Goedendag, Volgens een test op internet ben ik morgen het vruchtbaarst. Ik heb alleen vanavond enorme last van mijn tepels. Iemand enig idee of dit daarmee te maken kan hebben??? Aapje 22
Maar ik gebruik geen anticonceptie.. Voor het eerst mee gestopt.. Dus ben er verbaasd over. Ik gebruik de nuvaring.. Dus zouden snel de hormonen uit me lichaam zijn
Ik gebruikte ook de nuvaring omdat het de lichtste hormonen had. Ik ben eind juli gestopt en ik denk dat ik nu pas afgekickt ben. Maar zelfs dat vraag ik me af. Ik had afgelopen 2 cycli ineens last van mijn tepels. Cyclus 4 en 5 na het stoppen dus. (cyclus 1 trouwens ook bedenk ik me nu) Maar deze ronde niet. Houd dus maar rekening met ontpillen net als bij elke andere pil dan valt het alleen maar mee. En ik zou aan de klus gaan. Mijn tepels deden trouwens pijn na de eisprong, maar het kan best zijn dat het bij jou iets anders is. Berekeningen zijn gemiddelden dus alleen met tempen of ovutesten weet je zeker wanneer de eisprong plaatsvindt. Succes!
ik heb ook altijd vanaf me eisprong tot na me ongi last van super gevoelige tepels.zou je niet teveel zorgen maken als ik jou was succes