Hallo, Nadat ik eerst in Nederland 2 ivf pogingen heb gedaan, gaan we nu starten in Gent. Ik zou heel graag in Nederland een deel van de echo's en bloedonderzoeken laten doen. Heeft iemand hier recente ervaring mee? De echo's in Nederland laten doen is geen probleem. Het bloedonderzoek echter wel. Het ziekenhuis in Gent wil de uitslag hiervan voor 13:00 binnen hebben. Zijn er mensen die ook een IVF behandeling in het buitenland doen, maar een deel van de echo's en bloedonderzoeken in Nederland? Ik zou graag horen bij welke ziekenhuizen dat is, of dat het bloedonderzoek op een andere manier wordt gedaan. Ik ben benieuwd.
Ik ben in Duitsland onder behandeling en bij mij wordt er voor terugplaatsingen nooit bloed geprikt. Altijd alleen echo's.. willen ze perse bloedprikken in Gent?
Ik heb twee keer een ICSI behandeling in Brussel gedaan, en moest inderdaad ook voor 13:00 uur de bloedresultaten doorgeven. Ik woon in Groningen en kon bij Certe terecht. In het weekend moest ik hiervoor naar Leeuwarden. Mijn advies is om contact op te nemen met een diagnosecentrum bij jou in de buurt. Zij kunnen je vast verder helpen! Succes!
Ik heb voor de ICSI in Gent bijna alle onderzoeken bij het lokale ziekenhuis in NL kunnen doen. Alleen de laatste echo voor de punctie wilde Gent altijd zelf doen. Ik had heel lieve verpleegkundigen bij mijn zh in NL die super meewerkten voor de behandeling in Gent. Pb me maar als je meer wil weten ivm herkenbaarheid noem ik hier geen plaatsnamen.
Ik weet toevallig door onze vorige MMM dat de poli gynaecologie van Zorgsaam Terneuzen nauw samenwerkt met UZ Gent. Ik weet niet waar je precies woont, maar daar zou je dus terecht kunnen.
Hallo bedankt voor al jullie reacties. Was zo druk met alles regelen en de hele voorbereiding op de punctie dat ik nog nu pas reageer. Uiteindelijk hebben me ze bij het hoofdkantoor van Scal heel erg goed en lief geholpen met het bloedonderzoek. Ze waren daar erg behulpzaam. Wel steeds stressen want de uitslagen waren er steeds pas net rond 13:00 gereed. Voor de echo's kon ik zowel bij het Alrijne als het Amstelland ziekenhuis terecht. Inmiddels de punctie in Gent gehad. Vier goede eicellen, waarvan er 3 bevrucht zijn. Bleek met icsi gedaan te zijn, daar wist ik niets van af. Op zich vind ik alles prima verlopen tot nu toe in Gent, maar met de informatievoorziening ben ik niet zo tevreden. Nou ja allemaal weer erg spannend of het gaat lukken. Nogmaals bedankt.