[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    @ Shandro. Ik zou gewoon afwachten aangezien je cyclus na een MA niet meteen weer normaal is. En als je het perse wilt weten hoe je kan of moet testen moet je de HA even bellen. Die weet vast wat je kan of moet doen

2. Niet meer actief

goed idee, maar dat gaat niet.
    ik was al 18 wk zwanger en heb dus al zoveel hcg opgebouwd dat de testen incl bloed nu nog positief uitslaan.
    het zou kunnen maar dan moet ik de komende 3 wk om de 2 dagen mijn bloed laten testen en kijken of hij zakt of stijgt of gelijk blijft.
    maar dat lijkt me geen pretje.

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kunnen ze geen echo doen dan?
    Ik zou gewoon voor alle zekerheid oppassen met alcohol, koffie, enz.. Kan nooit geen kwaad toch?! En dan gewoon maar afwachten!

Succes in elk geval!

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee lijkt me ook niet maar denk niet dat er een ander optie is......

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Shandro, we begrijpen je wel maar niemand weet wat je cyclus is en er kunnen nog hormonen zijn van je vorige zwangerschap dus ik zou niet weten hoe je dat zelf kan testen dan?

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Maar was je al zover dan Shandro? Dat heb ik toen even gemist dan.....
    Hoe gaat ie nu met je?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Shandro, 18 weken? Je hebt destijds een hele tijd met ons meegekletst en je was toch nog geen 18 weken zwanger toen je een miskraam kreeg?

8. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Zit trouwens even in twijfel.. Zal ik de vrijdag voor ik wegga nog een test doen, of zal ik gewoon wachten op mijn bezoek bij de gyn.. Vind het zo zonde van mijn test, want heb niet het idee dat ik zwanger ben (hoewel..)

Wat zouden jullie doen? :)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Pffffff Linnie, lastig! Ik zou het denk ik niet doen... Maar dat kan ik nu wel makkelijk zeggen natuurlijk :D kan me voorstellen dat je het graag wilt weten.

Ik zou afwachten! Ja, dat denk ik dat ik zou doen!

10. Niet meer actief

klopt, volgens mijn banner was ik rond de 12de wk toen ik bij de echo kwam, maar toen bleek dat ik al meer dan 6wk verder was, mijn lichaam had me voor de gek gehouden met een kleine menstruatie (dit was dus gewoon een bloeding door de groei van mijn baarmoeder)
    dus was al 18 wk,het kind was maar 16 wk. dit was ongelovelijk kloten want boven de 15 wk moet je een kind baren en dus was mijn eerste bevalling gelijk een hele zware.
    daarom houdt de vraag of ik zosnel al zwanger weer ben me ook bezig omdat ik het wel wil maar niet weet of ik het zosnel al kan bolwerken

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Linnie ik zou ook afwachten....

12. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dan zou ik om een echo vragen shandro. Denk dat dat dan de eniste "makkelijke" manier is om te weten of je zwanger bent of niet.
    Maar heftig zeg. Dat had ik toen niet meegekregen dat je al zoveel verder was.

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Shandro, ik snap er niks van? Waarom zeg je dan dat je een curretage hebt gehad? Hoe dan ook, ik heb geen antwoord op je vraag?! Ik neem aan dat ja na zoiets goede begeleiding krijgt en je daar al je vragen kunt stellen?!

14. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd Deli dat zou ik ook denken ja. En anders ff de gyn bellen die je toen heeft geholpen met je bevalling.

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, denk ook dat ik het gewoon ga afwachten! :) Kan ik die test ook nog even in de kast houden :)

@Shandro; Ben het met Yojo eens, ik zou gewoon een echo laten maken! Ik neem aan dat je nog onder controle staat na de miskraam toch?

16. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja linnie lijkt me wel dan ja. Zeker na zo'n late miskraam

17. miranda200375

miranda200375 VIP lid

29 okt 2006
    5.973
    0
    0
    mama en huisvrouw
    Oud-Vossemeer
    @Shandro, ik heb ooit horen zeggen dat je HCG na 16 weken uit je lichaam is meid.
    Dat heb ik van de verloskundige zelf gehoord dus als het goed is kun je gewoon testen.
    Ik heb toen gebeld gehad omdat ik al 10 weken niet ongesteld was geweest en die vrouw dacht datik al over de 4 maanden zit en dan kun je geen testen meer doen want dan zitten er geen HCG stoffen meer in je lichaam!
    veel succes ermee meid!

18. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    @ Miranda weer wat geleerd!

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik hoorde ook dat je bij een bep. aantal weken zwangerschap geen positieve test meer krijgt, wist niet dat het al bij 16 was....

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kippetjes, ik ga wat doen :rolleyes: heb mezelf een flinke schop gegeven en vertrek nu richting wasmachine om een was aan te zetten en dan stort ik me in de keuken :confused: kom tussendoor nog wel ff langs, tok zo!

Deel Deze Pagina