[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Kun je thijs niet even naar mij sturen?! :) Hahahaha! :D

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hahhaha hij moet tot half vier naar school en om half vijf weer zwemmen dus tussendoor heeft ie nog wel ff tijd!
    Makkelijk he zo'n vier jarige!

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heeeeeeeeeel fijn! :)

Af en toe is mijn haantje ook net een vierjarige, jammer dat hij niet zo graag dweilt ;) :)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahah ja helaas. Das dan weer jammer ja!

Zo mijn vriendinnetje komt zo met haar kleine.
    Tok jullie of ja jou linnie laterrrrr!

Enne Linnie nog ff volhouden je werkdag is zoooo voorbij!

5. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    En toen was ik helemaal alleen.. :( Ben ik er een keertje om te tokken, zijn jullie er niet.. Arme Linniekip :cry:

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linniekippie, ben je er nog?

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kreeg spontaan medelijden toen ik je berichtje zag :(

Zo kom net thuis ff snel boodschapjes gedaan en zit nu ff te snoepen dan ga ik zo dweilen :D

8. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hoihoi!

Ben even aan het zoeken naar leuke, stoere gedichtjes voor op het geboortekaartje van Jamie zijn broertje/zusje... best moeilijk hoor! :D

Xx

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey!
    Daar ben ik ook weer!

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik ben er ook weer! :)

Ahhhh medelijden :D Haha! :)

11. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Heb net weer gedweild, maar het plakt nog steeds... :(

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou ik heb ook gedweild maar volgens mij moet ik een andere halen, deze is gewoon niet stofvrij te krijgen... Komt wel over 2 weken...

Ben ik nu weer alleen?

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb trouwens een foto gemaakt van die buikschildering die ik bij prenatal kreeg een paar weken geleden en in mijn album gezet :D

Mijn buik is nog nooit zo vaak gefotografeerd!

Kippiesssssss waar zijn jullie nou?

14. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Moooooooooooi Deli! :) Je hebt echt zo'n prachtige buik! :D

15. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahaha... Dankje, hopelijk kun jij ook snel mooie buikfoto's plaatsen meid!

Had nog gekeken in het topic van Shandro en zag dat er daar ook werd gereageerd door iemand die het niet helemaal kon volgen!

Weet jij al of je nou gaat testen vrijdag?

16. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps, ik weet het! :) Ik ga niet testen! Ik ga er gewoon vanuit dat ik geen eisprong heb en dat zal ik waarschijnlijk ook te horen krijgen van de gyn! Dat zou toch weer zonde zijn van de test, vind je ook niet?! :)

Ik heb trouwens net even snel een leuke broek gekocht! Had hem zaterdag al gezien, maar haantje vond hem niet zo leuk.. Kon hem niet uit mijn hoofd zetten, dus ben hem net snel gaan passen :) En haantje vond het toch ook wel heel leuk :) Haha!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik vind het een goeie zet van je meid! Als je zwanger bent hoor je het sowieso de 2e wel bij de gyn en anders ga je misschien een beetje sip je leuke weekend in!

Leuk dat je haantje de broek toch wel mooi vindt! Wat een geluk dat je de broek dan nog kon krijgen, meestal als ik dat soort dingen heb dan wil ik het gaan kopen en is het er niet meer :D

18. Delilah

Delilah Niet meer actief

Sorry kippie(s) mijn haantje komt net binnen dus ga er van door... ff eten maken, tok strakkies!

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Jeps! Helemaal met je eens! :) Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben, dan kan het alleen maar meevallen! :)

Heb ik normaal gesproken ook hoor, daarom moest en zou ik vandaag nog gaan kijken! Toen ik aankwam lagen ze er niet meer, gelukkig waren ze alleen verplaatst :)

20. mink

mink Fanatiek lid

22 nov 2007
    1.996
    0
    0
    Hey Kipjes!

Shandro; ik snap idd niet zo veel van je verhaal. Maar kort samengevat denk ik dat jij bedoeld dat je 18 wk zwanger was en dat je kindje de grootte heeft gehad van 16 wk. Daarna heb jij een bevalling gehad omdat curretage niet meer mogelijk was. Nu wil je graag weten of je al kan testen ivm de hormonen in je lijf.
    Ik zou afwachten en eerst kijken of je normale syclus weer op gang komt. Zoals je schrijft is het niet de bedoeling om meteen weer zwanger te worden (begreep dit niet helemaal) dus kun je beter eerst even veilig vrijen denk ik dan....
    Anders naar de gyn voor een echo, dan weet je het zeker...
    Succes in ieder geval...

Deli mooie buikfoto heb je gemaakt. dweilen is altijd zo'n leuk klusje :(
    lin; misschien kunnen wij elkaar wel de handen schudden. Het is ook maar de vraag of ik een normale eisprong heb. ik ga voor je veren.
    Ik had vandaag wel een smili op mijn ovutest. Dus dat zou toch wat moeten betekenen? :) ach gewoon klussen hahaha

maar goed fijne avond allemaal. Misschien kom ik morgen nog even, maar dat weet ik niet zeker. Anders zie ik jullie allemaal na mijn reisje naar Gambia...

Tok laters en dikke knuffel

Deel Deze Pagina