5 weken na de miskraam nog niet ongesteld en dacht laat ik eens een Ovulatietest doen (want die had ik liggen) zaterdag zondag en vandaag had ik dit resultaat. Iets in mij zei dat ik een zw.test moest doen en zie hier het resultaat. Maar wat reageert nu waar op?
Volgens mij reageren ze allebei op elkaar. Heb je na de miskraam al wel weer een negatieve zwangerschapstest gehad? Maar als ik deze zo zie zou ik zeggen dat je zwanger bent want de zwangerschapstest reageert nooit zo duidelijk op een eisprong.
Och spannend.. zit vandaag ook precies op 5 weken na miskraam(curretage) Zal een gat in de lucht springen met zon test! Denk dat ik je kan feliciteren! Je ovu reageert op hcg.. andersom gebeurd geloof ik minder snel. Miss een clearblue met indicator doen?? Dit geeft mij ook n beetje hoop!
Appelsientje89 ik hoop het zo! Ben echt verrast maar ook heel onzeker. Ik voel namelijk niet zoveel.. en normaal doet mijn lichaam iets.. ik test woensdag weer denk ik en dan zijn de testen op Hoop voor jou ook dat het snel weer raak is!!
Toen ik zwanger was gebruikte ik ook wel eens een ovulatietest om te testen. Daarmee testen ik ook positief. Als je voor dit een negatieve test hebt gehad kan het zijn dat je ovuleert of weer zwanger bent. Aangezien het 5 weken geleden is denk ik dat het een nieuwe zwangerschap is.
Ik hoop het ook.. Testte vorige week dond hardstikke Omo wit. Dacht alweer vanalles te voelen .. niet dus. Kon mezelf wel schieten!! Wil te graag. Wil gewon duidelijkeid.. of n ei.. of n menstruatie of zwanger! Maar niks van dat alles weet ik nu! Wat moet het een verassing voor je zijn! Erg leuk! Laat je even weten hoe de test woensdag is? Ik lees mee.
Ik heb ongeveer het zelfde. Alleen mijn testen waren niet helemaal wit. Wel heb ik mijn eisprong gevoelt woensdag 2 weken geleden. En nu lopen de testen weer op.
Ik kon niet wachten. Vanaf nu ga ik ook niet meer testen. Maak ik mezelf alleen maar gek mee. Onzekerheid blijft toch wel Bedankt voor jullie reacties 😊
Hi Ankie, Hoe is het nu? Kun je ondanks de onzekerheid n beetje genieten? Kan me helemaal indelen dat het super spannend is! Ik had gister n positieve ovu.. waar ik erg blij mee ben. Goed benut.. en hopelijk met blij resultaat! Heb je inmiddels al kwaaltjes?
Oeh spannend Appelsientje. Hopen dat je snel een positieve test hebt. Ik kan niet zo goed genieten.. ik moet eerst zekerheid hebben. Ik heb geen klachten en voel weinig, af en toe wat steken in mijn buik. Dus ben echt heel onzeker. Gisteren de vk gebeld en heb 7 dec 1e echo. Ik ben dan bijna 8 weken.. Tot dan afwachten.