Heey Yootje! Met Jamie gaat het wat beter, heeft vanmiddag van 13.00u tot 16.oou (!) geslapen! Heeft net z'n eten op en zit nu aan een lekker toetje! Dus denk dat het wel wat beter gaat. Is vaak zo, kids zijn er meestal eerder bovenop dan volwassenen.. Wat 3x per dag neusdruppels en 3x per dag een hoestdrankje allemaal wel niet kunnen doen... Heey Leeuw! Ik zou het zo niet durven zeggen, en ik wil je zeker geen valse hoop geven, maar ik heb de innesteling destijds waarschijnlijk gevoeld. Het waren echt felle steken in mijn lies die ik voor m'n gevoel haast moest wegpuffen.. 2 weken later testte ik positief... Die steken voelde ik op 13 november 2007 tijdens m'n werk (ik weet het nog als de dag van gister, hihi!), en op 1 december 2007 testte ik positief... In ieder geval wil ik je heel veel suc6 wensen! @Linnie; He bah, jouw lichaam weet ook niet waar die mee bezig is volgens mij! Vreemd hoor, kan me echt voorstellen dat je daar helemaal hoteldebotel van wordt..
He Kippies, Jeetje, ik moet nog een heleboel bijlezen, maar ik wens jullie nu alvast een fijn weekend! Hier is alles goed, heb af en toe wat steekjes (lijkt op spierpijn binnenin). Verder ben ik het evenbeeld van koekkiemonster (nee niet de hoeveelheid haar), want ik eet zoveel. Ik weet dat ik niet voor twee hoef te eten, maar ben van mezelf niet zo dik, dus er mag wel wat bij. Het is BBQ weer, dus ik ga zeker genieten van het mooie weer, ik hoop dat jullie ook genieten, Kaat
hier een doodmoe jufkippie.. het was een leuke dag maar wel erg vermoeiend. jongetje uit mijn klas had een gat in zijn hoofd. was gevallen dus dat was minder. verder op de terugweg anderhalf uur in de file gestaan. pff en het was toch heet.. zo eerst maar lekker douchen en dan op tijd mijn bedje in.. morgen uitslapen hoop ik.. zal zo nog even bijlezen. XXX
Valt mee, hè juffie! Gisteren deed ik er bijna een uur over, vandaag was ik zo klaar. Deli werkt natuurlijk niet, haha. Hoe moet dat nou als ze met zwangerschapsverlof is?! Thanks girls, weet ik weer hoe dat zit met highlights/verf. Weet iemand van jullie ook nog of een laptop effect heeft op je zwangerschap? Die straling voel je altijd heel goed en je buik en benen worden helemaal warm. Herkent iemand dit? Fijne avond allemaal!
Goedemorgen allemaal, Ik was er gisteren ook niet nata, mijn paps was gisteren jarig en ik heb ervoor moeten werken dus dat scheelt ook weer. Met mij gaat het wel weer een beetje, heb gisteren veel van me af kunnen zetten omdat ik dus op een verjaardag zat. Mijn tante ( zus van mijn vader) wil een keer samen met mijn ouders mee naar mij toe komen..... ik zeg gewoon doen! Mijn oma (87 jaar) zat er ook vanuit het verzorgingstehuis. Het was een verrassing voor mijn oma dat ze naar mijn moeder toe ging dus die was helemaal blij. Hoe gaat het met jullie allemaal..... @linnie, jij hebt ook een heel raar lichaam zeg! De mijne geeft nu ook veel meer pijn aan mijn borsten en steken in mijn lies én vermoeide benen! Onze lichamen zijn ons echt uit aan het testen volgens mij. @juffie, ben blij dat je leuke dag hebt gehad, hopelijk valt het met het jongetje verders wel mee. Ik ga er weer vantussen want mijn oudste heeft weer een voetbaltoernooi en vanmiddag gaan we (wéér) naar een andere auto kijken! Liefs Miranda
goedemorgen meiden, nata: geen idee hoe dat zit. zit ook bijna altijd met een laptop op schoot als ik hier kom kijken tenminste. miranda: veel plezier met voetbal kijken en met het zoeken naar een nieuwe auto! ik ga vandaag leuke dingen doen met mijn vriendin. die logeert hier een nachtje. ligt nu ook nog lekker te slapen we hebben haar gister verteld dat ik zwanger ben. hoef ik in iedergeval niet de hele dag op mijn woorden te passen vandaag. vertel haar normaal gesproken namelijk altijd alles fijne dag allemaal!
Nou juffie, dan hoef ik niet ver te zeken hoor... hahahaha ik heb iemand die heeft een 6/7 persoonse auto en die wil die ruilen tegen onze auto. Hun zoeken een kleinere auto en wij JUIST een GROTERE. Komt dat ff goed uit he, als ik maar mijn mond open doe. Heb ik geregeld. Mijn haan zei al weet je wel hoe duur voyagers zijn? Ik zeg maar die wil ruilen met die van ons! Toen zei hij zeg maar dat wij morgen even langs komen. hihihihi dus misschien dat vanmiddag de ruil doorgaat en dan hebben we er een grotere auto aan over gehouden. Dan hoeven we voor de vakantie geen grote auto te huren scheelt toch ook weer een paar honderd euro. Hihihi en maar zeggen dat een vrouw geen verstand heeft van autozaken he?! En voetbal kijken dat doe ik maar al te graag met mijn zoontje en die andere 3 blijven lekker thuis bij papa. Liefs miranda
Ben met mijn zus naar de Babydump geweest. Daar was vandaag nog 20% korting op badartikelen. En op meer trouwens.....mocht van Barry vast een badje kopen. Dus ikke helemaal blij met mijn badje.....hahahah waar een mens al niet blij van kan worden.....
yojo": leuk zeg al een badje. heb wel naar babydingen gekeken maar nog niets gekocht. kon me nog inhouden
Goedenavond allemaal, @juffie, YES YES YES mijn deal is doorgegaan..... wij hebben een MPV chrysler Voyage en hun hebben onze ford Mondeo! Gaaf zeg! de kinders zijn er niet meer uit te slaan. Ze willen steeds rijden rijden en nog eens rijden. Het is voor mij wel even wennen want het is een automaatje maar hij rijdt heerlijk. Hahahahahahaha ik heb het voor elkaar.... mijn eerste lichtpuntje weer in deze toch wel slopende dagen hoor. Alles goed hier? Met mij gaat het goed alhoewel mijn boobs zeer doen en veel last van mijn rechterlies. Ook heb ik dankzij antibiotica weer eens een schimmelinfectie te pakken. balen maar goed het is niet anders. Liefs miranda
Ja juffie en maar zeggen dat ik niks ken he?! #-o Sommige dingen ben ik heel goed in hoor Maar goed, de kinderen zijn er idd niet meer uit te slaan. Wij hebben ook nog een golf3 station in de garage staan maar die is geschorst. De 2 jongste spelen daar vadertje en moedertje in samen met de poppen. Zegt ons dochtertje vanavond aan tafel: papa, die zwarte auto ( die MPV) moet in de garage en die groene moet eruit! Waarom vragen wij. Dat is de nieuwe antwoord ze. Nee zegt mijn haantje jij wil daarin spelen zeker?! JAAAAHAAAAAAAAAAAAAAA was het antwoord. Wij lachen, het is ook zo'n kadet hé. Die kan echt kakelen de hele dag, het wordt een echt kippie net als de moeder hihihihihi. past goed hier he dames. Maar goed, ik had laatst getest he en negatief natuurlijk, maar heb last van mijn boobs als ik buk of bh aan heb. Heb hele vermoeide bovenbenen en pijnlijke steekjes in mijn lies. Weet iemand hier iets van? Hoe is het met Riedel? Heeft iemand haar nog gesignaleerd hier? Waneer ging ze ook alweer trouwen, weet iemand dat nog? Was dat niet aankomende vrijdag? Liefs Miranda
Hey Miranda, ik heb Riedel hier niet meer gezien... Maak me ook wel een beetje zorgen. Ik zou woensdag wat bij haar langs brengen maar ze was nog niet thuis uit het ziekenhuis en sms'te dat ze de volgende dag wel zou komen vertellen hoe en wat maar we hebben haar niet meer gezien... Ze gaan a.s. dinsdag trouwen dus ik hoop dat het allemaal goed is en dat ze daar zo druk voor zijn?! Goedemorgen aan alle kippies overigens! Iedereen een hele fijne dag gewenst!
goedemorgen kippies, hoop ook dat alles goed is met rid! miranda: misschien alweer je ei? al lijkt me dat wat gek want je hebt het al een hele tijd. ik herken het wel trouwens.. heb ook zere (.)(.) en af en toe steekjes in mijn lies.. maar ja daar heb je niets aan natuurlijk.. vervelend zeg! ook van mij iedereen een fijne dag gewenst XXX