@Yojo, t zou zomaar kunnen maar ik geloof het nie hard. Ik heb de laatste 2x getest met die 2 supergoedkope testen van kruitvat ( 2 voor 5 euro) en die gaven niks aan hoor! T zou kunnen maar wacht gewoon af hoor, mijn temp geeft toch ook niet steeds die hoge cijfers aan. wat ik wel heel raar vond aan deze ongi was dat ik n half inlegkruisje per 24 uur nodig heb gehad, en de eerste dag bruin van kleur, toen donkerrood en de laatste dag weer bruin. Maar goed we zien het wel bij de volgende menstruatie toch?
@ Linnie, jou achternaam? Je heet toch niet mevrouw sterretjes toch wel handig dat je je berichten nog kun aanpassen he Ja ik ga zo ook soppen, eerst nog een beetje wakker worden... Zie er tegenwoordig een beetje tegen op om druk in huis te zijn omdat mijn buik steeds zo hard wordt.... Maar ja, kan niet de hele dag luieren he
Ja idd Miranda. Ik had dat de laatste menstruatie ook. Ben ook heel erg benieuwd wat de echo zaterdag verteld...... Ga er vanuit dat het gewoon acht weken is maar toch....
Nee maar wel op tijd rust nemen he Deli! Ik ga even stofzuigen enzo. Zometeen komt mijn nichtje weer dus dan kan t niet. Tot straks!
@Yojo, als je verder bent moet je het wel zeggen he tegen mij. Ik kan er nog vanuit gaan dat mijn pendels gelijk krijgen/hebben! hihihihi ik denk eerlijk gezegd dat wij pas in augustus positest in ons handen krijgen of eind juli. Wij gaan nl 11 juli op vakantie en ik denk dat ons kindje daar verwekt wordt hihihi, zomaar een flauw vermoeden hoor!
@ Miranda Ja ik laat het weten als ik het weet! Hahaha! Ja dat verhaal vertelde je laatst ja.....nou ik hoop voor je dat je er eerder eentje hebt Miranda!
ik heb 17 april een curretatie gehad. ik was altijd rond de 30 dg weer ongesteld alleen nu zijn we al rond dag 40 en begin me dus een beetje zorgen te maken want stel dat ik alweer zwanger ben, hoe moet ik dat dan testen want mij is gezegt dat nu testen geen zin heeft ivm nog aanwezige hormonen van de vorige zwangerschap.
Hallo allemaal, helaas vandaag geen tijd om terug te lezen. Heb wel het bericht van riedeltje gezien wat deli geplaatst heeft. Als je het leest meid, heel veel sterkte en ik hoop dat het geluk je snel toe lacht. Het mag ondertussen wel!
Haha, mevrouw Linniekip Sterretjes is present Ik heb gisteren mijn huis schoongemaakt! Maar toen ik eindelijk kon gaan dweilen was mijn allesreiniger op.. Dus ik dacht slim te zijn en schoonmaaksoda te gebruiken, maar nu plakt mijn hele vloer.. Vanavond dus weer opnieuw
@ Miran, ik hoop ook dat je sneller met een positieve test zit! @ Shandro, volgens mij kan na een curretage je cyclus helemaal overstuur zijn en kun je niet meteen weer uitgaan van die 30 dagen helaas... Succes meid!
@Shandro; meis, wat erg.. Sterkte ermee! Ze zeggen wel altijd dat je heel vruchtbaar bent na een miskraam, dus wie weet! Tja, lastig, misschien kun je even je bloed laten testen en de dokter om raad vragen! Succes, hopelijk is het raak voor je!
@ Dag, morning meid! @ Linnie *** kippie ik heb ook eens zo'n geintje gehad, ik had helemaal niks in huis dus dacht doe ik het toch met een klein beetje wasverzachter, het gaat me immers vooral om de schone geur.......... Het was spekglad hahahaha.... Ik haaaaaaat stof! Vooral deze vieze stof, heb ik geen zin om de keuken zo in te gaan maar ja... Doe het wel, kan mijn haantje vanavond weer verder met de electra.... Deze week nog grillen met de plaat op tafel, hopelijk kunnen we volgende week de keuken weer gebruiken
Als het je niet daar om gaat Shandro, dan zou ik gewoon afwachten toch? Zoals Deli zegt, het kan wel eventjes duren voordat je cyclus op gang is! Succes
Volgens mij is het ook niet duidelijk wanneer je zou kunnen testen omdat je niet kan uitgaan van een normale cyclus...
Ik heb trouwens gisteren een heel gesprek gehad met mijn vriendinnetje! Ze gaat volgend jaar in mei trouwen en ze is zo bang dat ik er straks niet bij kan zijn omdat ik dan of zwanger ben of op het punt sta te bevallen.. Dus toen kwam de fantasie dat ik misschien wel op haar bruiloft (terplekke) zou bevallen Ik kwam niet meer bij Vond het zo'n raar idee, als ik ooit een positieve test in handen krijg, geloof ik het volgens mij echt niet meer
Lin, hoe is het eigenlijk gegaan met dat gesprekje om je successen te vieren? Heb ik helemaal gemist En uhhhh, zij een man, jij een kind! Klinkt wel goed toch
Ohhh, dat was echt een drama! Ik kreeg gewoon een glas champagne op mijn nuchtere maag en ben half aangeschoten naar huis gegaan! Snel een hapje gegeten thuis en een uurtje in bed gaan liggen.. Lang leve de 'successen' Moest die avond nog naar een verjaardag, was helemaal kapot
volgens mij begrijpen jullie mij niet helemaal goed. ik wil graag weten hoe ik me kan testen omdat er natuurlijk nog hormonen van de vorige keer in mijn lichaam zit, dus een gewone test is niet betrouwbaar.want als ik zwanger ben dan moet ik daar toch rekening mee houden, oa met eten,alcohol en koffie.
Tja, ik weet het ook niet Shandro.. Waarom bel je dokter niet even om raad te vragen! Waarschijnlijk kan het wel met een bloedtest, want dan kunnen ze aan de hoeveelheid HCG zien of je zwanger bent of dat het nog komt door je vorige zwangerschap! Succes!