Mijn zoontje is drie weken geleden geboren en sindsdien zweet ik me een ongeluk! Onder mijn borsten, op mijn rug, en soms vraag ik me ineens af waar die rare lucht vandaan komt en dan blijkt dat van mijn oksels te zijn!! Ik zweet normaal vrijwel niet en ik vind dit een vervelende verandering. Is dat normaal na een bevalling? Ik kan het me niet meer herinneren van de vorige keer.
Ik zweet ook veel sinds de bevalling (8 weken terug) maar ik hield heeeeeeel veel vocht vastn ben t nog niet kwijt Ik denk dat t met vocht en hormonen te maken heeft
Hier ook.... ik heb bijna twee weken gestonken voor mijn gevoel... al zei mijn man dat hij niets rook... Maar gelukkig is overgegaan....
Jaaa haha herkenbaar... ik heb de eerste tijd na de bevalling enorm gezweet in de nacht Werd er echt helemaal gek van Verloskundige zei dat het aan de hormonen ligt(een soort overgang) Gelukkig is het nu over..en kan ik weer slapen zonder in een zwembadje wakker te worden
Vreselijk ja, vooral 's nachts... Als mijn zoontje op mijn borst sliep, glibberde hij soms bijna van me af Maar het schijnt normaal te zijn. Gelukkig is het hier zo goed als over!
hier had ik t ook , bij de eerste ook niet gehad en bij deze weer wel , maar t gaat over hoor ik heb er nu geen last meer van
Ja! Hier ook twee keer, hormonen.. Het is echt negen maanden op en negen maanden af voor je je lijf weer terug hebt
Ik heb het vooral in de nachten. Heb ineens een waterbed echt heel goor en irritant, want de dekens plakken en dus word ik steeds wakker. Overdag valt het dan weer mee eigenlijk. Rare dingen toch, die hormonen.
haha hier dreef ik de eerste weken mijn bed uit. hadden ze van te voren ook wel eens kunnen vertellen dat dit er ook bij hoorde!! ( rug nat van het zweten en voorkant van alle melk die er voortdurend uitspoot)
Vooral de eerste week veel gezweet en gestonken. Was toen ook heel warm. Nu valt het op zich wel mee.
Ik zweet me ook te pletter! (ben 6 wkn terug bevallen) Elke ochtend word ik drijfnat wakker van het zweet... En ook echt stinkzweet, bah! Hoop dat het snel weer over is...
Vreselijk ja.. Je voelt je zo vies, wilde het liefst elke dag een aantal keer onder de douche! Nu bedenk ik dat het helemaal over is