Naar huisarts of niet?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Melovekane, 30 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    toen wij voor de tweede gingen had ik ineens heen eisprong meer. We zijn toen in de mmm gekomen en er is eigenlijk nooit een oorzaak gevonden waar dat vandaan kwam.De gynacoloog zei dat hij bij mij hoorde ( ok wat heb ik daaraan?) Ben via hormonen spuiten zwanger geworden.
    Nu is mn tweede ondertussen 1,5 jaar en ben ik nog niet ongi geweest. aan de ene kant denk ik dat ik naar de dokter moet gaan maar aan de andere kant denk ik de gyn zei dat het bij mij hoorde.
    wat vinden jullie? en wie heeft dit ook?

2. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    Ik heb het niet. Maar ik zou gaan. Je weet nooit wat er veranderd is.

3. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Ik zou het zeker even laten checken. Ik heb ook geen cyclus en bij mij 'hoort dat' inderdaad zo, maar daar kreeg ik voordat we aan kindjes begonnen wel hormoonsuppletie voor.

4. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Geef je nog borstvoeding of heb je dit lang gegeven? Bij mij duurde het ook meer dan 1,5 jaar voordat ik weer ongesteld werd, maar ik had nog borstvoeding toen...

5. marlyj80

marlyj80 Actief lid

16 jul 2016
    498
    1
    18
    Dubbel

6. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Nee geen Bv. Dus dat is het niet.
    @nizzie86 : wat voor supplementen kreeg jij dan?

7. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    @Melovekane Ik kreeg geen supplementen, maar daadwerkelijk medicijnen. Afgewisseld oestrogeen en progesteron, zodat we een soort cyclus bij mij creëerden, maar dan zonder eisprong. Die hormonen zijn voor allerlei dingen belangrijk, waaronder je botopbouw.

8. Loolaa

Loolaa Fanatiek lid

6 apr 2015
    1.770
    427
    83
    @Melovekane Ben toch wel benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen. Of ben je al bij de huisarts geweest.

9. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    ja ik weet nog niet wat ik doe. Denk dat ik wel ff langs ga, maar moet eerst ergens de tijd en zijn vinden :oops:

10. Lanalanalana

Lanalanalana Fanatiek lid

21 okt 2016
    1.220
    4
    38
    NULL
    NULL
    Maar wil je voor een derde kindje gaan? Ik zit ook te dubben om naar de huisarts te gaan ivm afwijkende menstruaties. Heb wel een kindwens maar wellicht voor de toekomst niet nu> ik weet niet of mijn huisarts er dan nu naa rwil kijken.

11. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Willen niet perse voor een derde gaan. Staat eigenlijk niet echt in de planning.
    maar ja ben soms toch benieuwd hoe het kan dat het nog niet goed is mijn cyclus.
    @Lanalanalana: hoe wijkt je menstruatie af? Als je uiteindelijk voor kids wil gaan zou ik misschien nu al actie ondernemen. dan weet je waar het vandaan komt en hoeft je dus heel lang in de stress te zitten als het bv niet lukt

Deel Deze Pagina