Jaaaaa heb er zin in, mijn moeder heeft nog nooit gevlogen en is gek op kerst en alles wat daarmee te maken heeft dus we gaan naar Londen! Mijn moeder, 2 tantes en ikkiekippie.... Ben zoooo benieuwd wat ze er van vind! We gaan 2 dagen en ik heb een kamer in het Hilton geboekt zo'n 4persoons suite, hahaha.... We maken er maar wat van!
Het Hilton? Toe maar! Leuk zeg! Lijkt me ook wel een keer leuk om te gaan kerstshoppen in Londen... ach wie weet, ooit... Xx
@ Queenie, ik ga puur voor mijn moeder eigenlijk, was er zelf nooit opgekomen voor m'n eigen maar vind het nu ook wel erg leuk! Als je een beetje goed boekt is het ook helemaal niet zo heel duur wij vliegen met Ryanair en dat is ong. 40 a 50 p.p. dus dat vind ik wel reuze meevallen?! En incl. overnachting is het 114 p.p! Mijn moeder is dus nog noooooooit ergens geweest vandaar zo'n superdeluxe hotel, dacht laten we het dan maar meteen goed doen!
Da's idd niet eens zo duur nee. Leuk hoor! Ik heb wel gehoord dat de kerstspulletjes daar wel erg duur zijn, maar ik denk dat je er gewoon een keer geweest moet zijn! Xx
Nou, ga nu snel ff Jamie een schone kont geven , en dan gaan we ff verplicht winkelen.. (= boodschappen doen, blergh!) Tok to jullie later! Xx
Mijn darmen zijn nog steeds van streek, dus misschien komt het daardoor.. Voel me gewoon een beetje weeïg vandaag (is dat wel een woord, haha)
Dat is vast wel een woord, ik weet wat je wilt zeggen in ieder geval Maar dat is lastig ja die darmen... Loop ik al jaren mee te klooien, ene dag zakt de broek van je kont en de andere dag ben je helemaal opgezwollen, dat geeft geen fijn gevoel nee ik ken het! Heb je altijd last van je darmen gehad of sinds het zwanger willen worden?
Daar loop ik wel al een hele tijd mee, ik hoef maar iets verkeerds te eten en mijn darmen zijn meteen weer van streek (van de leg ) Maar ik heb vandaag echt zo'n gevoel dat ik 5 liter vocht heb vastgehouden ofzo, haha.. Linnie Dik Ik heb ook heel slecht geslapen vannacht, werd midden in de nacht wakker en ik kon niet meer in slaap komen.. Verschrikkelijk is dat, zeker als je er weer vroeg uit moet Bah! Vanavond maar even vroeg naar het nestje!
Irritant he Zico? Af en toe weet ik niet wat mijn lichaam allemaal doet daarbinnen Ghehehe! Als we dat toch eens wisten
Jaaa ik ken het gevoel precies! Is inderdaad een rotgevoel! Ik nam elke dag van die activia toetjes om de boel een beetje op ritme te houden... Maar het blijft lastig en je kan er zo weinig aan doen... Hahhaaha... Doen ze toch altijd bij kippen, volspuiten met water zodat ze lekker dik lijken! Hoop voor je dat je je snel wat beter voelt! En slecht slapen is ook niet lekker, heb ik ook, bah! Word steeds wakker omdat mijn buik voelt alsof ik heel nodig moet plassen...
Uhhmm, word nu een beetje nerveus, zo werd ik ook vannacht wakker.. Zo'n idee dat ik mijn hele blaas volhad, maar er kwamen een paar druppels! Ohhhh, ik wil niet teveel vergelijken, want dan is het een teleurstelling..
WHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Je maakt het steeds spannender... Ik had het ook voor ik ging testen.... Wil je geen "valse" hoop geven hoor, maar hoop het wel heel erg voor je natuurlijk!
Goeiemorgen alle kippetjes! Delilah : ga jij naar londen bofferd, leuk joh! LindaS en zico : weet precies wat jullie bedoelen met rommelende darmen heb ik ook last van, maar ik heb daarbij ook veel trek. Voel me echt bleeeeeeeeeh gisteren en vandaag, neem mijn woorden terug wat betreft pijnlijke boobs, nou die heb ik dus wel sinds vanmorgen en ze doen verschrikkelijk auw (de zijkanten). En heb steeds het gevoel dat ik door lek en dat ik een gepofte aardappel in mijn onderbuik heb. Zucht! Zo dat is eruit....
Hey bloempje! Ja ik bof ik weet het zou jullie zo allemaal meenemen hoor Maar uhhhh, jij maakt het dus ook spannend hier! Ik moet maar eens zien wiens veren ik mag gebruiken voor het veren hier, ben zo kaal als maar kan onderhand!
rommelige & zeurige darmen heb ik 18 dagen gehad na mijn ei tot mijn nod. hoop dat bij jullie positief is.
Hihi! Ik hoop het ook voor mij! Ook zit ik vanochtend tegen mijn collega te vertellen dat ik waarschijnlijk allergisch ben voor mijn mascara, want mijn ogen doen zo zeer en branden als een idioot. Maar zie net dat dit ook een symtoon kan zijn.. Oooohhhhh, wat spannend!
* Delilahkip : we kunnen je dus beter een kale kippetje noemen hihihii . Nou die pijnlijke boobs is duidelijk geen teken want dat heb ik vaak zo voor nod. Maar die constante druk zo onderin de buik, het is zo'n pijnlijke druk. Kon vannacht zo moeilijk in slaap vallen daar door.... boehoeeeee. ( oke, nu lijk ik wel een drama queen ) * Nikikippetje : ja rommelende darmpjes hoeft niet niets te betekenen inderdaad. We'l see.. hoop dat het bij jou ook binnenkort positief is.