7 april eerste echo ... en nu al zenuwachtig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pim, 3 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Vrijdag a.s. hebben we onze eerste echo met 8,2 weken. Ik probeer er maar niet te veel aan te denken, want daar word ik alleen maar zenuwachtig van. Ben zo bang voor een teleurstelling en dat ik dan weer zo'n nare tijd krijg.

    Pffff ik heb het weer even van me afgeschreven!

    Pim
     
  2. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hee Pim,
    Niet te druk maken hoor! Straks ben je daar en zie je dat kleine wezentje in je buik!
    Gaat je man mee naar de echo?
    We spreken elkaar nog wel voor die tijd denk ik, maar mocht het niet...veel succes.
    Groetjes Senseemillia
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ja manlief gaat ook mee.

    Hij heeft er het volste vertrouwen in. Mannen........ ach ja ze maken het zichzelf wel makkelijker door niet vooraf al zorgen te gaan maken.

    Pim
     
  4. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hahaha idd! Het eerste wat de mijne zei bij de echo. Hee ik zie hem zitten. Terwijl ik het nog niet eens kon geloven en mij het kloppende hartje nog niet eens was opgevallen...
    Wel lekker als je zo kan zijn hoor...ben ik af en toe wel jaloers op..hahah
     
  5. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.043
    4.239
    113
    Ik was ook helemaal op van de zenuwen hoor toen ik met 7 weken de echo kreeg, heel slecht geslapen voor die tijd en contstant het beeld van de vorige keer in mijn gedachten.
    Mijn vk bouwde dus ook geen spanning op, de echo(staaf) ging erin en hij zei meteen het hartje klopt hoor :)
    Voor de rest kan ik me er weinig van herinneren en weet ook niet echt meer hoe het eruit zag (vond het gewoon een witte vlek) maar dat komt waarschijnlijk door de tranen.
    Tuurlijk mannen maken zich niet zo druk en zenuwachtig en huilen komt ook maar zelden voor, tenminste dat willen ze ons doen laten geloven.
    Wel vreemd dat die van mij in enen weer normale porties eten naar binnen heen werkte na die echo. :)

    Heel veel sterkte vrijdag.

    Groetjes
     
  6. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    Ik begrijp je onzekerheid. heb ik ook gehad. zei ook van zal wel weer niks zijn.

    ik heb ook zitten janken voordat ik de echo kreeg. maar het was helemaal voor niks geweest en mag volgende week naar de verloskundige. Ik zal voor je duimen dat je ook een geweldige echo krijgt. en dat je het hartje hoort. dan zul je de rest van de week in de 7e hemel begeven hahaha.
     
  7. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Succes a.s. vrijdag Pim.
    Hoop dat alles goed is.
    Positief blijven denken en hopelijk lekker gaan genieten van wat je te zien krijgt.

    Silly
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    heeeeeeeeeeel veeeeel plezier vrijdag.. :D

    alles is vast mooi :D en kan je lekker genieten van de 32 weken die nog moeten komen ;)

    gr. sarah
     
  9. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    kan mij goed voorstellen dat je erg zenuwachtig bent
    ik hoop dat alles goed is.
    groetjes chantal. :p
     

Deel Deze Pagina