ik weet niet wat ik nu moet geloven eindelijk na 3 jaar was ik zwanger voor korte duur toen ik naar de verloskundige ging om te kijken hoever ik was zou ik 9 weken zijn maar het hartje klopte niet dus ik en me moeder naar het ziekenhuis allemaal onderzoeken enzo uiteindelijk gecurreteerd en wat denk me moeder nu : je bent er veel te veel mee bezig je had het er elke dag over dat is een reden waarom het ook fout kan gaan zegt ze volgens mij is dit gewoon een fabeltje als je eindelijk zwanger ben dan ben je toch blij en dan ben je er toch mee bezig laat please weten wat jullie vinden liefs linn
Wat?!?! Dus als je helemaal in de wolken bent dat je zwanger bent, kan het daardoor fout gaan? Sorry, alle respect voor je moeder, maar ik vind dat een hele rare uitspraak! En volgens mij ook grote onzin! Even logisch geredeneerd: De de blijdschap van een zwangerschap zorgt volgens mij juist voor extra goede hormonen, kan me niet voorstellen dat dat negatief werkt op zwangschapppen.
nee het is niet waar! als je zwanger bent en het zit goed, dan kun je er zelf niks meer aan verkeerd doen hoor meid laat je dat aub niet aanpraten! heel veel sterkte!
Ten eerste heel veel sterkte met je verlies. Vreselijk dat je dit moet meemaken. En verder is de opmerking van je moeder werkelijk de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Ik loop zelf al geruime tijd bij de gynaecoloog ivm miskramen en als ik dit mijn gyn zou vertellen zou hij me keihard uitlachen. Je kan helemaal niks doen, behalve gezond leven natuurlijk, om een miskraam te voorkomen. Er gaat iets mis in de deling van de cellen en helaas kunnen we dit niet beinvloeden. Echt voel je alsjeblieft niet schuldig. De natuur is echt keihard voor sommigen
dank je wel voor jullie reacties ik dacht zelf eigenlijk ook dat het niet zo is maar toch twijfel je eraan omdat ik er idd veel mee bezig was nogmaals bedankt voor jullie reacties liefss linn
Meid zoals alle andere hier al aangeven, het maakt geen enkel verschil. De eerste keer dat ik zwanger was vond ik erg leuk maar was wel een verassing. Voelde me niet anders dan anders en ging lekker op vakantie. Een MK was niet eens in me op gekomen maar het gebeurde wel. Nu ben ik er wel heel erg mee bezig geweest omdat ik al een MK had gehad. De eerste echo was daarom super spannend en ik durfde pas na de echo blij te zijn. De echo was goed en inmiddels zit ik op 13 weken zwangerschap.
kan alleen maar met de rest instemmen.. laat je niets wijs maken.. ook niet door je moeder die het ongetwijfeld goed bedoeld.. (op een rare manier dan) Heel veel sterkte meid..knuff