te lang na bloeding?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Marscha, 5 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marscha

Marscha Niet meer actief

Hallowww,,

ik ben 27 september bevallen van een hele mooie dame maar sindsdien bloed ik nog steeds! (bijna 2,5 maand!)

Ik heb na7 weken een spiraaltje laten zetten (mirena spiraal)

Ik heb gehoord dat je daardoor kan bloeden en ik heb gehoord dat je na het vloeien ook meteen ongesteld kan worden.

Het bloeden is tussendoor wel 2 keer wat minder geworden en zelfs 2 dagen helemaal weggeweest maar daarna kwam het nog heviger terug dan dat ik het had.

Is dit normaal? wie heeft dit nog meer gehad

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Vind het wel erg lang, zei de vk er nog iets over bij de nacontrole? Anders misschien even langs de ha...

3. Marscha

Marscha Niet meer actief

heb geen na controle gehad...

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dan zou ik zeker even naar de ha gaan, volgens mij is het gebruikelijk dat je zo'n 4-6 weken navloeit maar dan is het die laatste weken wel echt beduidend minder. Als jij schrijft dat het juist heftiger wordt zou ik het even laten controleren.

5. Marscha

Marscha Niet meer actief

ja het verschilt, dan word het minder en dan weer heftiger en dan stopt het helemaal en dan weer heel heftig. heel raar!

ik had ook nog allemaal haarscheurtjes zitten en het was helemaal geirriteerd, daar heb k toen van de huisarts wel iets voor gekregen en dat is over maar het bloeden stopt niet...

6. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    kan door je spiraal komen

Deel Deze Pagina