Heey kippetjes! Hoe was jullie weekend? Staan jullie kerstbomen al? We hebben alles net vandaag versierd enzo, is toch wel weer erg gezellig hoor al die lampjes... Lig nu lekker languit op de bank bij te komen van ons luie weekend.... zodat ik morgen weer op en top mee kan kakelen, hihi! Tok to jullie later! Xx
Wat een knip en plak werk hihi. Nou die tips ken ik niet echt, neem aan dat het over glijmiddel gaat. Dat gebruiken wij nooit omdat dat juist spermacellen kan vangen en ze zo niet verder kunnen zwemmen, wat speeksel voldoet ook . Na 8 jaar proberen kan het eigenlijk niet aan veel dingen meer liggen dan lichamelijk iets..helaas. Of gewoon heel veel bad luck...ook helaas. MMM is al weer opgestart dus ik hoop dat daar wat uit gaat komen nu. Ben niet teleurgesteld, voel me juist beter. Een reden dat er veel moet gebeuren ivm mijn hart voordat ik nog een keer zwanger wordt. Onze duimen draaien verder, ook voor jullie allemaal!
Goedemorgen kippies! Nog geen andere kippies van de stok gevallen deze morgen? Heb het gekakel net een beetje terug gelezen van afg. weekend maar in het weekend kan ik jullie niet bijhouden hoor Peppep wat jammer voor je dat je ongie bent, maar inderdaad postief naar de volgende ronde! Klapkip, wat goed dat je zo gestopt bent met roken! Gaat verder alles goed, heb je nog last ergens van ivm de zwangerschap?
Goedemorgen lieve chickens! Hoe is het hier? Ik heb weer van alles gemist zie ik! Zo eerst maar even bijlezen! Hier nog geen rood te bekennen.. Dus nog een weekje wachten en dan maar weer een testje wagen! Ik heb niet echt klachten, dus verwacht niet zoveel hoor.. Ik had gisteren wel opeens zo'n gevoel, dat ik zwanger was, heel raar.. Iedereen een lekker weekend gehad?
Hey Linniekippie! Nog steeds geen rood dus, blijft spannend bij jou he! Hoe was het bij de kapper? Is het elemaal naar je zin? Mijn weekend was lekker, heerlijk uit eten geweest vrijdag kon voor het eerst sinds lange tijd weer een 3 gangenmenu binnenkrijgen hoefde een keer niet vooraf te kiezen of ik voor een voorgerecht of toetje zou gaan... Hoe was jou weekend verder?
*Queeniekippie valt van haar stok, knalt met haar kippenkopje tegen de muur, schudt zich even uit en meldt zich!* Joehoe! Ik was er ook weer! Goeiemorgen lieve kippies! Ben vandaag nog vrij dus kan waarschijnlijk lekker veel meekakelen vandaag! @Linniekip; spannend hoor. Geen bloed geeft moed is ons motto geworden! We blijven veren! @Peppep; Jammer hoor. Vol goede moed naar de volgende ronde dus! Ook voor jou veren we hoor! Nou, ga me ff aankleden hoor. Ben der zo weer! Xx
Goedemorgen allemaal! Wat hebben jullie veel gekletst het afgelopen weekend Ben nu 2 dagen overtijd en nog geen tekenen van bloed! aankomende zaterdag gaan we 5 daagjes kerstshoppen in Dublin, hopelijk hebben we voor die tijd nog ff een posi test in handen
Ik hou het spannend hier! Haha! Hoewel ik er zelf een beetje knetterkippig van word Ik vraag me constant af of mijn lichaam nog wel werkt.. Ach ja, aan de andere kant, misschien is het wel HEEL positief! @Peppep; jammer zeg.. Maar op naar de volgende ronde! Nieuwe kansen toch?! @OKK; Ik heb je gemist! Heb je mijn felicitatie nog gezien, ben zo blij voor je! @Queenie; hoe voel je je?! Op en top zwanger? @Delikipje; En jij? Ook zo heerlijk zwanger? *Dr. Linniekip says TOK*
Hahahaha... Goedemorgen Queeniekip! Ik werd zo'n beetje op dezelfde manier wakker! Heb hoofdpijn vandaag! Ik heb al wel een paar vragen gehad over dat DeliKippie op hyves, whahahaha..... Hoe voel jij je verder dan zwanger kippie?
Hey Daydreamy, ik hoop het ook voor je wat lekker zeg kerstshoppen! Ik ga vrijdag en zaterdag naar Londen kerstshoppen, ben zoooo benieuwd hoe het daar is! Maar wanneer ga je een test doen meid? VEER-VEER-VEER-VEER! Hey Linnie! Met mij gaat ie goed hoor, voel me nog niet echt zwanger? Behalve dat ik moe ben misselijk ben en hoofdpijn heb, hahaha.... Het eerste baby pakje en schoentjes hebben we zaterdag gekregen, echt nog zo onwerkelijk gewoon?!?! Volgens mij moet ik het eerst zien op de echo....
IK BEN TOCH NIET GEK?! Ik zet toch overal wel een naam bij als ik een bericht achterlaat?! Ben ik echt zo onduidelijk?!
@Daydreamy; we veren voor een positieve test hoor! Zou super zijn! @Linniekip; voel me nu een beetje zwanger, alleen doordat ik gigantische rare eetbuien heb. Heb vanmorgen al een handje sinterklaasschuimpjes op... Ben er gelukkig niet misselijk bij! Tja, en mijn buik zet al uit. Da's lastig, want ik draag meestal strakke truitjes dus het valt al wel op... @Delikipje; Hihi! Tja, en nu kunnen we geen paracetamolletjes meer nemen zeker? Heb er nog geen vragen over gehad. maar dat komt vast nog wel, haha. Maak er dan wel een mooi verhaaltje van! Ben trouwens nog wel steeds heel erg moe, vooral in mijn benen. Ben de laatste week een paar keer op de bank in slaap gevallen... Weet je wat het ook is? Doordat niet veel mensen weten dat ik zwanger ben, probeer ik ook een beetje mijn beginnend buikje te verstoppen. Als iedereen het nu gewoon al wist, kon ik er misschien meer van genieten dan nu. Nu geniet ik stiekem... zo van; "i know something you don't"! Ach, heeft ook wel weer zijn charmes hoor! Xx
Dank je Jaa heerlijk om er even tussenuit te gaan, London is erg mooi met de kerst, vooral Harrods! Zolang ik niet ongesteld wordt wil ik zaterdag voordat we weggaan nog even een testje wagen, wacht er liever nog even mee, zo'n negatieve test is zo'n teleurstelling..
Nou meiden na m'n eisprong heb ik last van bloedverlies, geen ongi. Ik heb gisteren of vandaag innestelingperiode, zou daarmee te maken hebben heeft gyno gezegd. gewoon afwachten
Hahaha, klinkt juist heel zwanger Delikipje! En wat leuk, van wie heb je dat gekregen?! En wanneer heb je de echo? Tsjonge, het lijkt wel een kruisverhoor op de maandagochtend! Queenie; Hoe was het bowlen trouwens? Gezellie?! Daydreamy; wanneer ga je testen?
goeiemorgen chickies.. leuk weekend gehad allemaal zo te lezen.. ik wacht en wacht maar de dagen schieten nie op zo hoor..ben blij dat ik nog moet werken haha heb ik geen tijd om er bij stil te staan.. gezellig dat shoppen in t buitenland..lijkt me geweldig nou voor de zwangeren vast gefeliciteerd..ik ga ff bijlezen
@ Queenkippie! Ja weet wat je bedoeld, ik heb ook zoiets van hmmm... ik moet mijn mond houden terwijl ik dat helemaal niet wil! Mijn schoonzusje was er afg. zaterdag even en die zei, kun je het al zien aan je? Ik zei nou voor mijn gevoel is mijn buik wel wat opgezet al maar ja, nee zei ze dat klopt ik zie het ook?! Dus hoop dat ik het nog even geheim kan houden?! Mijn moeder had met 3/4 maanden al een buik alsof ze moest bevallen dus als ik op haar lijk lukt dat niet lang?! Mijn moeder vond ook dat ik het gewoon van de daken moest schreeuwen ze zei anders kun je toch niet genieten?! Maar inderdaad geen paracetamolletjes nee... @ Daydreamy, ik hoop zo dat je positief test, wat een gewelde vakantie zul je dan hebben!