Ohja, buikfoto! Zal meteen even eentje gaan maken! Alleen beetje jammer dat haantje er weer niet is, kon hij een mooie foto maken! Ga m'n best doen! Ben der zo weer!
Hahaha... Die van mij heb ik gemaakt in de spiegel, kan je ook goed zien want die was niet zo schoon met al dat stof van het vrezen hier
Heb alleen geen spiegel in de kamer hangen, en die in de gang hangt hangt een beetje hoog... dan moet ik erbij staan springen.. dus ik doe het een beetje op de gok. Dan scheelt het maar weer dat we een digitale camera hebben! Nou, ga even fotootje maken!
Nou tok zo queenie! Hoop dat ik niet al weg ben, mijn haantje komt net thuis en zal de stroom er wel weer af doen zo omdat hij met de electra in de keuken bezig is...
30 weken al queenie! super snel gaat dat zeg. en deli morgen. Grappig jullie schelen ook 1 dag. liena en ik ook. ik ga zo lekker op tijd mijn bed in. nog even tv kijken in bed en dan val ik vast zo in slaap.. tok morgen...
Deli, foto's komen eraan hoor! Moet ze even verkleinen en dan zet ik ze in mijn album! Je wilt niet weten hoeveel moeite ik ervoor heb moeten doen... op een (rieten!) krukje staan in de badkamer, op mijn tenen staan, want anders pastte mijn buik niet in de spiegel... Ik zag mezelf gewoon staan! Juffie, slaap lekker alvast! Tok snel!
Whahahahaa Queenie! Ik zal vol lof zijn over je buikje na al die moeite Heb net je hyves berichtje gezien van Moniek... Vaag!
Ja ik dacht misschien is het een hyves vriend van eens van ons kippies die op die manier in onze hyve is gekomen... Er zijn ook dames die nog niet kenbaar hebben gemaakt zwanger te willen worden dus dan is het wel lullig als zij ineens lid is en dat ziet... Maar ja, ze weet nu ook dat wij van zwangerschapspagina zijn Beetje rare actie maar ik zou geen toegang geven... Maar ja, jij bent de opperhyveskip
Kreeg trouwens net weer een berichtje van die Moniek, ze dacht dat het een gewone hyves was, en dat ze niet iemand van het forum was.. zal ik haar dan maar gewoon niet accepteren dan?
Nee idd, ik accepteer haar niet. We zijn immers een exclusief kippig clubje! Amen! OpperHyvesKip Queenie heeft getokt! Kreeg ook al een berichtje van Dagdromer hierover, die zei ook al dat we natuurlijk wel een exclusief clubje moeten blijven omdat we toch een soort van zwijgplicht tegenover elkaar hebben! Heeft ze ook wel weer gelijk in!
Heb trouwens via de SKSB-hyve alle kippen een berichtje gestuurd dat ik haar niet toevoeg. Denk dat dat ook wel het beste is idd.
Nou hartstikke duidelijk hoor Queenie, ik zie het al! Jij bent zwanger Mooi buikje! Hoop dat er snel nog kippen-buikjes volgen
Hallo kippetjes! Weet eigenlijk niet of er nog wel iemand is, maar toch maar HALLO! Moet nog even bijlezen hoor, maar moet even klagen.. Net een vriendinnetje op bezoek die ik heb verteld dat ik gestopt ben met de pil. Bij haar gaat het momenteel niet zo goed in haar relatie en volgens mij moest ze daarom even negatief doen.. "Weet je het nou wel zeker Linda?" "Jullie zijn nog zo jong" "Je weet toch dat je nooit meer kan stappen" Argghhhh! Ik weet het heus wel, maar je krijgt er iets moois voor terug en natuurlijk is het eng, maar ik ben er klaar voor! En daar heb ik heel wat voor over! Sorry hoor.. Ff klagen Ga nu ff bijlezen