Hallo Mensen, 2,5 maand geleden ben ik bevallen van een zoontje d.m.v. een keizersnede. Nu kreeg ik vorige week opeens heel erg last van draaierigheid. ik werd wakker draaide me om en opeens begon alles om me heen te draaien, snachts bij het slapen was ook alles aan het draaien. En 3 a 4 dagen voelde ik me gewoon de hele dag beroerd en licht in me hoofd. Gelukkig werd het minder na 3 a 4 dagen, en ik dacht toen dat de klachten helemaal weg waren. Maar zaterdag gebeurde weer hetzelfde, en tot nu toe voel ik me weer beroerd. De huisarts heeft me vorige week thuis bezocht en ze zei dat ik een evenwichtsstoornis heb en de gyneacoloog zegt dat het bij het ontzwangeren hoort en dat alle hormonen nog moeten herstellen. Wie herkend deze klachten en is het normaal om mij zo te voelen? Groetjes Sabiene
Wanneer jij zo draaierig bent, kant het niet zijn dat je bloed niet helemaal in orde is? Dat je te weinig ijzer hebt of dat je bloeddruk gewoon te laag is. Moet zeggen dat ik er de laatste dagen ook wat last van heb, maar wijt het bij me zelf aan wat slaapgebrek enzo. Vraag anders aan de HA of je bloed mag laten prikken.