[klachten] Na je eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nikitje, 24 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Whahahahaaaaaaaaaaa.... had ik ook :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
    En ik gebruik helemaal geen make up!

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ik wil ook niet teveel op mijn klachten letten, omdat het allemaal te maken kan hebben met het ontpillen.. En anders is de teleurstelling extra groot.. Maargoed, dat stukje hoop hou je toch.. :) En dat is helemaal niet zo erg! Ik zou het namelijk ook niet zo'n probleem vinden als ik ongi word, dan weet ik dat alles nog werkt en kan ik helemaal voor gaan!

Bloempje; ik heb ook honger hoor, ben er af en toe gewoon misselijk van! Moet ik gewoon snel even wat eten! En dat is ook precies wat ik nu ga doen!

Tot zo!

3. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    als ik nuklus heb ik dan ook een kans? :D

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oh my god! :) Hahaha!

Zal het echt?!

5. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik ben echt een kale kip, bloempie!

En uhhh, mijn haan noemde mij gister ook al "drama queen" met mijn buien.... Hij noemde me trouwens ook een overspannen kip :rolleyes:

Maar uhhh.... Jullie zorgen voor spanning in mijn buik! Vind het gewoon superspannend voor jullie allemaal... Ik herken zoveel!

Hmm... FF de buurvrouw van d'r stok meppen en knockout tokken zodat ik haar veertjes kan gebruiken... Gaat ie hoor:

veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer
    veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer veer

*oeps, ze komt weer bij* :cry:

6. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Morgen meiden,
    zo dat was weer een hele opgave moest iets van 20 pagina's bij lezen.

@ Lautje: Gefeliciteerd! super zeg.

@ Meiden die dit weekend negatief getest hebben, Ik leef met jullie mee. Het blijft een teleurstelling om zo'n leeg vlakje te zien. Maar we blijven hopen, als de ongi weg blijft gewoon over een paar dagen nog eens testen. (veer, veer, veer) En anders positief de volgende ronde in.

@LindaS, als ik je berichten zo lees zou ik er toch nog maar een testje op wagen. Ik hoop natuurlijk voor je dat ie positief is, want de symptomen zijn er naar. (Ik zou mijn kat heel serieus nemen, want poesjes zijn erg gevoelig:) ). En anders dat het vocht vast houden duid op een aankomende vloed zodat je snel verder kunt klussen! Want deze onzekerheid lijkt me niks.

@Delilah, Lucky you. Lekker kerst shoppen in Londen. Ik was al helemaal happy dat ik volgende week met mijn schoonmoeder naar een kerstmarkt ga.
    leuk zeg je eerste baby setje, fijn dat je familie zo met je mee leeft.

tot slot:
    @meiden die willen stoppen met roken of net gestopt zijn. Bij deze alle steun die ik kan bieden. Ik ben nu 5 jaar gestopt met roken en het is een van de beste dingen die ik gedaan heb. Het is een opgaven, maar als je eenmaal gestopt bent zul je zien dat je niet meer terug wilt.

7. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    aaaaaaaaaaaaaaaaah (val haast van mijn stoel) ik heb daar ook last van, natte jeukende ogen.

hey lindaS , mijn vriendin was direct na het stoppen van de pil zwanger. Echt fijn voor haar he, ze had niet zo snel verwacht dat ze zwanger zou raken maar het kan dus echt! ;)

8. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0

Gewoon doen, you never know.... ;)

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey Kip11!

Geen bloed is ons kippen motto hoor dus we blijven veren... Wel jammer dat je toch die teleurstelling had afg. weekend... Je hoop toch altijd op positief he!

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja Nikikippie, gewoon klussen als je zin hebt! Je heet toch niet voor niks kluskip!

11. bloempje0

bloempje0 Actief lid

5 nov 2007
    328
    0
    0
    Delikipje dank je ik vang ze allemaal op! vang vang vang vang! Hoop niet dat de buuf al te boos is.

;)

12. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    ja ik heb nu ook zo'n leuke banner :)

13. Delilah

Delilah Niet meer actief

Leuk hoor die banners!

Ach die gekke buurkip, heb ik toch lak aan ;)

14. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    en bedankt, ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ohhhh spannend zeg! Maar ik ga toch echt nog even wachten met testen hoor! Ik heb dit namelijk sinds vorige week pas.. Ben benieuwd!

Ik ga ook voor alle anderen veren! :) Maar ik heb zo'n idee dat dit forum positieve uitwerkingen heeft ;)

16. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Precies Linda, beetje positieve energie kan niet verkeerd zijn.
    Ik snap dat je nog niet wilt testen. Ik probeer mezelf daarin ook een beetje in bescherming te nemen.

maar ik heb wel vertrouwen in die kat van jou!

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Linnie, wanneer heb je voor de laaste keer wat bloed/bruin verlies gehad dan?

18. Nikitje

Nikitje Bekend lid

5 jun 2007
    898
    0
    0
    ghehehe :evil: jatoch ! niet dan ! :evil:
    ey ik moet zo werken ik lees straks alles weer bij !

19. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Mijn lieve kat! *zucht* Ik vind hem zo lief, zeker nu hij telkens op schoot komt liggen! Het maakt niet uit hoe ik ga liggen, hij krijgt het telkens voor elkaar om zich helemaal om me heen te vouwen! Echt een schattie! :D

Mocht ik zwanger zijn, dan hoop ik nu dat ik me zo zal voelen, zoals ik me nu voel (snappen jullie het nog).. Ik ben toch een partij beroerd opeens.. :( Jakkes!

20. elf11

elf11 Actief lid

5 nov 2007
    154
    0
    0
    Eindhoven
    Ik hoop dat mijn kat ook zich zo aanhankelijk gaat gedragen als ik zwanger ben. Ik heb 2 poesjes, een is echt super schattig, die komt op schoot liggen om daar op haar eigen staart te gaan sabbelen. de ander knuffelt alleen als het haar uitkomt, maar dan geeft ze ook zulke kopstoten dat je blij bent dat je hoofd op je romp blijft zitten.

Deel Deze Pagina