Hi dames, Ik wil gaan proberen om teunisbloemolie te gaan slikken Ik heb een beetje gegooglt en dat mag tot de eisprong als ik het goed heb maar wat is nu beter Teunisbloemolie of Tarwekiemolie? Of mag het ook beide. ik slik sowieso al foliumzuur, mag je dat er dan ook nog bij nemen of word dat teveel?
Het mag beide geloof ik maar teunisbloemolie niet na de eisprong. Om welke reden wil je het nemen? Ik neem enkel tarwekiemolie, de gehele cyclus door.
Oké ja dat had ik gelezen indd niet na de eisprong. Nou omdat ik onregematige cyclussen heb tussen de 32 en 45 zo beetje en wil deze maand beginnen met ovulatie testen en had gezlezen over teunisbloemolie
Ja ik zou het gewoon proberen! Veel kwaad kan dat niet, is natuurlijk. Als het niet werkt voor jou stop je er gewoon mee na 1 cyclus 😊
Hier langere cyclussen en ik slik enkel tarwekiem. Vorige ronde mijn ei op dag 24, nu op dag 16. Weet niet of het daar iets mee te maken heeft. Vorige keer in 3de ronde zwanger geraakt en toen slikte ik het ook. Icm foliumzuur
Hoi, ik slikte teunisbloemolie tot de eisprong. Ik vervroegde mijn eisprong hiermee met 10 dagen! Tarwekiemolie gebruikte ik vanaf eisprong. Hiermee verlengde ik mijn LF met 5 dagen.
ik heb jaren terug ook tarwekiemolie geslikt (een half jaar lang), alleen bij mij werd de cyclus steeds langer..