Klachten na ongesteldheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hearts, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hearts

hearts Actief lid

6 mei 2011
    108
    34
    28
    Ik ben 3 juli ongesteld geweest, iets korter dan normaal, maar ik ben dan ook pas weer 2 maanden van de pil af. Nou heb ik ineens zo'n steken in mijn baarmoeder, net eisprong pijn. Mijn afgelopen cyclussen waren 31 dagen, dus voor een eisprong is het nog veel te vroeg. Ook word ik misselijk bij het idee van warm eten en heb ik hele rare dromen. Dit zijn klachten die ik mijn vorige zwangerschap ook had, waardoor ik toch stiekem een beetje ga twijfelen of ik niet zwanger kan zijn.
    Ik weet verstandig gezien dat dit hoogst onwaarschijnlijk is (bij mijn vorige zwangerschap wel bloedverlies gehad, maar niet zoveel als een gewone menstruatie), maar zit mezelf nu zo gek te maken! Iemand die mij weer even met m'n beide voeten op de grond kan zetten? Zijn dit klachten van het ontpillen? Of kan het toch al een eisprong zijn?

2. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Ontpillen kan een tijd duren....
    Aangezien je er net van af bent is dat het eerst logische

Maar er zijn veel meiden zwanger geraakt toen ze net gestopt waren met de pil, dus zou als je twijfelt of dingen herkent een testje wagen

3. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Klinkt heel bekend, alleen ik ben al 6 jaar van de pil af en heb deze week een negatieve zwangerschapstest gehad.
    Ik gooi het op het weer, stress en drukte thuis (verbouwing).

Misschien heb jij ook vakantiedrukte op het werk?
    Of er in je hoofd veel mee bezig?

Deel Deze Pagina