Oh, zwanger? Vond het al zo raar dat mijn buik zo explosief naar voren begon te groeien! Ja, idd, blijft leuk he, buikjes kijken van iedereen, hihi! Linnie! Kom derbij!
Je was er al! Leuk hoor, vertel je het je vriendin dat je met de pil gestopt bent, dan is dit natuurlijk wel de laatste reactie die je verwacht!
Hey meis! Jij weet wat er in je hartje leeft toch! En in die van je haantje, laat andere lekker praten! Je zult nog wel vaker commentaar krijgen! Ze heeft natuurlijk wel een punt maar om nou alleen het negatieve eruit te halen! Je bent oud en wijs genoeg om te bedenken dat je leven er straks heel anders uit ziet toch! Al kun je dat volgens mij nooit van tevoren inschatten... Bovendien hebben ze ook nog zo iets als oppas uitgevonden zodat je wel lekker zo nu en dan kan stappen ik weet er alles van want heb heeeeeel veeeeeel opgepast in mijn leven
Ja heerlijk buikjes kijken! Iedere keer als ik een buik zie die veel groter dan die van mij is roep ik mijn haantje erbij; kijk nou dat die van mij wel meevalt Hij zegt steeds. Nu zal je buik wel niet meer groeien toch? Of wordt ie nog groter, hij is al zo groot.... Hanen!
Linnie, mijn beebje begint ook flink te protesteren in mijn buik! Hij/zij wil er ook graag een linnievriendje of vriendinnetje bij dus trek je niks aan van anderen! (behalve van ons dan) Laat die gangsterbaby's maar komen bij jou!
En zo is het! Ze weet het al een hele tijd en is al die tijd positief geweest.. Maar ik denk dat het stiekem ook wel een beetje jalouzie is hoor, haar relatie is niet stabiel genoeg om aan kinderen te beginnen en haar vriend heeft al een kind.. Dus ze vergelijkt het ook met haar situatie en dat is toch anders denk ik.. Ach, ik laat het ook maar gewoon! Ik heb net mijn vaste contract getekend! *blij*
Jullie buikjes zijn echt zooooo mooi! Er komt een tijd dat jullie mijn gangsterbuikje ook mogen bewonderen
Ik ben net super druk met een feestelijk berichtje voor jou contract plaatst ie 'm niet? Misschien verschijnt ie zo nog! Ben maar in een ander scherm verder gaan typen! Natuurlijk gaan wij jou gangsterbuik ook bewonderen! We kunnen niet wachten tot het zover is!
@Deli; Tja, die arme haantjes hebben het er maar moeilijk mee... Willen ze een knuffel van je, zit die buik weer in de weg, hihi! Enja, het blijft nog wel even groeien, dus bereid je haantje maar voor! @Linnie; Heey van harte met je vaste aanstelling! En gaaf dat je haantje 9 juni kan beginnen met zijn cursus! Enne, 't wordt nu inderdaad wel tijd voor jouw gangsterbuik!
Nou ik ben het met je eens Linnie, je moest maar eens opschieten Ik hoop het ook voor je meis! Als je nu nog in mei bevrucht bent of raakt ben je in feb/maart uitgerekend! Lijkt me een mooie maand niet te koud, niet te warm! Ik zou er voor tekenen!
Ik teken ervoor! Heb trouwens mijn vloer weer gedweild! Volgens mij is hij nu helemaal schoon! Heb Cilit Bang gebruikt (BANG, en het vuil is weg) Lieve schatten, ik ga lekker nog even op de bank hangen en dan lekker naar bedje! Fijne avond en weltrusten! xxx
Haantje is net thuis en zit steeds met 1 vinger onder mijn voet te kriebelen, zo irritant! Zeg ik net dat hij dat niet moet doen, doet hij het gewoon nog een keer! Vind ik grappig, zegt-ie... maar hij is wel lief hoor!
Ik ga zo douchen en naar bed. Kan morgen "uitslapen" moet naar de vk om 08.45 uur. Jullie ook een fijne avond en als je nog meer wilt bangen Linnie dan kom je maar bij ons dweilen als de keuken klaar is (klinkt wel ranzig, bangen) Kippetjes, tok morgen!
Heb jij ook al zo'n vervelend maar wel lief haantje Queenie ikke ook Zeg maar dat hij je met rust moet laten van mij; Delikip