@Delikipje; ik heb 18 november bruin slijm verloren (1 keer met afvegen) en nu had ik afgelopen vrijdag 1 keer een caramelkleurtje (de welbekende baileys, hihi) maar dat was niet echt bruin.. Maar dacht wel dat ik vrijdag ongi zou gaan worden, maar niet dus.. Ik ben nu echt beroerd joh, maar misschien verbeeld ik het me gewoon en houdt mijn lichaam me voor de gek hoor.. Ik haal net een plak ham uit de verpakking, ga ik bijna over mijn kippenekje.. Ohh, ik weet het echt niet meer!
Linniekip, wanneer heb jij voor het laatst een zwangerschaps test gedaan? klinkt als een lietsie lange cyclus met een late innestelling. veer veer veer
Hallo Ik heb de laatste twee weken allelei vage klachten. Zo ben ik al twee weken misselijk en vreselijk moe. Lig al om half negen op de bank te slapen en vaak als ik vrij ben ga ik 's middags een uurtje plat. Ook heb ik hele gevoelig borsten en aan mijn tepels hoeft al niemand te komen. Deze week heb ik ook een vaag menstruatie gevoel onder in mijn buik en af en toe wat steekjes in mijn lies. En ik ruik alles maar dan ook alles om me heen en ben een beetje vergeetachtig de laatste tijd. Durf niet zo goed te hopen want de vorige keer is het met vijf en een halve week verkeerd gegaan...... Zucht.....zo fijn een vrouw zijn.... Dames jullie allemaal succes!
Oke. Linniekippie... Als dat je laatste menstruatie zou zijn geweest 18 nov. kan het best wel eens zo zijn nu natuurlijk.... Dan zijn er wel al 3 weken voorbij inmiddels en zou je inmiddels je ei gehad kunnen hebben..... Spannend hoor... Volgende week een keertje testen meid!
Hoi Yojo! Dat klinkt allemaal wel erg als een zwangerschap... Mij komt alles bekend voor in ieder geval! Je moet niet de hoop opgeven hoor, snap dat dat moelijk is maar dat het de vorige keer mis is gegaan wil natuurlijk niks zeggen over een volgende zwangerschap! Succes meid!
Ik heb het ook even zo uitgerekend en dan zou het inderdaad mogelijk kunnen zijn! Dan zou ik in de week van 26 november mijn eisprong hebben gehad en zou vorige maandag mijn innesteling zijn geweest (3 dec). Maar dan ga ik uit van een cyclus van 24 dagen, mocht 18 nov mijn ongi zijn geweest, dit kan natuurlijk ook langer zijn.. Ik heb vorige maandag een test gedaan, deze was negatief. Ik wacht nog een week af en dan ga ik testen!
Nou meid zo'n test wil nog niks zeggen hoor, toen ik allemaal vage klachten kreeg heb ik ook een week voor mijn NOD een test gedaan om uit te sluiten dat ik al zwanger was en mijn laatste bloeding geen menstruatie was geweest en toen verscheen en dus ook niks geen streepje en een paar dagen later wel een dikke plus dus het kan goed zijn.... spannenddddddddddd!
Ja dank je. Weet ook wel dat ik de hoop niet op moet geven maar durf niet zo goed meer te hopen na de vorige keer. Maar uiteindelijk zal alles goedkomen! Probeer nog tot zaterdag te wachten met testen. Dan is mijn man ook weer thuis. Bedankt!
Tja, ik weet het niet meer! Ik probeer gewoon zo lang mogelijk te wachten met testen, hoe moeilijk dat ook is! Whhhhaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaa, moet zo lachen nu! Raad eens welk liedje op de radio is, wel heeeeeeel toepasselijk! Zal het een teken zijn?! Vandaaaaaaaaaaaaaag is BLAUW, de kleur van mijn lippen!
precies als je maar een test gedaan hebt is de kans groot dat je te vroeg getest hebt, zeker als je aan het ontpillen bent en dus niet zeker weet hoe lang je cyclus duurt en wanneer je ei is geweest. Dus laat je niet door de vorige test afschikken.
Jullie bezorgen me spanning in mijn buik. pfff hoop dat alle meiden die willen gaan testen, een vette streep positief zullen testen. [-o<
Moyo; zoals wij hier zeggen: 'Ik ga voor je veren' Hihi! Het is je gegund! Ik hoop het voor je! En positief blijven denken, het gaat nu gewoon helemaal goed komen!
Hahahhaa.... VANDAAG IS BLAUW WAT BLAUW HOOR TE ZIJN! Je lippen dus! Hmm... misschien maar ff checken dan Het blauw van een kuikentje voor jou! Het blauw van rood, wit, blauw! Schreeuw met mijn blauw gekleurde lippen dat ik het hoop voor jou!
delilahkipje gekkie hahahaha Vind het leuk dat iedereen zo positief blijft, word er helemaal happy van.
whahah volgens mij hebben we nu echt last van gekke kippenziekte ( ipv gekke koeienziekte) pff heb trouwens behoorlijke koppijn..hmm.. nou ja in elk geval..dames fijne dag vandaag nog.. ik ga fijn werken en lees me morgen wel weer bij