Hey ik moet de verloskundigepraktijk nog een keer bellen vd week voor een afspraak maar dat zal dan nog wel een paar weken duren! Ik kreeg dat van mijn schoonzusje en zwager echt vreemd hoor om dat ineens in handen te krijgen
@Zico; dan gaan we keihard veren voor je hoor! @Linniekip; bowlen was supergezellig! Ik was 9e van de 10... ... Hihi! @Delikip; blijft moeilijk om het stil te houden. Ik heb nu zoiets van, ik zeg het zelf niet maar als ze me vragen ga ik er ook niet om liegen.. Ga Jamie en mezelf nu echt ff aankleden hoor! Xx
@zicokippie; Ik ga ook voor je veren! Spannend! @Delikipje; wel leuk hoor, de eerste cadeautjes! Dan wordt het wel wat 'echter' om zo maar te zeggen! Volgens mij is het niet te bevatten! @Queenie; 9e is toch best goed? Haha! Als het maar gezellig was! @Heidikippie; Wachten duurt lang he?! Bah! Hopelijk over 6 dagen een posi test! @Daydreamy; Mag ik mee shoppen?! Jij betaald AAAAAAhhhhhh, ik zit een partij typfouten te maken, niet te geloven! Ik ben constant aan het 'backspacen'.. Pffff!
Linniekippie, ik heb ook de hele tijd van die stomme spelfouten, hahaha... Komt het bij jou omdat het maandag-ochtend is? .... offfff..... VEER-VEER-VEER-VEER.... Moet straks maar met andersmans veren gaan veren volgens mij ben ik zo kaal als maar kan!
@Daydreamy; Dan wil ik ook mee! Gaan we met z'n allen! Alle kipjes gaan shoppen! In plaats van alle kipjes op stok is het dan alle kipjes op shop!
Ik heb sinds gisteren echt zo'n gevoel dat ik zwanger ben, ik weet niet waarom.. Ik ben het hele weekend al ontzettend moe, hoofdpijnaanvallen, kippig en verward.. Mijn kat was niet van mijn onderbuik af te slaan, hij gaat telkens precies daar liggen.. Als ik even weg liep, kwam hij daarna meteen naar me toe gerend en snel weer liggen! En vanochtend zitten janken in de auto, om een liedje, heel raar! Maargoed, misschien heeft het alleen te maken met een aankomende ongi, want die heb ik natuurlijk ook nog niet officieel meegemaakt.. Misschien voel ik me daardoor wel zo! Ik weet het niet!
@Linniekip; raar he zo'n lichaam? Je weet nu echt niet waar je aan toe bent... Hou moed, doen wij hier ook! Zoals Delikip al tokte, we veren totdat we kaal zijn! Xx
@ Linniekippie, meid dat is ook niet leuk die onzekerheid... Wanneer zou je weer eens proberen te testen dan? Het klinkt allemaal wel erg zwanger natuurlijk maar helaas hebben we dat al zo vaak gehoord hier.... Maar wij houden hoop voor jou! Bij jou heb ik ook al de hele tijd zo'n "die-wordt-snel-zwanger-gevoel"
Zeker raar ja.. Om gek van te worden zelfs! Mijn bmm zit nog steeds hoog en zit potjedicht, dus waarschijnlijk moet ik nog even wachten op een ongi.. Maargoed, ik denk dat ik vrijdag een testje ga wagen, we zullen zien! Thanks voor jullie steun! Het helpt me echt!
ik vond zo schattig he, nee meid je ben heus niet gek mischien dat je soms ietsie pietsie verwar, maak je nie druk vond wel lief
jeetje er is al een boel bij geschreven, dus doe het eveen op deze manier! ( ben net wakker ) @ de kippetjes die moeten testen deze week/einde v/d week, Ik hoop op een posi-test,dat zou een mooi kerstkado zijn ! we veren ! Queenbee , fijn dat je vrij bent, lekker relaxen en meet0kkúh ik mot werken vanmiddag ! OJA WAT EEN LEUKE BANNER QUEENIE ff terug lezen ,weet het niet meer
Zico, spannend meid, het klinkt wel als ... duim duim duim! @ delilah, shoppen & london .. je gaat het wel heel fijn hebben denk ik
Hihi! Ja, is het omgekeerde van jouw banner... hihi! Ik was op zoek naar een leuke banner, vond deze wel toepasselijk ! Maar is maar tijdelijk hoor, wil even een mooie met foto van Jamie en tekstje voor de volgende beeb...
ja mink heb ook die banner omgekeerd. ja is ook leuk een leuke foto met tekst van de kleine. maak je dat met paint shop pro ?
@ Linda & Queenbee: jullie mogen van mij allemaal mee, maar dan wel voor jezelf betalen he ik moet nog wel genoeg over houden om de Ierse winkels leeg te kopen
Probeer het... die vorige die ik had heb ik wel zelf gemaakt. Het lukt me niet altijd even goed. Maar dan mag ik altijd nog de hulp inschakelen van Sweetangel!