[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik was even boodschappen doen....en merkte wel bij thuiskomst dat ondanks ik een briefje maak ik toch de helft vergeet.....pfffff

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Yojo, ben je zo vergeetachtig ;) :D

Ik ben trouwens nog steeds niet ongesteld.. Ik hoop niet dat ik dit weekend ongesteld ga worden, want ik ga lekker met mijn vriendinnen naar Texel en moet maandag naar de gyn.. :( Dus meiden, even duimen dat mijn ongi uitblijft :)

Jaja, nu wil ik weer dat het wegblijft! Het is toch elke dag weer anders bij Linnie ;)

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou Linnie deze keer snap ik wel dat je wilt dat het wegblijft. Kan me voorstellen als je een weekend weggaat en naar de gyn moet je geen zin hebt in de rode duivels......Ik veer voor je!
    Hoe laat moet je maandag?

Ja ben heel erg vergeetachtig momenteel....geef mensen ook andere namen...ook zoiets fijns....

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Haha Yojo, gelukkig is het allemaal voor een goed doel! :)
    Ik hoop dat ik ook heel snel zo vergeetachtig mag zijn ;)

Ik moet zeggen dat ik nog niets voel aankomen.. Hoewel mijn boobs wel echt enorm zeer doen :( Nog steeds.. Dus ik hoop niet dat het met mijn ongi te maken heeft!

5. maria04

maria04 Niet meer actief

hoi meiden

hoe is het hier bij jullie?
    ik moest het hele weekend werken.kon ik vandaag eindelijk uitslapen lukt het niet.

riddle heel veel sterkte meid.

liefs maria

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Wat balen Maria! :( Maar heb je vrij vandaag? Anders ga je toch gewoon vanmiddag lekker een paar uurtjes op de bank liggen, dat is ook heerlijk :D

Ben je gestopt met pendelen? Jammer, ben wel benieuwd wat er nu voor mij gependeld zou worden.. Zo eerst eens kijken wie er voor mij kan pendelen ;) Haha!

7. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    Hahahaha die linnie, ik kan je zeggen meid, ik heb net die rode duivels gehad en mijn boobs doen ook met de dag meer zeer nu..... en ik had een negatieve test. Dus ik weet het ook even niet meer hoor!

Vannacht ben ik toch misselijk geweest en trouwens nu nog wel maar goed. vannacht zat ik weer eens met emmer op schoot op de wc. Mijn haantje belde nog en vroeg: En?, heb je lekker geslapen? Ik zeg heb je die emmer niet gezien dan?
    Ja hoezo? vraagt ie dan ook nog!
    Bij mij staat er NOOIT een emmer in de badkamer ALLEEN als ik 'm weer eens nodig heb.
    Net als afgelopen nacht dus. Verders heb ik nog steeds last van mijn lies en van mijn bovenbenen.

@juffie, gefeliciteerd meid, alweer 9 weken gaat hard he? Voor je er erg in hebt ben je die crusiale 12 weken voorbij.

@Yojo, dan ben ik al jaren zwanger hahahahahaha ik ben na de laatste zwangerschap volgens mij vergeetachtig gebleven hihihihi.

Nog even een vraagje aan alle kippen die nu voor de 2de keer zwanger zijn of meedere keren.......
    Die "beruchte" zwangerschapsstreep hé, gaat ie na de zwangerschap weer weg of blijft ie nou staan tot aan je navel? Ik twijfel want ik heb 'm nog steeds staan hoor en mijn haantje zei: eeeeej die streep heb ik nog niet gezien bij jouw! ( dat is wel weer 2 weken geleden dat ie dat zei) Maar volgens mij heeft ie daar gewoon gestaan hoor!

Liefs Miranda

8. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoop t ook niet voor je Linnie!
    Het zou wel wat zijn he als je bij de gyn komt.....je ben hartstikke zwanger....

9. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Dat ik in die stoel ga liggen en ze opeens zegt;

Mevrouw ***, u ben hartstikke zwanger van een drieling!

Whoehahahaha :)

10. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ehmm Miran....heb je dat vaker dat je moet overgeven?

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maria...uitslapen wat is dat? Haha kan t al een paar weken niet meer. Wat wel helpt is als het kan 's middags even op de bank liggen en wat slapen.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goeeeeeeeede morgen kippetjes! Ben net uit bed :oops: ga ff bijlezen tok zo!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lekker toch!
    Vrij vandaag Deli?

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik heb vandaag mijn vrije dag aangezien we vrijdag de maand afsluiten moet ik vrijdag gewoon werken dus had ik vandaag vrij genomen, lekker lang weekend!

Mijn haantje heeft zaterdag in de keuken de muren staan vrezen voor de electra en dat geeft me toch een stofzooi!

Ik heb zaterdag avond nog alles staan dweilen maar dat is niet helmaal uitgepakt zoals het zou moeten dus ik ga zo nog maar eens aan de sop anders blijf je die stof overal heen sjouwen :(

@ Linnie, zwanger van een drieling :confused: whahahahaa.... Zijn die ruzie-makende eitjes gewoon met z'n 3e gesprongen :D

16. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Yojo, ja ik heb de 2de week na mijn ei laatste keer al dat ik neigingen heb tot overgeven maar vannacht..... ik voelde t in bed al..... buikpijn tenminste warme gloed, toen kreeg ik opeens heel veel speeksel in mijn mond en daar ging ik weer. Nu heb ik nog steeds neiging tot maar gelukkig blijft t nu wel zitten maar het is net of ik brandend maagzuur in mijn keel heb zitten.... zo'n rotgevoel is dat!
    Hoezo? Waar zit jij nu aan te denken dan? Zwangerschap? Nee ik heb de vorige keer toch nega getest dan kan dit niet!
    Toch?

@linnie, jaaaaa linnie dat zou wat zijn zeg als ze nu ineens zeggen mevrouw, U bent gewoon al een vet 2 á 3 maanden zwanger!
    Dan denk ik dat jij niet meer weet waar je het zoeken moet meid!
    hihihihihi

Liefs Miranda

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Miranda Ja ik weet niet hoor....mijn moeder testte heel laat pas positief...dat hoor je vaker toch?
    Maar t kan natuurlijk ook een virusje zijn....

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lekker toch Deli heb je nu lang weekend gehad.
    Maarre idd ga maar es aan de sop....die stof krijg je anders echt niet zomaar meer weg....

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oeps.. Zet gewoon mijn achternaam op het forum, das niet zo slim he?! ;)

Ahhh, deze week maar 4 dagen werken! :) Ben alleen nu al helemaal kapot, ben zo moe! Echt een maandaggevoel :eek:

20. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahah niet eens opgevallen Linnie!

Deel Deze Pagina