[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mink, veel plezier in Gambia! Geniet ervan! En blijven klussen he?! Want inderdaad, je hebt niet voor niets een smily! :D

2. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Mink veel plezier in Gambia!

Deli mooie foto!

Linnie....ehmmm antiplakvloer.....iets van HG of gewoon wat vaker met allesreiniger?

Mijn haantje zei net....kan t dat jij al een buik krijgt?

3. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Yojo, dat komt volgens mij omdat je darmen gaan verschuiven! :) Heb ik gelezen in elk geval ;)

4. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik had het zelf al gemerkt aan mijn kleding maar grappig dat hij het nu ook ziet. Hahaha

Nog iets van shandro gehoord?

5. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey hoi kippies ....

Hoe is het hier. Ben weer terug na een weekendje weg hoor. Zal eerst eens ff bijlezen, want ik loop wel een poosje achter :) .
    Tok zo...

Dikke knuf Lienakip

6. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou Liena lees maar eens bij....

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey meiden ben ik ook weer.
    deli: wat een mooie foto's zeg. Je hebt echt een mooie buik! prachtig!
    yojo: krijg zelf ook al een buikje hoor. vooral 's avonds. echt opgezet dan.. oh en ben ook super vergeetachtig. ben vandaag alweer twee keer in de supermarkt geweest. moet echt met lijstjes gaan werken maar vergeet steeds om er een te maken :)
    liena: heb je het leuk gehad? en hoe gaathet met jouw?
    mink: heel veel plezier en succes in Gambia!
    linnie: nog even meid en dan weet je tenminste waar je aan toe bent...

fijne avond allemaal!

8. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Dat was idd wel ff nodig Yojo :) , ff een weekendje weg en heel wat bladzijdes getokt. Vind het altijd wel ff lekker om dan bij te lezen dan weet ik tenminste weer wat er gaande is ;) .
    Wat leuk dat je al een badje hebt gekocht. Begint het steeds meer een beetje te leven he....?

@ Juffie gefeliciteerd met je 9 weken. Ik moet nog ff geduld ;) . Leuk dat dan de banner ook weer anders wordt he? Aanstaande donderdag dan heb je de intake he? Leuk hoor en krijg je dan ook weer een echo?

@ Miranda, fijn dat je het eerste lichtpuntje weer hebt in de donkere wolk die boven jullie hing. Hopelijk breekt de zon nu door en blijft dat zo. Hoe gaat het nu met je zoontje?

@ Deli, fijn dat je ff een beetje hebt laten weten hoe het met Riddle gaat.
    Je hebt idd een heel mooie buikschildering laten maken. Verder een beetje door de keuken heen kunnen worstelen vandaag ;) . Wat lekker dat je vandaag een dagje vrij had. Beetje kunnen genieten tussen het poetsen door?

@ Linnie wat leuk dat je een weekendje weggaat met je vriendinnen. En volgens mij kun je idd het best wachten met testen. Eerst maar eens horen wat de gyn te zeggen heeft. En het duurt nu nog maar een weekje, dus het schiet op......... ;) .

@ Shandro, wat een verhaal zeg, het is idd een beetje onduidelijk zoals je het allemaal hebt omschreven. Eerst wel gecurriteerd en daarna toch bevallen? Kon de curretage toch niet meer omdat je al te ver was? Maar kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe je nu wel kan testen. Ze zeggen idd dat je HCG na 16 weken afgenomen is. Tot 16 weken kun je ook mee doen met moeders voor moeders en daarna zit er niet meer genoeg hcg in de urine. Heel veel sterkte en suc6 meis, want je hebt een moeilijke tijd achter de rug................

@Mink, dat smillie zegt genoeg he ;) ? Nog maar een paar dagen en dan naar Gambia. Heb je er al een beetje zin in? In ieder geval heel veel plezier..........

@ Queenbee, hoe gaat het met de verbouwing? Lekker opgeschoten het weekend? Is Jamie weer helemaal opgeknapt?

@ Riddle sterkte meis. Het is wel jammer dat jullie bruiloft nu niet door kan gaan, maar aan de andere kant is het mss ook wel fijn om het tot sept. uit te stellen. Dan ben je miss weer helemaal op de been en kun je dan wel genieten van deze bijzondere dag......

Alle andere kippies Dikke knuffel..........

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ja liena, morgen krijg jij ook weer een nieuw plaatje. Ik vind deze wel erg leuk. echt een klein beebje al.. Woensdag inderdaad intake. en ik denk ook weer echo. heb een afspraak van 1 uur dus daar kan heel wat in besproken worden lijkt me..

10. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Heey Juffie, hier gaat alles goed. Heb een heerlijk weekend gehad, alleen een beetje weinig slaap, want 's avonds lagen we redelijk laat op bed, maar 's ochtends toch gewoon om 5 uur wakker hihi, nu maar weer bijkomen dan.
    Mijn buik is idd ook 's avonds behoorlijk opgezet en heb een aantal broeken die niet lekker meer zitten :oops: .
    En bij jou alles goed? Ook een lekker weekend gehad? Weer een beetje bijgekomen van de schoolreis?

11. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Gaaf hoor, ja nu lijkt de beeb idd al op een echt mensje.
    Je hebt een afspraak van een uur? Dan kun je idd heel wat info vergaren. Leuk hoor, dan begint het steeds meer te leven...
    Ik ben ook erg benieuwd naar de echo volgende week, wel heel spannend hoor :oops: , maar goed dat heeft vast iedereen.

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    liena: een echo is ook spannend. vind het ook al weer spannend.. heb afgelopen zaterdag lekker geshopt. leuke nieuwe broek gekocht. linnenbroek met een elastieke rand (geen zwangerschapsbroek trouwens ) maar kan nog wel een beetje mee rekken :) zit echt lekker! en 's avonds gewoon lekker in een joggingbroek, zit ook niet zo strak..

13. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ik ga gezellig bank hangen.

tot morgen.

XXX

14. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja dat doe ik 's avonds ook. Zit heerlijk en thuis vind ik het niet nodig om er heel netjes bij te zitten en al helemaal niet als het niet lekker zit :) .

Heb je trouwens nog steeds last van bruinverlies, of is dat inmiddels gestopt?

Ja de echo is echt spannend, en helemaal omdat het zo vlak voor het trouwen is :oops: , maar goed, het is gewoon afwachten he?

15. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeieavond kippies!

Lekker getokt vandaag zag ik al wel! Hihi! Ben nog steeds op jacht naar leuke geboortegedichtjes, heb net ook al een topic geopend bij de geboortegedichtjes voor hulp... heb me suf gezocht en wel een paar leuke gevonden, maar wij zijn meer van de kort maar krachtige gedichtjes... nog even verder zoeken dus!

@Liena; Jep, ze zijn lekker opgeschoten! De hele kamer en keuken ligt nu de vloer in, lijkt heel gaaf! En in de gang en op de overloop is zelfs al geverfd! Lijkt nu zo anders ineens... ;) Goed dat je leuk weekend hebt gehad, ondanks de korte nachten... En Jamie is er weer bovenop, we geven hem nog wel voor de nacht neusdruppels en druppels voor zijn keel, want zogauw hij liggen gaat begint hij nog wel wat te hoesten, maar hij slaapt nu tenminste 's nachts lekker door!

@Deli; Heb even je buikfoto's bekeken, ze lijken een beetje op de mijne! Maar dat kan natuurlijk al gauw, hihi! Die buikschildering is wel gaaf zeg! Ik zal morgen weer nieuwe foto's maken, dan ben ik 30 (!) weken... gaat ook zo snel zeg!

@Mink; Aangezien ik niet elke dag on-line ben, wens ik je nu alvast heel veel plezier in Gambia. Mocht ik je dan nog mislopen de komende dagen, heb ik je in ieder geval veel plezier toegewenst!

@Juffie; Zou wel gaaf zijn als je woensdag weer een echo krijgt! Echo's blijven leuk, hoe veel je er ook krijgt! Ik heb er tot nu toe 4 gehad, en het blijft steeds een wonder om te zien dat er een klein mensje in je groeit en leeft... Bankhangze! ;)

@Yojo; Zoals Linnie al zei, dat zijn inderdaad je darmen. Die maken nu al ruimte zeg maar. Kan maarzo zijn dat je al gauw in de positiekleding moet hoor, of dat je 's avonds lekker in je huispakkie rondhuppelt, had ik ook! ;)

16. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Tok morgen Juffie....... Veel plezier vanaaf...

17. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Ja volgens mij is het ook best heel moeilijk om een geschikt gedichtje te vinden. Op internet staan idd af en toe wel heel leuk, maar ze moeten ook idd maar net aanspreken.
    Maar best leuk om mee bezig te zijn of niet?

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Ja dat wel, ben alleen een beetje ongeduldig.. dan weet ik niet meer op welke pagina ik kijken moet en dan staan er zóóveel... Maar ik kom er wel uit! Ooit.... ;)

Deze vond ik op zich ook wel grappig, weet alleen nog niet wat haantje er van vindt..;

"Nu is er nog meer leven in de brouwerij,
    want Jamie heeft er een broertje/zusje bij!"

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Zo, heb even een aantal gedichtjes opgezocht en bewaard voor mijn haantje, kan hij ze straks even lezen... Nu doe ik niks meer, behalve languit op de bank liggen en zappen, hihi! :)

Fijne avond verder lieve kippies en tok snel!

Xx

20. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    Dat is idd een kort en krachtig gedichtje. Ik vind hem in ieder geval erg leuk. Veel plezier met zappen en bankhangen. Ik vind het eigelijk wel een goed idee en denk dat ik je voorbeeld maar eens ga volgen :)
    Lieve kippies
    Welterusten en tok jullie morgen weer...........

Dikke knuffel Lienakip

Deel Deze Pagina