit al geklaag is Ik ga altijd een paar uur eerder naar bed dan mijn haan dus mis 'm nooit tenzij ik er 'snachts uit moet voor de wc maar als ik 'm dan keihard hoor snurken op de bank denk ik.... Laat maar lekker liggen
Was ff lekker buiten hoor! Wat een heerlijkheid! Werd net gebeld door de klant hier, dat we vanmiddag even mijn successen gaan vieren! Heb al aardig wat vacatures ingevuld en ze zijn helemaal gelukkig! Haha! Maar inderdaad Dag, ik heb dat ook hoor! Als mijn haantje niet naast me ligt, ben ik ook onrustig! En wij slapen ook echt niet naast elkaar! Hoewel dat ook wel komt door onze losse matrassen (zit een enorme spleet tussen haha) Hoi Liena, hoe voel je je?
@ Miranda, meis je mag hier af en toe gewoon je verhaal van je afschrijven hoor, kan me voorstellen dat je deze tijd wat extra steun nodig hebt. Het valt op het moment ff zwaar en daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Hoop dat je snel weer in wat rustiger vaarwater komt.... Dikke knuf........ @ Juffie, Wat leuk dat jullie morgen op schoolreis gaan. Daar kunnen de kids idd heel druk door worden. Hoe voel je je op het moment? @ Deli, meis heel veel suc6 vandaag, ga gewoon lekker de uren aftellen en toeleven naar het weekend. Fijn dat de keuken een beetje vordering maakt. En ik kan me voorstellen dat je lekker alleen wilt slapen , ik slaap ook altijd alleen, als ik bij haantje ga liggen kan ik het slapen wel vergeten. Slapen dus altijd apart, niet gezellie, maar voor mij beter . @ Linnie, meis wat duurt het dan toch lang he op dag 51, maar nog maar 12 dagen en dan is het 2 juni , en die tip van die rok, dat is echt de tip van de dag, deze ga ook ik zeker onthouden . En fijn dat je moeder meegaat, ik zou me dan ook iets zekerder voelen. @ Pooh, hoe gaat het met jou? Heeft je hondje je vanmorgen wat meer uitslaaptijd gegunt? @ Nata, ja dat met de tandarts snap ik niet zo goed, er komen idd vast meer zwangeren, maar hier op de site las ik dat je dan speciale verdoving moet hebben en die van mij deed er wel heel makkelijk over. Ga het in ieder geval ff navragen. En een beetje genoten van het wijntje , het is idd goed om toch ook pos. te blijven he . @ Yojo, Jeetje wat maak je lange dagen zeg, kan me helemaal voorstellen dat je helemaal uitgeteld was gisteravond, en dan vandaag weer zo'n lange dag........ Moet je nu morgen ook nog werken? Veel suc6 meis.... @ Dagdromer, niks aan dat je haantje weg is nu, lig je helemaal remiakip in het grote bed , maar dan is het straks wel weer extra lekker dat ie weer naast je komt liggen . Is ie voor zijn werk een week weg? @ Mink: Wat fijn meis dat alles verder goed is van binnen. Nu hopen dat de eitjes doen wat ze moeten doen . Dus het is nu zeker dat je volgende week gaat? En dan een weekje, lekker hoor. Geniet ervan......... @ Riddle dikke knuf voor jou..........
Ja met mij gaat het goed hoor, ben alleen niet vooruit te branden , straks maar ff wat in huis doen nu nog ff niet. Ben alleen nog steeds misselijk, maar nog 2 weken en dan schijnt het HCG langzaam weer af te nemen en over 8 weken is het vast over 8) ......
@Deli; Geen idee, hij zei niets.. Vroeg alleen of ik vanmiddag op de afdeling langs wil komen! Spanning en sensatie! Joepie!
@ Liena, je mag ook lekker rustig aan doen zo aan het begin van je zwangerschap! Ik hoop ook voor je dat je misselijkheid snel weg is! Waarschijnlijk wel maar er is een klein kansje dat je er toch last van blijft houden er zijn helaas ook dames die er tot op het eind last van hebben maar we gaan er gewoon van uit dat jij daar niet bij hoort! @ Linnie, ik hoop op een dikke bonus kun je lekker extreem uit je dak gaan op Texel
O linnie, een verrassing dus, leuk is dat he als ze een blijk van waardering geven, kan je dag weer helemaal goed maken of niet?