[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja leuk, maar hoe ga ik dat doen dan?

2. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    wat was je eerste menstruatie dag en op hoeveel dagen had je die banner neergezet ?

3. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    10 november en cyclus 28 dagen

4. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    oke 1 mom :D
    wil je nog een leuke wens tekst ?

5. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    mijn wenstekst, hopen op een klein wondertje

6. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
  7. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    ha ha de banner is gelukt, alleen ben ik 2 dagen overtijd hahaha, dus dat klopt niet hahahaha

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    haha ja die banne begint weer opnieuw ! haha wat the F* :D :D
    ehm ff kijke voor je.
    het moet 1 dag overtijd zijn he ? is het dan niet een syclus van 27 dagen ivp 28 ?

9. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    even nieuwe aanmake voor je ergens anders

10. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    {lengte} Lengte van je cyclus - "28"
    {dag} Huidige dag van je cyclus - "2"
    {laatstemenstruatie} Laatst ingegeven menstruatiedatum - "10/11/2007" (aanpassen)
    {ovulatie} Eerstkomende ovulatie - "22/12/2007"
    {vruchtbaar} Eerstkomende vruchtbare periode - "19/12/2007 tot 23/12/2007"
    {menstruatie} Eerste dag volgende menstruatie (NOD) - "05/01/2008"
    {vruchtbaardagen} Aantal dagen tot de eerstvolgende vruchtbare periode - "10"
    {ovulatiedagen} Aantal dagen tot de eerstvolgende ovulatie - "13"
    {noddagen} Aantal dagen tot de eerstvolgende menstruatiedag - "27"
    {periode} Huidige periode: neutraal, menstruatie of vruchtbaar - "menstruatie"
    {melding} Algemene melding aangaande je cyclus - "1 dag(en) overtijd!"

11. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey heb al wat geprobeert, maar begint inderdaad opnieuw. Nee 28 dagen klopt wel, vandaar dat hij hier 2 dagen aangeeft, vandaag zit ik op de 30ste dag...

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja ik zie het :D ikw eet het ook niet , alleen deze site geeft aan dat je overtijd bent

13. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Ja de andere sites geven aan dat ik 1 dag overtijd ben en deze geeft twee dagen aan, inderdaad verwarend.
    Andere kant ook weer niet, want dat kan betekenen dat ik veel te vroeg hebt getest, dus kan ook nog positief zijn.hahahaha

14. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    athans je moet toch uitgaan van je langste cyclus?

15. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    hey je hebt een nieuw plaatje.... ha hahah leuk he experimenteren

16. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Ik weet ook niet hoeveel procent we vruchtbaar zijn na menstruatie. :(

Ja als het de blindedarm zou zijn dan kon je inderdaad niet lopen toch!. Wow je hebt heel wat meegemaakt zeg. Hoop dat de antibiotica heeft geholpen en je geen last meer hebt van een nierbekkenontsteking.

En nee een blaasontsteking gaat niet altijd gepaard met pijn. Moet je dan ook veel plassen?
    Ik heb ook liever een vrouwelijke arts, voel me er dan gemakkelijker bij, weet niet waarom. Nou meid als je niet tevreden bent met je h.a dan kun je altijd nog een andere zoeken!

Heb jij ook last van gevoelige borsten? ik dit keer niet na mijn ei? (hoop dat dit een goed teken is. En oh ja ik eet alles wat los en vast zit, en dat terwijl mijn nod pas over 11 dagen is :)

Liefs Bloempje.

17. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    het klopt wel volgens mij. want ik tel dan 28 dagen en de 29ste dag wordt ik dan ongi, dus dan ben ik nu 1 dag overtijd.... of zoiets

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    haha ja inderdaad, wat is dpo 7 nou weer? ik vond hem wel toepasselijk bij ons :p

19. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey bloemkipje,
    Als ik ongi moet worden moet ik vaak plassen en gevoelige borsten heb ik ook, maar dat had ik de vorige maand ook en toen werd ik ook gewoon ongi. Je lichaam kan je goed voor de gek houden.
    Ik kom er net achter dat ik vanuit mijn langste cyclus net 1 dag overtijd ben, dus hier kan nog vanalles gebeuren... dacht dat ik al langer overtijd was, hahahaha gewoon verkeerd geteld, maar wel spannend, want afgelopen vrijdag was de test nog negatief... we zullen wel zien hahaha

20. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hey ja, die nierbekontsteking is alweer tijd terug hoor, moet er niet aandenken dat ik het nu had! liever dan al die kleine verschijnseltjes dan dat! en ja die kuur had me wel geholpen ja duurde alleen 1,5 week ongeveer want had er te lang mee gelopen.veel op bed gelegen.

en ja als je blaas onsteking heb dan is er grote kans dat je veel moet plassen , maar dan wel hele kleine beetjes, dan plas je niet veel. hooguit elke keer wat kleine druppeltjes ( kan branderig aanvoelen of pijn in je blaas ) terwijl je de drang heb om juist veel te moeten plassen.

ja idd als ik echt een rot gevoel heb over mn huisarts als ie me een keer wil bekijken dan zoek ik wel een andere ja!

en gevoelige of pijn in mijn borsten heb ik nog NOOIT gehad. dus als ik dat ooit heb zal dat mischien wel een teken zijn ? :)
    eten? nou en of, heb voor mijn nod ZOVEEL gegeten, vooral s'avonds, toen dacht ik ook, joh dat is toch niet normaal? deed ik nooit en nu ook weer niet. heel vreemd allemaal !

Deel Deze Pagina