Weet niet of ik hier goed sta, anders verplaats maar. Vandaag tijdens de gemeenschap is de condoom gescheurd, wegens problemen enzovoort wil ik eigenlijk nog niet zwanger worden van mijn vriend. Maar abortus , morning after zie ik niet zitten. 16 of 17 juli zou ik ongi moeten worden. Normaal wel een regelmatige cyclus. Dus vorige week eisprong, deze voel ik niet. Hoe groot is de kans nu zwanger te zijn?
Uhm... dan zou de MAP toch denk ik wel een goede keuze zijn hoor. Ik weet niet waarom je niet achter het nemen van de MAP staat... maar wanneer je nu niet zwanger wilt worden van je partner... dan lijkt me dat toch de beste oplossing hoor. Qua risico... de kans lijkt me klein.... maar dat dacht ik ook bij mijn derde zwangerschap....
Omdat ik ooit eerder wat heb afgebroken en het op wat voor manier dan ook nooit en nooit meer wil. Vandaar, als het gebeurd gebeurd het, vriend zit goed in herstel maar toch andere situatie is beter natuurlijk.
In mijn ogen is een MAP wezenlijk anders als een abortus. Bij een MAP zorg je er alleen maar voor dat een evt bevrucht eitje zich niet kan nestelen. Abortus ben ik zelf ook geen voorstander van. Maar okay... da's mijn mening. Ik kan begrijpen wat je bedoelt, heb een aantal van je posts gelezen, dus kan me indenken waarom je nog niet zwanger zou willen zijn. Ik duim dan ook voor je dat er geen zwangerschap uit voort komt.
Maar is het zo dat ik dan volgende week al kan testen mocht mijn ongi uitblijven? Of heeft het meer tijd nodig?
Is je cyclus regelmatig normaal? En hoe lang zijn ze? Als jij altijd 28 dagen hebt en nu een week na eisprong zit is het bijna onwaarschijnlijk Maar als het echt nu niet uitkomt waarom neem je geen ac?
vervelend voor je de kans op zwangerschap lijkt klein maar over 2 weken een testje doen dan succes ze neemt toch condooms als ac
Sem frummel ja die dingen kunnen dus scheuren .... Weet dat ac ook geen 100% zekerheid geven maar toch meer dan condooms lijkt mij....en beiden is natuurlijk helemaal goed!
Maakt niks uit Nou ik denk dat de kans klein is.....maaaaaaar het zou kunnen he. Gewoon testen op de dag dat je ongi zou worden of zelfs even afwachten of je ongi wordt en zo niet testen.