[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ dag, dat is wel lastig inderdaad. Voor zover ik begrepen heb val je als zwangere gewoon onder de ziekte wet ofzo, hoeft je baas ook niet zelf voor die kosten op te draaien maar hoe en wat, durf ik niet te zeggen, wij hebben inderdaad een fijne pz afdeling!

2. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    @ Deli, Dat is dan idd een meevaller, dat je opeens een week verder bent :) . En helemaal als je dan de spannendste tijd doorbent.
    Zou ik ook niet erg vinden hoor hihi.
    Hier nog iemand die helemaal gek is van koloniaal. En een grote keuken hoeft toch ook helemaal niet. Als je kan doen wat je er wilt doen is het toch goed? En wat zal dat straks een heerlijk gevoel geven als alles weer lekker schoon en fris is...........

Kippies ik ga er ff weer vandoor. Ga ff te bloedprikken.
    Tok jullie laterzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Dikke knuf Lienakip

3. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    @Liena, ik zit dus op kantoor bij een schildersbedrijf bij mij in de woonplaats. Ik heb een geweldige baas alleen weet hij dus niets van dit soort zaken en ik heb me er ook nooit in verdiept want ik ben de enige vrouw in het bedrijf. Ik weet dat we er voor verzekerd zijn dus heb net contact opgenomen met onze assurantie tussenpersoon.
    Heb wel een contract (ook zelf op moeten stellen) maar daar staat niets in over zwangerschap en verlof. Het lijkt voor anderen misschien alsof mijn baas me in het diepe gooit maar de vrijheid in dit bedrijf is gewoon heel groot. In overleg kan alles. Ik mag zelf uitmaken wanneer ik kom als mijn werk maar gedaan is. Ik werk nu elke ochtend van 08.00 tot 12.00 uur omdat ik regelmaat wil. Straks wil ik 20 uur blijven werken maar dan in de vorm van bijv. 2.5 dag en niet meer elke ochtend.

Deli...fijn dat je keuken opschiet. Nog even en je staat er heerlijk te kokkerellen.

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Klinkt heerlijk die vrijheid die je hebt dag! Hopelijk kan iemand je toch wat info geven zodat je weet wat je moet regelen! Het komt vast goed!

5. maria04

maria04 Niet meer actief

Hallo meiden

Hoe is het hier vandaag niet al te druk heb ik zo vernomen.
    Ik heb net even mijn werkstuk afgemaakt wat een hoop werk.
    morgen moet ik voor echo spannend allemaal. ik ben vandaag precies 11 weken :)
    Liena gaat alles verders goed met je heb je nog last van bruin verlies gehad?

kus maria

6. maria04

maria04 Niet meer actief

niemand meer? :(

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Maria! Ik ben er nog wel zo nu en dan :D

Morgen dus de echo, spannend he! Laat je snel weten hoe het is gegaan? Verder alles goed?

8. maria04

maria04 Niet meer actief

hey ja ik vind het erg spannen morgen. ik laat zeker weten horen hoe het gegaan is.
    de laastse paar dagen gaat iets beter nog wel met vlagen misselijk maar nog wel erg veel moe.

hoe is het verder met jou?

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Als het goed is gaat die moeheid ook een keer over! Bij mij komt de moeheid nu zo'n beetje weer terug maar voor de rest gaat het goed! Ik mag morgen weer naar de vk dus dat is ook wel leuk!

Snap dat je het spannend vindt allemaal! Ik vond het ook spannend en wat ik zag tijdens de echo had ik totaal niet verwacht! Zo'n compleet kindje dat druk aan het bewegen was, heerlijk! Hopelijk is alles goed en kan je er lekker lang van genieten!

Ons beebje zit de laatste tijd zo hard te drukken dat ik denk dat ie dwars door mijn buik naar buiten wil komen..... Maar dat gaat natuurlijk niet lukken, dat voelt erg vreemd hahaha...

10. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    hey kippies,
    wat een rust hier vandaag!

heb een heel lijstje wat ik nog moet afwerken vandaag. bah die vakantie komt nu zo dicht bij en daaarvoor moet nog zoooveel gedaan worden.

weet ook niet of ik een echo krijg hoor. hij was wel ingepland voor morgen maar heb natuurlijk vorige week onverwachts mijn eerste echo al gehad. Hoop het natuurlijk wel...

zwangere dames: hoe vaak plassen is normaal 's nachts. moet er nu 4 tot 5 keer uit in 1 nacht. als ik geluk heb 'maar' drie keer en van de week zelf 6 :confused: wordt gewoon steeds wakker en moet dan alweer plassen. gelukkig slaap ik meestal wel meteen weer door.
    probeer wel wat minder te drinken 's avonds maar een kopje thee en een glaasje water moet toch wel kunnen?

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hahahaha Juffie, welkom in de wereld van een zwangere vrouw!

Ik moest in het begin ook zo vaak eruit om te plassen! En nu had ik laatst heel veel gedronken en sliep ik gewoon door en afg. nacht moest ik er weer 3 x uit dus ik kan er ook geen touw aan vast knopen!

Het was heel rustig vandaag, was gewoon remia kip vanmiddag :(

12. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ah arme deli! helemaal remia ;)
    maar ik ga je ook weer verlaten. mijn lasagne is bijna klaar.

misschien tot vanavond!

XXX

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Eet smakelijk! Ik zit hier nu toch maar mijn tijd te overbruggen, ben net thuis gekomen en kan ieder moment visite krijgen :D

14. Dagdromer

Dagdromer Fanatiek lid

29 feb 2008
    4.010
    0
    0
    Hallo allemaal,
    Vanmiddag toch maar even naar de stad geweest om een paar positiebroeken te kopen. Wat zit dat HEERLIJK! Waarom heb ik mezelf de laatste paar weken gekweld met knoopje los, stiekje om de knoop en te strakke broeken? Dit had ik eerder moeten doen.
    Ik ga nu lekker bankhangen en vroeg naar bed.
    Morgenmiddag komt haantje weer thuis! JIPPIE

Maria, succes met je echo morgen! Geniet er van!

15. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kan me voorstellen dat zo'n broek veel lekkerder zit Dag. Ben er nu nog niet aan toe maar heb toch ook al een klein buikje. Heb net even foto in mijn album gezet.

16. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Goeieavond kippies!

QueenieKippie heeft een mijlpaal bereikt;

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
    JIPPIE! VANDAAG 30 WEKEN! JIPPIE!
    :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

Verder alles goed met jullie? Hier wel hoor, ben nu alleen erg moe, ben vandaag weer aan het werk geweest... nou, ik weet nu al wel dat ik eerst niet meer overwerken ga! Jammer voor hun, maar ik kies liever voor mezelf dan voor mijn werk!

Weet trouwens niet of jullie het nog weten, maar een behoorlijk tijdje terug was ik zo kwaad op mijn teamleider omdat de hele afdeling in functie en loon omhoog waren gegaan, iedereen behalve ik... hij zou het gaan regelen, ik hoefde me geen zorgen te maken... dus ik hem elke week aan zijn kop zeuren, krijg ik vandaag mijn loonstrook en wat denk je?.......... Niks aan gedaan! Grmbl! Dus ik stap morgen op hoge kippenpoten naar hem toe. Heeft nu lang genoeg geduurd!

@Maria; veel plezier bij je echo morgen!
    @Dagdromer; zit toch lekkerder dan he, positiebroeken? ;)
    @Juffie; je buikje begint toch echt een beetje te komen hoor! Leuk om te zien, zo'n beginnend buikje!
    @Deli; Veel plezier met je visite vanavond!
    @Liena; ik moet vrijdag weer bloedprikken bij de VK, voor mijn Hb. Is echt zo;n naar prikje...

Nou, ga even zappen! Tok snel!
    Xx

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Dag, heerlijk he die broeken dan! Ik vond het ook een verademing :D

@ Queenie, van harte meid! 30 weken alweer, tijd gaat snel he! Morgen mag ik het hier in het hok schreeuwen!

Visite is al weg, mijn vader komt altijd ff koffie drinken op dinsdag!

En uhhhh, je moet ook niet meer overwerken hoor, doe ik ook niet meer, vind het wel prima! Ze mogen je niet verplichten hoorde ik laatst van pz en je mag als zwangere zelfs een uur extra pauze per dag opnemen als je daar behoefte aan hebt!

18. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Ja, morgen jij 30 weken! Snel he? En idd, dat mogen ze je ook niet verplichten, maar helaas hebben ze het bij ons op het werk niet zo op regeltjes... helaas hebben we ook geen CAO, dus vaak verzinnen ze hun eigen regeltjes... maar ik heb tot nu toe geen klachten gehoord dat ik niet ging overwerken, dus ik neem aan dat ze dat wel zullen begrijpen dan...

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik had laatst een gesprek met PZ beetje laat maar toch! En die kwam met allemaal dingetjes waar ik recht op heb etc. Maar nu ben ik toch niet van plan om over te werken ook al mochten ze me wel verplichten! Vind 8 uur werken lang zat, en nog anderhalf tot 2 uur in de auto....

Maar ze zullen wel snappen dat je niet overwerkt nu toch! Komt vast goed ook zonder CAO! Onze CAO is een hele map, nou daar ga ik ook niet doorheen spitten!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

Waar blijft die buikfoto van je trouwens :D ben niet nieuwsgierig hoor ;)

Deel Deze Pagina