He minkkip! Ja van het veel plassen heb ik ook. Ik vind het wel vreemd dat ik dit keer niets voel aan de borsten, geen zeurtje pijn en dat heb ik normaal elke keer na de ei vandaar dat ik denk hmmmmm, whats this... Spannend! 1 dag overtijd. Hoop dat je ongi wegblijft en dat er al reeds een bevruchting heeft plaatsgevonden in je buikkie! Wanneer ga je weer testen, of wil je daar nog een paar dagen mee wachten... Duim voor je.. Liefs Bloempje.
Ik ga nog even wachten met testen, want er kan nog van alles gebeuren. Vrijdag was ik wel teleurgesteld en laat mijn lichaam nog even zijn ding doen. Ik heb wel veel verschijnselen, maar ja je lichaam kan rare dingen doen.
Gelukkig dat die ontsteking verleden tijd is hoor! Ik weet het echt niet, denk dat je h.a er meer over kan vertellen meis. Jij blij dat jij nooit last hebt van je buste, ik heb daar altijd last vanmaar dan ook altijd elke maand, en dan begint het in mijn vruchtbare daagjes tot aan nod, vreselijk! Dus ben allang blij dat ik het dit keer niet heb, joepie... Ik heb sinds een paar dagen vreet aanvallen niet normaal. We eten zo vanavond kip. Dus ik zeg van middag tegen mijn man 'die hele kip kan ik mijn eentje op' hahaha je had zijn ogen moeten zien.... Ons lichaam kan echt spelletjes met ons spelen he, pffffff Wat heb jij een leuke banner zeg!
hey ! ja zoals je ziet zijn we druk bezig met onze banners, en ons aan het afvragen waar sommige verschijnselen nou van komen. + mink die is nu 1 dag overtijd, dus het is en blijft spannend allemaal. hoe is het met jou ?
Hey meiden! Ik zag al dat er weer aardig wat was gekletst gezellie hoor! Wat spannend voor Minkie, veer, veer, veer, veer, veer! Met mij gaat alles goed in ieder geval Wat een superleuke banner Nikikippie!
Zo he he hij is eindelijk gelukt, zeer toepasselijk bij ons kipjes hahahaha tja deli ik had niet goed geteld of zoiets. Ik tel 28 dagen en wordt dan de 29ste ongi of te wel de dag van de nieuwe cyclus, dus dan ben ik eigenlijk maar 1 dag overtijd.. kan nog vanalles gebeuren dus oeps foutje bedankt.. Veel te vroeg getest. Hoe was je weekend
ik leg een ei en wordt dan heel blij... dan mag ik negen maanden wachten en worden het misschien wel zware nachten. maar toch wordt ik blij bij deze gedachten. Een lach op ons gezicht en geen gezeur meer over ons gewicht. wie heeft er nog meer te wensen, dan deze klachten, nou ik niet, liever negen maanden wachten....... zo moest er even uit.....
Ja echt super leuk die kippies banners Word er meteen vrolijk van, hahaha... Nou ik ga me helemaal kaal veren hoor voor je minkippie! Mijn weekend was lekker rustig, mijn schoonzus en zwager kwamen gister even wat zwangerschapsboeken brengen en toen kregen we een cadeautje: kleertjes, een mutsje en schoentjes en kan het gewoon nog niet bevatten?! Jullie nog spannende dingen gedaan?
We hebben net de kerstboom uit de verpakking gehaald, staat nu uit te hangen of zoiets. Wanneer zetten jullie de kerstboom op?
Oh ja, die hebben wij gister al gezet! Ik had er helemaal geen zin in en toen kwam m'n haan er mee binnen zetten en dan is het toch wel heel gezellig weer he!
ah wat leuk dat je dat gekregen hebt. JA kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt, maar het is toch echt waar... Heb je al een afspraak bij de HA gemaakt of is dit niet nodig?