Hallo, Ik wil graag jullie advies.. In 2011 hebben wij ons eerste kindje gekregen, dit ging allemaal vrij snel na meer dan 10 jaar aan de pil. Mijn cyclus bleef hetzelfde zelf na het stoppen met de pil, rond de 82 dagen. Ik sporte heel veel en ook dit hield het zwanger worden niet tegen. Begin dit jaar besloten om voor een tweede te gaan. In juni gestopt met de pil. Gelijk bleef mijn menstruatie weg, althans dat dacht ik, na 33 dagen had ik heel licht wat bloed verlies maar was echt niet in vergelijking met mijn eerdere menstruatie. Deze maand zijn we erg echt voor gegaan! Na mijn gemiddelde van 28 dagen had ik nog geen bloedverlies. Wij blij, misschien is het wel gelukt. Paar dagen daarna test gedaan maar negatief. Met 32 dagen weer een test gedaan, dit moest het zijn want ik was niet lekker. Licht in mijn hoofd en een rare onderbuik. Het moest zo zijn, maar weer negatief! Vandaag na 37 dagen (gerekend vanaf de dag dat ik licht bloedverlies had) ben ik nog steeds niet ongesteld. Je leest zoveel op internet, het kan een paar maanden uitblijven is niet erg. Geen eisprong, verklevingen in de eileider Maar ik kon voorheen zo erg op mijn lichaam vertrouwen en nu, mijn lichaam werkt niet mee! Ik voel gewoon dat er iets is, ik heb nog steeds een rare onderbuik maar verder geen klachten. Hoe kan het nu bij de eerste zo goed en makkelijk zijn gegaan. Toen meer dan 10 jaar aan de pil en nu maar ongeveer 2 jaar. Alles spookt door je hoofd.... Wat zouden jullie doen, iemand tips of advies of iemand die hetzelfde heeft meegemaakt? Vanaf wanneer moeten we het nu weer proberen of gewoon maar de hele maand om de dag? Kunnen jullie mij helpen???
Ik kan je niet helpen, alleen troosten met dat ik in hetzelfde schuitje zit. Hier geen kinderwens maar in januari wel gestopt met de pil ivm bijwerkingen. Cyclussen daarna rond de 24-28 dagen. Op dag 31 en 33 onveilig gevreeën (op vakantie condooms vergeten en ervan uitgaande toch wel ongi te worden) en nu inmiddels al ruim 2,5 week overtijd. Zit nu op dag 47. Vandaag weer een negatieve test. Het enige wat is veranderd is dat ik aan een diclofenac kuurtje heb gezeten. Dat kan de eisprong remmen. Als ik vrijdag weer negatief test ga ik de huisarts bellen denk ik. Ik snap je onzekerheid heel goed.. Soms vrees ik voor de overgang. Ik heb voor de rest ook geen symptonen meer. Had eerder wel gevoelige tepels maar dat is weggetrokken. Ook geen innestelbloeding gehad. Had ik alle andere 3keren wel ( waarvan 1 in de eileider) Heb je vandaag weer getest? Groetjes
Ja, ik had er nog een thuis. Ik dacht, ik doe hem vandaag met ochtend urine maar dat maakte niets uit! De testen het huis uit en nu afwachten maar... Ben jij inmiddels ongesteld geworden!? Naar de huisarts gaan heeft volgens mij niet heel erg veel zin als ik dat hier zo lees!
Ik ben april gestopt met de pil en mijn cyclus dagen zijn 34, 30, 32 en 26 Normaal had ik ook altijd een 28 dagen cyclus en ik heb hem maar 6 maanden geslikt de laatste keer.... Kijk eerst even goed je cyclussen aan meid en laat het even ontpillen
Hier hetzelfde.. Ik was nog aan het ontpillen en had een onregelmatige cyclus, maar de laatste was 32 dagen dus ik dacht dat ik er eindelijk was. Maar nu helaas al op dag 72... En testen zijn maar negatief, toch voelt het anders in mijn buik... Ik ben vandaag bij de ha geweest voor mijn lange cyclus, maar ik moet wachten tot december (een jaar van de pil)
Hier ook 22 juli laatste ongi gehad wel wat kwalen maar testen blijven negatief soms lijk ik een streep te zien maar die zie ik volgens mij omdat ik zolang kijk.. Zou t super vinden om zwanger te zijn maar ook ongi te worden deze onzekerheid is zo vervelend
Hoi hoi. Hier vandaag weer getest. Ik zit nu op dag 47. Negatief. 15 dagen gelden hebben we voor het laatst 'geklust' dus ik denk dat ik nu definitief niet zwanger ben. We hadden geen kinderwens meer maar was toch wel iets aan het idee gaan wennen.. ;-/
Ik ben een jaar geleden gestopt met de pil (na drie jaar de pil geslikt te hebben)en ik heb sinds twee maanden pas weer een regelmatige cyclus van 38 dagen. Die rot pil ga ik ook nooit meer slikken!
Maar was dat ook je eerste bloeding of wel onregelmatig bloed ik heb helemaal niks gebloed sinds 22 juli.. Slik m ook nooit meer Ben eerder gestopt maar toen werd ik wel ongi niet regelmatig maar bloede wel.
hier ook nog steeds wachtende. mijn laatste menstruatie was 22 juli. Ik heb sindsdien niks meer gehad. alleen gister 1 drupje en dat was het. Ik heb wel voortdurend menstruatiekrampen in mijn buik,maar zet niet door. Om gek van te worden.Testen blijven negatief. gisterochtend 1 gedaan met ochtendurine,maar compleet blanco.weet het nu ff niet meer...
Helaas hoeft je cyclus niet elke keer htzelfde te zijn, hoe vervelend het ook is je moet helaas afwachten. ook kan je eventueel gaan tempen en ovutesten gebruiken om je ei op te sporen. dan weet je wanneer je ei is en wanneer je ongi moet wordne.
lijkt vandaag toch echt erop dat mijn menstruatie er is. eindelijk na 11 dagen over. kan ik opnieuw beginnen.maar wel duidelijkheid.
Ja je weet wel waar je aan toe bent. Huisarts zegt volgende week weer testen zijn wel zwangerschaps verschijnselen en de een maakt gewoon minder snel hcg aan. Ze nam me wel heel serieus gelukkig. Weekje wachten en het proberen van me af te zetten.
Jammer Moose, maar wel fijn die duidelijkheid. Hier net bij afvegen veel doorzichtig slijmverlies en na veel turen dacht ik wat Oranjes te bespeuren dus ik denk dat mijn ongi ook door gaat breken.
heel fijn de duidelijkheid. Maar zal er nu voorlopig even niet zijn. Ik moet nu eerst aan relatie werken en zorgen voor een meer ideale situatie ( nu geen baan) Jullie allemaal heel veel geluk de volgende ronde. mooie plakbeebjes en wondertjes Liefs xx