[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Helleu Kippies!

Ben niet veel online geweest, zijn druk bezig in ons nieuwe huis! Mijn ouders hebben de hele overloop en gang gister al geverfd en mijn haantje en schoonpa hebben bijna de hele voer in de kamer/keuken al gelegd! Dus ja, dan moet ik als moeder oversteKip alles wel even in de gaten houden en ze wat lekkers brengen! ;)

Dus nog helemaal niks van Riedel gehoord? Hmm.. hoop idd maar dat ze het druk heeft ivm de trouwerij.

Nou, ik ga even een stofzuiger door de ren halen! Jamie zei net al tegen me dat hij wilde "goonemaken", dus dan moet dan maar even! ;)

Tok later!
    Xx

2. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hallo allemaal.

Ik hoop ook allemaal dat het om haar bruiloft gaat en niet dat ze nog in het ziekenhuis ligt. Jeetje wat heeft dat meissie een pech zeg!
    Ik heb het zo met haar te doen en met wie was dat ook alweer shandro of iemand..... dat je moet horen bij de eerste echo dat het al niet goed zit jakkes moet er niet aan denken. Maar beter in vroeg stadium dan dat ze het met een "pret"echo zien.
    Ik ga even koffie nemen want ik ben wakker geworden en heb lekker 1 uur lang met mijn 2 kuikentjes in bad gezeten. Heerlijk!
    Nu zit ik lekker mijn post door te nemen op de pc en ga lekker spelletje spelen. De kinderen zitten allemaal boven met vriendjes op de computer en mijn 2 jongste zijn bij de buuf aan t spelen hihihihi

Ik spreek jullie later nog wel kippen

Hopelijk komt riedeltje even voorbij getokt!
    WIJ MISSEN JE, LIEVE LIEVE RIEDEL

xxx

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey dames!

Ik had Riedel laatst een pb gestuurd ivm wat spulletjes die ik zou langs brengen en heb inmiddels een reactie van haar gekregen dus die zal ik hier even neerzetten voor jullie zodat iedereen weet hoe en wat aangezien ze voorlopig niet zelf zal reageren denk ik, ze gaf aan niet te lang achter de pc te kunnen zitten.

"Er is vrij veel mis gegaan met de miskraam en ben nu nog behoorlijk zwak, de bruiloft is dan ook afgezegd en we gaan hem verplaatsen naar midden september ongeveer omdat ik dat nu niet red..."

4. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Dames,

Jeetje Riedelkipje; ik schrik me rot meissie. Ik hoop dat het snel weer beter met je gaat. Ik vind het heel erg voor jullie dat jullie dit allemaal door moeten maken. Ik hoop dan ook dat geluk snel jullie kant op kan komen....

Hier zit mijn ei er weer aan te komen. Ik merk dat mijn buik weer begint op te zetten. Ik begin het nu wel spannend te vinden en hoop natuurlijk dat ik niet teveel pijn ga krijgen. Want dan zit ik in Gambia en daar kan ik weinig natuurlijk :cry:

fijne zondag nog en tot kakels

5. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    pff dat is schrikken zeg. dat bericht van riddle. Als je dit leest: heel veel sterkte meid! Ik denk aan je! Dikke knuffel..

6. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Jeetje, ik schrik ook van het bericht van Riddle. Sterkte meis, ik hoop dat je snel hersteld en dat er nu niets meer mis gaat. Heel vervelend dat het huwelijk uitgesteld moet worden. Maar in september ben je vast weer helemaal tip top en kan je er in ieder geval helemaal van genieten.. om even iets positiefs te zeggen. Nogmaals sterkte.

Alle andere kipjes fijne dag vandaag.

X

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jeetje Riedel.. wil je heel veel sterkte wensen. Heb er eigenlijk ook geen andere woorden voor. Rustig aan meis, neem je tijd. Dikke knuff.

@Deli; bedankt voor het plaatsen van Riedels berichtje.

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ahhhh, arme Riedelkip... Ik vind het zo erg.. Het is al zo verschrikkelijk om je kindje te verliezen en dan gaat er ook nog van alles mis..

Meis, mocht je dit lezen, heel erg veel sterkte en ik denk aan je!

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @De rest; Ik denk ook aan jullie hoor! ;)

10. catje

catje Lid

24 mei 2008
    9
    0
    0
    ik wist niet dat je kon voelen wanneer je een eisprong krijg....wat voel je eingelijk precies?

11. catje

catje Lid

24 mei 2008
    9
    0
    0
    ik wist niet dat je kon voelen wanneer een eisprong kreeg....wat voel je precies

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    catje: er zijn inderdaad meiden die hun eisprong voelen. Ik merkte het alleen doordat mijn bmm hard werd. en doordat ik tempte kon ik zien dat dit ook echt klopte.

linnie: hoe gaat het met jou? al iets gaande in je lichaam..

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

heeft iemand ervaring met ovu testen? ik heb 17 mei mijn ei gehad en had 16 en 17 mei dus ook een positieve ovu test, als ik normaal niet in mijn vruchtbare dagen zit zie je haast geen streepje of heeel erg licht.
    Nou heb ik gister een ovu test gedaan en daar was duidelijk een 2e streep te zien, niet zo duidelijk als de controle streep maar hij was er wel, nou vandaag weer eentje gedaan en die was weer een tikkie donkerder dan die van gisteren. Nou heb ik wel eens gelezen dat als je zwanger bent je ovu test steeds donkerder word en tegen je NOD positief is! Weet iemand of dit zo is?

x

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Jeetje Riedel! Heel veel sterkte en ik hoop dat je in September een hele mooie bruiloft mag hebben. Sterkte voor nu....en ik denk aan je.

15. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hoi ik heb net ook stiekem een ovu-test gedaan :) Hij was niet positief maar er stond wel een duidelijke streep. Toen ik ze gebruikte om mijn ovulatie te bepalen stond er meestal echt maar een heeel licht streepje. Nu is ie wel donkerder dan dat. Maar ik probeer me maar niks in mijn hoofd te halen want het zal wel weer niet zo zijn.
    Ik weet niet of ie met je NOD dan positief is. Dan kun je natuurlijk beter gewoon een zzs-test doen als je niet ongesteld wordt.

Succes met wachten!

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    goedemorgen allemaal!
    ben vandaag 9 weken!

fijne dag allemaal..

XXX

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Dankje Deli, voor het plaatsen van Riedeltjes berichtje. Nu weten we waarom ze niet kan komen.

@Riedeltje, meissie jammer dat je nu even zoveel moet meemaken maar aan de andere kant kun je er in september meer van je bruloft genieten als dat je dinsdag had kunnen doen.... want je hebt nét je kindje verloren en dan meteen trouwen erachter aan dan had je steeds bij het kindje gezeten met je gedachten en nu hopelijk niet.
    Meissie, Ik denk voordurend aan je en hoop dat je snel weer mee kan komen tokken.
    Miss you!

@Catje, allereerst welkom hier...... daarna ik heb hier wel iets vaker gelezen over die ovutesten en of je dan zwanger bent, ik geloof dat die kans groot is MAAR ik wil je niet teleurstellen als het dadelijk niet klopt wat ik zeg want ik heb er GEEN ervaring mee dan zou je toch een zwangerschapstest moeten doen meissie. Mijn veermodus staat aan voor je!

Tot toks, ik ben er vandaag veel dus ik hoor je.
    Liefs Miranda

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Goeiemorgen allemaal!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Een hele goeimorgen deze morgen lieve kippies!

Ben net lekker in bad geweest met Jamie, maar het lijkt alsof mijn beebje dat niet zo leuk vindt... steeds als ik douche of in bad ga, wordt mijn buik juist hard... dus dat dat nou zo lekker ontspannend is voor mij.... :(

@Juffie; Van harte met je 9 weken! Gaat alweer snel!

Ga ons eerst even klaarmaken, dan gaan we naar beneden beetje eten en straks weer boodschappen doen... bloody monday! ;)

Tok later kippies!
    Xx

PS; Riedel, nogmaals een hele dikke knuff van mij en veel sterkte. We denken aan je!

20. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    1 hele goedemorgen kippetjes!

Vandaag kom ik weer lekker tokken met jullie! Gezellig! :)

@Rid; Nogmaals sterkte meid! Hopelijk kom je snel weer tokken, we missen je heel erg!

@Juffie; Congratulations! :D Gaat hard he?!

@Queenie; Ohhh, wat een heerlijkheid! Jammer dat het beebje het niet zo fijn vind.. Misschien is het te warm voor hem/ haar? ;)

@Cat; Ik heb ook altijd een hele donkere streep op mijn ovutesten, maar helaas betekend het bij mij niet zoveel :( Maargoed, dat wil niet zeggen dat dat bij jou zo is! Ik zou gewoon door blijven testen tot het streepje wat lichter gaat worden dan weet je dat je piek geweest is :D

@Miez; Ik hoop dat het raak is voor je! :)

@de rest; Goooooodmorning! :D Waar zijn jullie allen?

Deel Deze Pagina