Hey meiden, even de tijd genomen om bijtelezen en een berichtje te sturen. heb het nog erg druk met me scriptie, nog ff en dan moet ie af zijn dus nog even doorbijten. vandaag had ik me klinische les, was zo zenuwachtig vanmorgen. maar eigenlijk ging het best goed en de beoordeling was ook goed, kreeg een 9.... weer een last minder gelukkig Voel me goed verder, klussen erg veel. Ben benieuwd of het wat opleverd... Ook met Chelsey gaat het erg goed, ze wordt al groot. is me helaas nog niet gelukt om een foto in me album te plaatsen van haar. Shandro, wat een verhaal. hop dat je snel wat meer duidelijkheid zult hebben. sterkte! Lieve Rid, jou zit het ook echt niet mee.. denk aan je! Balen dat je bruiloft verzet is maar misschien wel beter nu denk ik, kun je er in september echt goed van genieten. jullie prachtige dag komt erg echt wel! Sterkte meid met alles. dikke knuffel! Zodra ik weer tijd heb kom ik weer tokken meiden. xxx
goedemorgen allemaal, queenie: lijkt me ook moeilijk die gedichtjes. maar je komt er vast wel uit! pooh: super zeg een 9! die scriptie moet dan ook wel lukken. liena: gister en eergister bijna niets meer gehad. dus ben benieuwd hoe het vandaag is.. fijne dag allemaal. heb niet zoveel zin vandaag. moet nog zooveel doen. tot vanavond. xxx
Goeiemorgen! @ Liena ja nu begint t allemaal wat te leven. En ben ook heel blij met het badje... @ Queen, mijn broeken zitten de hele dag al niet lekker en 's avonds loop ik t liefste zonder broek maar ja dat ziet er ook niet uit. Mijn joggingbroek die ik de laatste weken aanhad zit ook echt niet meer. Dat elastiek zit hartstikke strak. Zo deze week mijn eerste dinsdag werken...en dan meteen tot half zeven. Maar ach dat maakt ook niet uit. Alleen dat kleffe weer wat ze voorspellen daar heb ik geen zin in. Dames een fijne dag en tok vanavond!
@liena, vanmidag is de uitslag voor mijn zoontje. ben vreselijk onrustig nu. zit niet helemaal lekker maar hopelijk valt het me allemaal mee! @Queen, mijn moeder zei altijd tegen mij dat ik niet namens mijn oudste zoontje een geboortekaartje moest maken voor zijn broertje of zusje want mijn zusje heeft dat nl mijn moeder heel kwalijk genomen omdat ze zelf geen eigen geboortekaartje heeft. Snappie? Ik heb bij nummer 2 het volgende gedaan: "Zo klein, nog zo onwetend van alles wat je hebt ontketend Ongepland, maar zeker niet onbemind Deze verrassing ons tweede kind" bij nummer 3 het volgende: "Waar we alleen maar van konden dromen is nu eindelijk gekomen. lang verwacht, lief en zacht, onze dochter is 'n pracht." Ik wou dus bij nummer 2 een gedichtje dat eigenlijk mijn zoontje zou vertellen/zeggen maardat had mijn moeder me dus afgeraden. Hopelijk heb je er iets aan.... het is ieders eigen keuze natuurlijk maar mijn moeder krijgt het nu nog ooit te horen. Verders iedereen vandaag een leuke werkende dag hopelijk verdwijnt die grote wolk voor ons vandaag een beetje. Owja, vorige week moest het manneke bloed laten prikken en ja hoor wat denken jullie..... streptokokken virus oftewel een keelontsteking! Het kan ook niet missen he bij het ventje. maar goed weer een antibiotica nu en vanmiddag zien we de rest wel. Ik laat het jullie vandaag of morgenvroeg wel weten dames! Liefs Miranda
Goedemorgen! Ik moet nog alles bijlezen, ga ik zo eerst doen! Ging gister snel weg omdat mijn haantje thuis kwam en we nog moesten eten maar daarna ging hij met de electriciteit aan de gang dus toen moest de stroom eraf en kon ik niet meer internetten Hopelijk zijn er vandaag nog een hoop kippies om te tokken
Goedemorgen kippies! Ik ga vandaag proberen bij te lezen. Vandaag nog 1 dagje afzien want haantje komt morgenvroeg weer lekker thuis! Wat heb ik hem gemist zeg.
Heb nog wat nieuwe foto's in mijn album geplaatst. Heeft nog niets met baby's te maken maar wel met een van mijn andere grote passies. De knoop is wel doorgehakt. Als jullie kippendag hebben rijd ik echt mijn laatste wedstrijd. Ik merk dat het niet zo makkelijk gaat. Krijg last van mijn banden en ik denk dat mijn bekken moeilijk doet bij inspanning.
Nou ik ben helemaal bij gelezen maar weet nu al niet meer op wie ik allemaal moet reageren In ieder geval iedereen die binnenkort de eerste echo/intake heeft; spannend he! Ik had ook een hele uitgebreide intake, was zeker een uur daar maar kreeg toen nog geen echo dus ik zou zeggen, hoop er niet te veel op want het hoeft niet zo te zijn! Ik ben inmiddels weer op mijn werk dat viel wel tegen zeg! Moest ik er afgelope nacht 3 x uit om te plassen terwijl ik de nachten er voor toen ik niet vroeg op moest helemaal niet eruit hoefde, zul je altijd zien he Maar ik zie op mijn kalender staan bij a.s. vrijdag: 5 als in nog 5 weekjes werken @ alle zwangere, wat een leuke banner he, jullie hebben al een heel kindje in je buik; prachtig! @ Dag, ik snap dat je je haantje gemist hebt! Gelukkig is ie snel weer thuis meis! @ Riedel, meid als je nog meeleest of later terug gaat lezen; we denken aan je op deze bijzondere dag die helaas niet je trouwdag is... Hopelijk is het voor je gevoel snel september en hebben jullie dan een prachtige dag!
Deli, ik sluit me volledig bij jouw woorden aan. Rid...we denken aan je vandaag en we gaan met zijn allen heel hard veren dat het geluk je vanaf nu toe lacht en je in september de mooiste dag van je leven gaat meemaken. Ik hoop dat het in ieder geval lichamelijk al weer wat beter gaat met je.
Ik denk dat alle kippies gevlogen zijn. Heb ik een keer tijd om te tokken is er niemand In ieder geval iedereen succes met waar ie mee bezig is en tot toks!
Hey Dag, ik ben er wel, kijk tussendoor ff of er een bericht is geplaatst maar er moet wel gewerkt worden natuurlijk Maar verder zijn er niet veel kippies inderdaad
Ik denk dat wij inderdaad de enige zijn vandaag. Ik ben intussen ook hard aan het werk Jij moet natuurlijk nog flink aan de bak voordat je straks gewoon 16 weken vrij bent. Hoe zit dat eigenlijk met het verlof. Hoor je van de arbodienst wanneer je dan weer moet beginnen of van je baas? Ik moet ook nog iemand zien te vinden die tijdelijk mijn werk komt doen. Ben namelijk werkzaam bij een heel klein bedrijf en ik ben de enige die op kantoor zit. Ik moet wat dit betreft alles zelf regelen etc etc maar ik weet eigenlijk niet goed hoe alles in elkaar steekt.
Heey goedemorgen kippies. Ik dacht laat ik ook nog even in het kippenhok kijken . @ Juffie hoop voor je dat het vandaag ook niet komt. Zou wel fijn zijn he? @ Miranda, heel veel sterkte vanmiddag, ik zal voor je veren dat het idd allemaall een beetjemee mag vallen met de uitslag. Je mannetje heeft het op het moment ook wel steeds te verduren he? Beterschap met em. Dikke knuffel.............. @ Pooh, wat goed zeg een 9........ Dat heb je in ieder geval al binnen. Heel veel sterkte met de laatste loodjes voor je scriptie. Wat gaaf dat het met Chelsey zo goed gaat. Het wordt vast al een heel hondje of niet? Suc met klussen en hoop da het deze maand voor jullie ook pos. uitpakt . @ Deli, het is idd lastig internetten he zonder stroom . De keuken is wel weer een beetje schoon? Ach meis nog even, als de keuken straks klaar is ben je dit dit allemaal weer vergeten . Ja de banner wordt idd steeds leuker he? Het begint steeds meer op een mensje te lijken. Hoop dat het er maandag op de echo ook zo uitziet. Ben echt erg benieuwd. En nog maar 5 weken werken? Heerlijk zeg! Dat is echt iets om naar toe te leven.............. @ Yojo, suc6 vandaag met werken. Lange dag hoor..... @ Dagdromer, wat gaaf die foto's in je album. Dus 28 juni rijdt je voorlopig je laatste wedstrijd. We zullen aan je denken.................. @ Riddle meid, we denken aan je. Dikke knuffel voor jou en je haantje............
@ dag. Ik hoef niets te regelen voor mijn verlof. Ik heb gezegd wanneer ik ben uitgerekend en dat ik tot 4 weken van te voren wil werken en dat was allemaal prima. Nu krijg ik schriftelijk een aanvulling op mijn contract omdat ik straks parttime ga werken. Verder moet ik een zwangerschapsverklaring inleveren en aan de hand van de datum dat ik ga bevallen hoor ik wanneer ik weer moet beginnen, dit is dan 12 weken na die datum als die later is dan de vermoedelijke bevaldatum. Als ik ervoor beval geldt die uitrekendatum gewoon, snappie? Ze zijn voor mij nu naar vervanging aan het kijken (lekker op tijd) Hier is het vanaf juli tot september altijd een gekkenhuis en normaal krijg je ook maar 2 weken vakantie in deze periode dus ik ben benieuwd hoe dat allemaal gaat als ik weg ben maar goed daar kan ik me niet druk om maken! Maar jij hoeft toch niet zelf voor vervanging te zorgen? Dat lijkt me wel vreemd! Je hebt toch wel gewoon een contract etc.? Heb je al een gesprek gehad met je werkgever?
@ Liena, ik had de keuken en al het gereedschap inderdaad zover stofvrij gemaakt daar was mijn haantje wel blij mee en hij was trots op z'n kippie maar ik hoop dat ik straks al deze rommel en frustratie ben vergeten! Als het goed is komt deze week het aanrechtblad en de inbouwapparatuur dan gaat het snel en kunnen we een hoop rommel opruimen! Ik denk dat je nog versteld staat van de echo straks! Ik had echt verwacht een kidney boontje te zien en toen zag ik al een heel mensje dat heel druk bewoog en armpjes en beentjes heen en weer zwaaide, zoooooo bijzonder! Maar ik was wel iets verder als jij bent met de echo maar het is en blijft sowieso bijzonder allemaal!
O heerlijk zeg, zou toch fijn zijn dat je weer normaal kan koken en gebruik kan maken van de apparaten. Ben echt erg nieuwsgierig naar hoe jullie keuken eruit komt te zien . Leuk is het he als je waardering krijgt van het werk wat je hebt verzet..... Hoe lang was jij zwanger toen je de eerste echo kreeg? Aan een kant heb ik er heel veel zin in en aan de andere kant vind ik het ook wel spannend. Ook omdat het zo dicht voor ons trouwen aan is. Maar hoop gewoon maar dat alles goed is. Straks eerst bloed laten prikken om te kijken welke bloedgroep ik heb en nog een aantal andere dingetjes, weet alleen niet welke, maar er staan er een aantal aangestreept.......
@ Deli, ik heb wel al een gesprek gehad met mijn werkgever maar die weet nog niet eens hoe hij een computer aan moet zetten. Ik regel alles voor zijn bedrijf en ook prive-zaken. Dus ik moet nu alles ook zelf uitzoeken waar ik moet doorgeven dat ik zwanger ben en later dit jaar met verlof ga. Dat is weer een nadeel van een heel klein bedrijf. Bij mijn vorige werkgever (een grote bank) moest ik alleen maar even bellen naar personeelzaken als ik wat wilde weten en het werd geregeld. Hier ben ik dus alles...van administratie tot personeelszaken en van planning tot koffie halen. Heel afwisselend en knus maar in dit geval wel lastig. @ Liena...gezellig dat je ook nog even lang komt! Misschien word het toch nog drukker in het hok vandaag.
Volgens mijn cyclus was ik 10 weken + 5 dagen zwanger maar volgens de echo was ik precies 1 week verder. Lijkt mij onmogelijk maar ach, kreeg er spontaan een week bij en was ineens die beruchte 12 weken door Dat kun je ook nog horen dat je iets verder of juist minder ver bent! Het kan alle kanten op bij zo'n echo! Ik snap dat je het spannend vindt, dat is het ook! Je moet nu maar geloven dat er een kindje groeit, straks zul je het zien! Hopelijk is alles goed en kun je daarna volop genieten! Volgens mij wordt je in ieder geval getest op HIV, bloedgroep, ijzergehalte en vast nog wat dingen. Ik moest 5 buisjes inleveren! We hebben maar een klein keukentje en we krijgen nu een hoekkeuken, gewoon wit met een donkerbruin aanrecht blad. Ik hou erg van de koloniale stijl! Ik kan ook niet wachten hoor, nu zitten we aan tafel met zo'n grillplaat dat gaat ook zo lekker stinken dus als alles klaar is flink poetsen en de vitrage wassen
@ Dag, dat lijkt me ook idd erg lastig. Is wel knus zo'n klein bedrijf, maar heb je verder niet een contract of bedrijfsplan iets dergelijks waar dat soort dingen in beschreven staan? Wat voor werk doe je als ik vragen mag? Het is idd erg rustig vandaag hier in het hok. Iedereen is vast naar het werk en niet in het bezit van een pc . Heb trouwens ook al een poosje niets van Sillybilly vernomen, of heb ik iets gemist?