klachten na keizersnede.

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door senna999, 23 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hallo,

het is nu bijna 6 weken geleden dat ik een keizersnede heb gehad.
    op zich had ik niet veel last van de wond alleen de laatste anderhalve week begint het weer meer pijn te doen en dan vooral vanaf de namiddag en dan de avond komt de pijn boven het litteken terug en wordt het daar ook dik, echt zo een bobbel over de gehele lengte van het litteken.
    verder heb ik eerst rood gevloeid toen bruin en de laatste tijd heb ik nogal gele afscheiding.
    kan dit iets met elkaar te maken hebben?
    en wat zou die bult zijn? sochtends is dit weer weg en heb ik er ook geen pijn aan.
    het zou toch geen infectie zijn ofzo?
    of zou het komen doordat ik nu ook weer meer doe qua huishouden/sjouwen enzo.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

een infectie is het niet, dan is het rood, warm en heb je de hele dag een verdikking. Het kan vermoeidheid zijn aan het eind van de dag, en misschien ook omdat je weer meer doet in het huishouden enzo.
    Gele afscheiding is normaal op het eind van je bloedverliesperiode en betekent dat het vloeien bijna over is.
    Als je litteken veel pijn doet zou ik ernaar laten kijken. Maar misschien heb je binnenkort wel nacontrole bij de arts?

Mirjam

Deel Deze Pagina