[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Dag, klinkt op zich idd heel leuk, maar met z'n allen in de camper? Nee, vvolgens mij is dat op het moment ook niet zo fijn ;) .
    Fomule 1 is idd ook best heel leuk. Mijn zuje is een keer naa Duisland geweest, de Nuernbergring(of zoiets). Is Barcelona ook zo leuk?
    En gaan jullie dan met een grote groep?

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    :) ja het valt dan mss wel op maar dan kan je natuurlijk gewoon zeggen dat je heeeeeel erg met ze meeleeft en je je er daarom al in hebt verdiept;).

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Nee, meestal met zijn 2tjes. Je ziet alleen elk jaar wel dezelfde mensen dus je hebt meteen aanspraak. Ook wonen vrienden van ons vlakbij Barcelona dus is dat lekker makkelijk te combineren. En in spanje is het dan al vaak mooi weer!

4. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ben trouwens ook erg benieuwd of Riedel nog in het hok komt vandaag. Ik word er steeds nog naar van als ik aan de sitatie denk. Voel me zelfs een beetje schuldig dat het bij mij wel allemaal goed gaat. Of is dat heel erg raar? Het stomme is dat je van begin af aan al meer op Riedel let omdat je even ver was en wat haar ervaringen dan zijn.
    En dan loop ik te klagen over af en toe te moeten kotsen. Stom kippie ben ik

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Gaaf hoor. En dan gaan jullie bij die vrienden logeren?
    Klink wel als een soort korte vakantie 8) .

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik hoop ook dat Rid nog even komt, maar ik snap ook heel goed dat je niet zo'n zin hebt in een zwangerschapsforum als je net je kindje verloren bent :( Maar ik hoop dat we haar een beetje kunnen steunen, want dat doe ik graag! :)

7. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Ja, inderdaad we maken er een korte vakantie van. Dit jaar gaat niet door maar misschien volgend jaar weer. Dan kan opa en oma oppassen en gaan wij er vandoor met zijn twee.

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat heb ik ook hoor Dagdromer. Ik kan me voorstellen dat je het je aantrekt. Maar meis jij kan er niets aan doen dat het bij haar fout is gegaan. Jij mag er best van genieten dat het bij jou wel goed gaat en we kunnen niet meer doen dan er voor Riddle zijn op de momenten dat ze ons opzoekt, want kan me ook voorstellen van haar dat het moeite kost om nu hier op de site te komen. Het verlies valt vast zwaar en heeft tijd nodig om een plekje te krijgen........
    En je bent absoluut niet een stom kippie ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, jij leeft genoeg mee met iedereen meis! Je moet je vooral niet schuldig voelen! Iedereen weet dat je het hartstikke erg vindt voor Riedel! En voor jou is je misselijkheid op dit moment gewoon vervelend dus daar mag je best over "klagen"

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Precies! Als alle zwangere dames zich rot zouden gaan voelen wordt ze er ook niet beter van! We kunnen alleen rekening houden met elkaar!

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Helemaal met de dames eens! Naast het genieten mag je hier ook zeker klagen hoor ;)

Ik weet zeker dat Rid ons nog steeds heel lief vindt! :)

12. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ga ff buiten pauze houden lieverds! BRB!

XXX

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Tok zo Linnie! Ik blijf vandaag binnen tijdens de pauze... Heb ff geen zin in wandelen en kletsen en warmte en bleeeeehhhhhhhhh :D

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Linnie veel plezier buiten... Heerlijk ff genieten.

@ Deli, een dagje lekker rustig aan doen is ook heerlijk ;), Is je beeb nog steeds zo bewegelijk?

Zou ook graag ff buiten willen wandelen, want dat mis ik echt heel erg hoor. Kan nu al 8 maanden niet wandelen en dat is toch wel een beetje een straf, maar gelukkig gaat het sinds ik zwanger ben ineens een stuk beter met de dystrofie, dus ik houd moed en hoop nog steeds 6 juni zonder krukken te kunnen lopen. Ik kan in ieder geval mijn trouwschoenen weer aan, want mijn voet is niet meer dik 8) .

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik voel beebje nog wel vaak zat maar zo druk als in het begin van de week is hij/zij niet meer dus misschien was ie wel een paar dagen bezig met draaien zodat het hoofdje naar beneden ligt ofzo? Ik heb geen idee? De laatste dagen voel ik vooral van alles heel laag in mijn buik en daar onder zelfs... Dat is niet zo prettig maar alles wat je voelt is bijzonder dus ik geniet er maar gewoon van :D

Wat fijn dat het beter gaat met je voetje! Het is niet leuk als je niet kunt wandelen inderdaad! 6-6 moet je helemaal op de been zijn! Voor jullie prachtige dag! En 28 juni als het neit gaat kunnen we je wel dragen met z'n allen ;)

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Mss heeft je beebje het ook toe aan weekend ;) , en idd lekker genieten nu je dit allemaal mee maakt. Eigelijk is het ook maar even en het is natuurlijk heel bijzonder.......

Ja 6 juni hoop ik idd weer op de been te zijn. Want ik kan je vertellen dat ik na 8 maanden krukken die dingen wel door de keet wil gooien :D . En 28 juni jullie met zijn allen mij tillen, dan tillen jullie je een breuk, mss moet ik zorgen dat ik dan kan lopen zodat we de hoogzwangeren af en toe kunnen ondersteunen. ;) . Heb er wel steeds meer zin in, ben erg benieuwd naar iedereen..........

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Anders huren we toch met z'n alle een golfkarretje :D voor alle zwangere! Nee meis komt vast goed, ik heb er ook zin in hoor!

En ik kan goed begrijpen dat je je krukken weg wilt smijten, lijkt me ook niks!

18. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Linnie ga jij nu ook mee met kippendag :thumup: ? Of vier je dan idd je verjaardag? Hoop eigenlijk wel dat je meegaat hoor [-o<

:) , ja ik zie ons al gaan op dat karretje door het centrum van Utrecht, vol gas door het centrum, zoekend naar toiletten ;) en dan weer wat drinken

19. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Kippies, ik ga maar eens ff wat doen :oops:
    [​IMG]hihi, tok jullie laterzzzzzz

Dikke knuf Lienakip........

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik kan helaas niet mee die dag, ik ga 28 juni naar Awakenings Festival, mijn haantje heeft kaartjes gekocht als verrassing.. Was niet helemaal gelukkig, want stel dat ik dan zwanger ben, loop ik daar op een feest :( Maargoed, ik moet een gegeven paard niet in de bek kijken toch?! ;)

Vind het wel super jammer hoor! Wil jullie zo graag eens zien! :) En lekker ronduit praten over het zwanger worden/zijn!

Deel Deze Pagina