Hoi dames, Ik ben 36 weken zwanger en ben het zat. Vanaf het begin BI en werk het hele kwaaltjeslijstje af.... We gaan hier meer voor het einddoel! Tijdens de zwangerschap heb ik wel vaker last gehad van sterretjes zien, vooral tijdens het bukken etc Voor de rest niets aan de hand, bloeddruk is ook goed en normaal. En toch....het afgelopen weekend heb ik hier meer last van gehad. Zoals na een hoestbui maar ook gewoon tijdens rust. Ik maak me nog niet echt zorgen maar toch...ik bel morgen wel even met de VK. De reden dat ik dit bericht plaats is omdat ik stiekem toch hoop dat jullie vanavond nog actief zijn op het forum! Dus...toch wat zorgen.... Oja, de moeheid is erg vermoeiend. Ik slaap belabberd en moet veel naar de wc. Ook overdag bezoek ik regelmatig de bank. Mijn hb is ok. Hoort dit nu bij de beruchte "laatste loodjes" ?
hoi ik denk het wel ja, zeker als het niet gepaard gaat met hoofdpijn, misselijkheid, tintelingen en pijn in je bovenbuik. Als je deze klachten wel hebt zou ik contact opnemen met je verloskundige. Anders kun je het gewoon aanzien. Mirjam
Ok, dank je voor je antwoord. Ik heb wel wat last van hoofdpijn soms maar denk zelf dat dat komt door het slaaptekort. Tintelingen in de vingers heb ik ook maar ja....ik heb ook het carpale tunnelsyndroom. Pijn in de bovenbuik ook eigenlijk wel maar de kleine drukt nogal tegen mijn ribben aan. Misselijk/maagzuur is mij ook wel bekend... Zoals je ziet.....allemaal vage tekens en geen idee hoe ik het allemaal moet plaatsen. Ik bel sowieso morgen wel even met de VK.