[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    juffie ben je echt al 11 dagen overtijd? hoe zit het nou precies bij jou ?

2. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    nouja als ik 28 dagen aanhoud wel. ben alleen 3 dagen na pilstop ongi geworden. Dus nog gewoon van de pil. daarna niet meer. heb mijn banner maar op 28 dagen gezet omdat ik toch iets moest invullen. heb een dag of 4 geleden getest maar toen was die negatief. In mijn lichaam moet alles nog een beetje op gang komen denk ik.

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    waneer ben je gestopt met de pil dan ?

4. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    28 oktober laatste pil. 1 nov was de eerste dag van mijn menstruatie.

5. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Hallo Wenkippie!

Ja, ben nu precies 7 weken gestopt... Bewust gedaan omdat ik graag zwanger wilde worden....! En zie het resultaat! Rook je nog steeds?
    Ben blij dat ik gestopt ben, rookte wel erg veel hoor... Het kan een hele hoop schelen als je veel rookt en zwanger wilt worden....
    En t is zowiezo gezonder natuurlijk... (maar ik weet hoe lekker het is en ik weet gewoon stiekem nu ook alweer dat ik toch wel weer s ga beginnen hahaha, maar nu nog niet!)

6. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    ik zie de hele tijd iets staan over pendelen wat houdt dat precies in of is dit een stomme vraag?

7. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    aaarrhw help me ! haha ik rook teveel

8. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
  9. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Nikikluskippie,

GELIJK KAPPUHHHH! Hahahaha, weet zelf hoe moeilijk het is, hoe vaak ik wel niet op het punt heb gestaan een peuk op te steken..... snak snak snak!

Heb ook niet "een laatste sigaret" gerookt, werd op een ochtend wakker en was er zo zat van dat het zwanger worden niet wilde lukken dat ik zoiets had van: "Ok, vandaag ga ik niet roken" en daarna nog een dag, en daarna nog een dag en gister dus 7 weken lang al gestopt!

10. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    aan dat pendelen ga ik niet eens beginnen veel te lastig

11. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Dat pendelen lijkt me erg leuk, ik heb vorig jaar dmv Tarotkaarten gevraagd wanneer ik zwanger zou worden...

Was een beetje vaag, maar het antwoord was dat het nog een tijdje zou gaan duren.

Had trouwens heel erg het gevoel dat ik deze keer zwanger zou gaan raken (voordat ik begon te twijfelen ivm die ongiepijntjes enzo)...

Heb er ook over gedroomd en mijn beste vriendin droomde ook dat ik zwanger zou zijn... Een goede vriend van mij had het gevoel voor de dag dat ik ging testen (toen wist ik nog niet eens dat ik de volgende dag zou gaan testen) dat ik al zwanger was (hij heeft toen niets gezegd, dat vertelde hij pas de volgende dag)

En mijn mams dan natuurlijk, die dat gevoel op Skype kreeg... Mijn menneke was er net als ik teveel mee bezig, dus op dat moment niks gevoeld hahahaha

Doe je dat pendelen al lang Nikitje?

12. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ja wat toevallig OKK dat ze dat allemaal dachten en droomden! :)

nee ik pendel niet, ik geloof het wel hoor!
    zelf heb ik wel een pendel hier liggen met boekje en al. maar heb t eigenlijk nog nooit echt gedaan, wel geprobeerd hoor :) ik kan mn hand ook nie stilhouden ivm mn gewrichtsklachten , moeten ze denk soepel voor zijn en buiten dat moet jezelf ook goed in je vel zitten en geen negativietijd in je lichaam hebben anders werkt ie niet 100% kan je een verkeerd antwoord op krijgen.
    ik heb ook runestenen. krijg je antwoord op je verleden heden en toekomst. :) je kan het ook voor andere doen maar hoe ik dat moet doen online moet ik dan maar is opzoeken. en moet ik een prettige sfeervolle omgeving voor hebben.

13. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Je kunt trouwens ook op internet op van die Engelensites, da's best grappig, dan kun je vragen wie je beschermengel is en dergelijke!

En ook vragen stellen over je heden en toekomst... Weet alleen jammer genoeg niet meer waar je die sites kunt vinden, misschien ff googlen..

Denk wel dat je idd een lekker positieve sfeer moet creeren voordat je dat gaat doen, ik bedoel met pendelen of tarot of die runestenen, anders krijg je misschien wel een heel verkeerd antwoord...

Ken je trouwens ook "Het boek met alle antwoorden"? Dat is erg leuk, moet je je hand opleggen, een vraag stellen en dan ergens willekeurig openklappen, dan krijg je je antwoord....
    Zit ineens te denken dat ik dat vlak voor mijn eisprong heb gevraagd en het boek op mijn vraag "ben ik zwanger, of word ik zwanger" het antwoord: "Geniet ervan" kreeg! Was ik alweer helemaal vergeten!

14. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    wat grappig zeg dat ie dat antwoord gaf, ken je dat niet voor mij eens doen? :D :D hierbij steek ik mijn handje op !

http://www.starmanproductions.nl/
    vind ik persoonlijk een mooie site
    zoals de kristalle bol, online vraag stellen of ken uzelf kaarten

15. Peppep

Peppep Actief lid

11 nov 2007
    321
    0
    0
    Heeee klapkip zwanger! gefeliciteerd meis!

Ik ben ongi dus begin weer overnieuw, rond mijn ei meld ik me wel weer hier ;)

16. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    hooi peppep, jammer meid ! veel suc6 in de volgende ronde !

oja wat btreft die site, ik stel een vraag aan de kristallen bol voor de gein,
    ik vraag zal ik binnenkort zwanger zijn
    antwoord:
    als je vandaag een zwarte kat tegenkomt, ja, anders niet
    hahaha :D laat ik nou een zwarte kat hebben haha ! :D dat is gewoon grappig..

17. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    He getverdemme, kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent...! En dat is vast nog maar zachtjes uitgedrukt, weet hoe het kan voelen...

Heb misschien nog wel een paar tips voor je:

Here's the first one. Did you know that something
    as simple as using the wrong lubrication when you have
    sex can spoil your chances of getting pregnant? I had
    no idea! In fact, I thought a little lubrication would
    actually help, to you know, move things along ;)

Well, it turns out, most store-bought lubricants will
    damage the sperm and so they are strictly forbidden! The
    same goes for vaseline or KY jelly. If you are using this
    type of lubrication, you could be reducing your chances of
    conceiving in half!

Luckily, there are a couple of things you can use as a
    substitute. One, is a product called Pre-Seed, which is
    specifically designed not to be harmful to sperm. If you
    can't find it, it can be purchased here:

http://store.yahoo.com/cgi-bin/clink?ea ... -seed.html

The other alternative is eggwhites. Yup, as in real eggs!
    You just leave one out for a while (they're much too cold,
    straight from the fridge), and then you crack it open and
    use the eggwhite (not the yolk) in place of lubrication.
    Believe it or not, eggwhites are extremely sperm friendly!!

Ken je deze tips? Heb er nog veel meer, ergens via een pagina binnengehaald... Laat maar ff weten of je het wat vindt...

18. Klaproosje

Klaproosje Actief lid

5 nov 2007
    144
    0
    0
    Mamma
    Oranjestad
    Heb trouwens zo'n tube Pre-seed besteld in NL, die heeft mijn mams meegenomen, maar is nu niet meer nodig.

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja klopt! Rebbel heeft voor me gependeld en daar kwam uit Dec. 2007 Erg spannend dus haha. Maar tot op heden voel ik nog niks vreemds, alleen vrijdagavond wat steekjes, maar dat heb ik wel vaker gehad!

XXXX

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heey!

Knap joh dat je bent gestopt met roken! Ik wil ook graag, maar vind steeds maar geen geschikt moment. Ik weet zeker dat ik stop als ik een posi test in handen heb, en weet ook zeker dat het me dan zal lukken!

Ben alleen bang dat zwangerworden nu veel langer duurt haha!

XXXX

Deel Deze Pagina