Ja maar kan me ook zo schuldig voelen als ik zo weinig doe, heb het gevoel dat ik dan lui ben. Maar goed elke dag een beetje doen, dan is het evengoed netjes en schoon , en mam zei dat het later heus weer afzakt, dan ga ik dan wel grote schoonmaak houden hihi.... En wil het bij jou allemaal een beetje lukken op het werk? Ben je gisteren nog bij Riddle geweest?
Linnie; spannend. Lekkere taart eten of zo? MMMM Liena; deze keer is haan niet weg voor werk maar voor plezier. Hij is met 5 mannen naar de Indi 500. Als hij het maar leuk heeft dan vind ik het allang prima. Ach, een weekje is zo voorbij. Ik hoop voor je dat over 2 weken de misselijkheid minder word. Wil niet je hoop de grond in stampen maar bij mij lijkt het juist alleen erger te worden. Eerst was het flink misselijk en soms overgeven. Nu kan ik nog niet eens een maaltijd verdragen, die komt er na 5 minuutjes al weer uit. De verloskundige raadde aan om cola te gaan drinken. Geen liters natuurlijk want dat is ook niet goed. Maar af en toe een glaasje als je erg misselijk bent schijnt te helpen. Heb het nog niet geprobeerd maar ga vandaag een fles cola in huis halen.
Zeker weten! Alleen is mijn vriendinnetje vandaag jarig en daar ga ik eten! Dus was eigenlijk van plan om lekker vroeg weg te gaan vanmiddag.. Heb ik ook wel gezegd, dus hopelijk kunnen we voor die tijd mijn 'successen vieren' (klinkt goed he?! ) Ach Liena, ben je zo misselijk.. Het is voor een goed doel moet je maar denken! Heb net even mijn broer gebeld, was toch wel benieuwd hoe de zaken bij hun ervoor staan! Maar volgens mij kan ze pas volgende week testen ofzo, ben benieuwd!
Dat doe ik ook altijd als ik misselijk ben! Helpt heel goed! Inderdaad niet teveel, maar meestal doet 1 glaasje al wonderen
O jee , dat is ook niet grappig zeg, ik heb die tip idd ook gekregen van de vk en moet zeggen dat als ik heel misselijk ben het wel helpt. En ze zeggen dat het HCG afneemt na 16 weken, dus mss dat het dan bij jou ook afzakt. Ik help het je hopen, want dat misselijk zijn is geen pretje he? Eerst had ik het alleen als ik nog niet gegeten had, maar nu juist als ik gegeten heb en idd gisteren kwam het er ook uit , Nou ja dan maar wat lichte dingetjes eten, wat niet zo zwaar valt, hoop dat het dan goed gaat........ Maar jij kan helemaal geen maaltijd binnen houden? Wat leuk voor je haantje, ff een weekje ertussenuit. Wat is Indi 500? Heb er nog nooit van gehoord
@ Liena, ik weet precies waar je het over hebt... ik had dat gevoel ook wel soms maar dat moet je helemaal niet hebben hoor meid! Gewoon je rust nemen! (kan ik nu makkelijk zeggen) Ik heb Riedel gister niet gezien, ze was niet op tijd thuis ze zou vandaag nog hier komen voor overleg verder... Ook sms'te ze toen ik vroeg of het goed was gegaan dat het niet goed was dus ik hoop dat ze vandaag nog komt
@ Linnie, weet je broer ook van jou situatie? Of weten hun niet dat jullie ook graag een mini-linnie willen? En uhhhhh, je successen vieren klinkt super!
Ik ga echt aan de cola dan! Ik vind het alleen niet zo lekker dus hoop dat ik het weg krijg. Linnie, ik hoop dat het wel een hele leuke verassing is! Of inderdaad zoals deli zegt een flinke bonus die je op texel kan verbrassen. Liena, als het echt niet te houden is heb je ook nog granules van VSM puur mama lijn die speciaal zijn voor "ochtend"misselijkheid. Een pepermuntje helpt bij mij ook prima als ik een klein beetje misselijk ben. Hoop dat je wat aan de tips hebt! Succes er mee
Had ik toch verteld? Mijn broer en zijn vriendin gaan ervan uit dat ze zowiezo de eerste ronde zwanger zijn en dat steekt.. Aan de ene kant zou ik kwaad willen worden dat het best wel eens langer kan gaan duren, maar voor hetzelfde geld zijn ze ook meteen zwanger! Maargoed, misschien ook wel een beetje jaloezie van mij hoor! Maar vond het zo krom dat zijn vriendin zei; 'We hebben gepland dat ik in juni zwanger ben, want dat komt beter uit met mijn werk..' Tja, dan kan ik echt kwaad worden! Dus daarom was ik even benieuwd! Maar mijn broer zei dat ze wel misselijk was, dus het zou best wel eens kunnen!
He wat vervelend voor Riddle, hoop zo dat het allemaal toch nog goed komt voor haar trouwen. @ Dagdromer, dan ga ik dat met de pepermuntjes ook nog ff proberen, hoop dat het helpt en zal vanmiddag ook eens kijken naar die pilletjes.......
Ohhh, arme Rid.. Vind het zo sneu voor haar.. Verdorie! Hopelijk is alles goed voor haar bruiloft! Rid; We missen je hier! Kom maar snel bij ons kletesen!
Ja daar kan ik soms ook wel boos om worden Linnie hoor, tuurlijk gun je het ze dat het meteen raak is, ik bedoel dat wil toech iedereen? Maar helaas denkt de natuur daar soms heel anders over. En komt beter uit met het werk , daar zou ik me nou echt niet druk om maken...........
Ja dat verhaal wist ik inderdaad wel! Maar uhhhhh misselijk! Hoe gek kun je jezelf maken als je zwanger wilt raken! 9 van de 10 vrouwen voelen van alles, vooral in ronde 1! Niet dat ik het ze niet gun maar na zo'n opmerking zou ik het niet erg vinden als ze iets langer moeten wachten of ben ik nu gemeen?!
Nou Deli, ik heb dus ook precies hetzelfde gevoel! Gewoon omdat ze er zo makkelijk over denken, hoop ik dat ze met de neus op de feiten worden gedrukt! Dus ben blij dat ik niet de enige ben met zo'n gevoel.. Ik ben ook een beetje gemeen dus
Moest ook wel lachen om die opmerking van het misselijk zijn, want ze is pas de 29 ongesteld geworden en heeft volgens mij een cyclus van 31 dagen ofzo.. Dus vorige week had ze nog niet eens haar eisprong!
Geeft niks Linnie, het is je goed recht. Ik vind het toch wel erg naief dat er nog steeds mensen zijn die denken dat zwanger worden te plannen is. Bah! Daar word ik misselijk van @ Liena, de Indi 500 is een race in Indianapolis op zo'n speedway circuit. Is voornamelijk veel herrie en heel veel publiek. Ook zitten ze 5 dagen in een camper met zijn allen dus ik heb bedankt. Vind autosport wel leuk maar zo leuk nu ook weer niet. Formule 1 vind ik wel gaaf om te zien. Normaal gaan we elk jaar kijken in Barcelona maar dat zit er voorlopig niet in.
OHOH, jij bent echt gemeen , maar kan me je gevoel helemaal voorstellen en als ze nu al last heeft van misselijkheid, is best heel snel. Ben benieuwd naar het vervolg
wat een gemene kippetjes zijn wij dus.... Je moet er wat zwangerschaps termen tegen aan gooien Linnie! Over blauwe lippen, bmm-onderzoek, eisprong, baileys kleurige afscheiding, lf hahahaha....... Of zou het dan opvallen dat je wel erg veel weet over zwanger worden!