Lage rugpijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ladyw, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Hallo allemaal. Ik zit met een vraag. Ik heb een gemiddelde cyclus van 30 dagen. Vandaag is cyclusdag 18 en sinds begin van de avond enorm veel lage rugpijn. Dit heb ik ook wel eens bij m'n menstruatie. Maar nu kan ik het niet plaatsen. Herkenbaar voor iemand?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja herkenbaar. Alleen de ene maand als ik ongesteld werd had ik het wel en de andere niet. Toen ik zwanger was had ik het niet.

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ik heb het tijdens mijn eisprong en menstruatie.
    Heb het sinds twee jaar opeens.
    Lijkt op een soort spierpijn en is een beetje zeurderig.

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Ja maar ik moet nu niet ongesteld worden. En dag 18 van 30 is toch wel laat voor een eisprong? Meestal 14 dagen voor nod toch?

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Misschien is je ei 2 dagen later of misschien heb je gewoon last van je rug.

6. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Gewoon last van m'n rug was het niet. Het is zoals ik soms bij menstruatie heb. Kan het niet zijn dat ik m'n ei vroeg had en nu innesteling? Ik las ergens dat innesteling 5 dagen na ei kan zijn

7. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

18 feb 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik had het ook. Sinds mijn hsg had ik ineens lage rugpijn (zeurderig, alsof je ongesteld moet worden) vanaf mijn eisprong tot aan mijn ongesteldheid (dus twee weken).

Ik ben naar de osteopaat geweest. Zij zei dat er veel spanning op mijn organen stond en heeft me los gemasseerd. Nu heel af en toe nog een beetje last, maar het mag geen naam hebben.

8. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    ik heb het maar 1 avond gehad ;) daarom vond ik het zo apart!

Deel Deze Pagina