Klachten verergeren na dag 5?

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Liselot21, 11 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Het gaat nu wel goed hoor. Ben niet klachtenvrij, maar voel me wel oké.
    Heb vooral hoofdpijn en zere oren. Mijn oren zitten dicht, staat zoveel druk op. Als die eens open zouden gaan, dat scheelt al zoveel!

Mijn dochter en ex zijn beide negatief! Nu dinsdag nog een keer testen en als ze dan nog negatief is mag ze woensdag naar school.

2. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik was gelijk al best wel ziek. Hoge koorts, hoofdpijn, hoesten. Na 7 dagen werd ik nog zieker. Erg benauwd geweest, dubbele longontsteking en nog lang klachten gehouden. De huisarts is 2x thuis geweest. Maar de rest van mijn gezin had dat allemaal niet hoor. Mijn man was verkouden, maar na 8 dagen weer klachtenvrij en kinderen hadden helemaal geen symptomen. Verder ken ik ook niemand die er zo ziek van is geweest. Dus ik denk dat het gebruikelijker is dat je na die termijn opknapt dan andersom.

3. Mamavan2SE

Mamavan2SE Fanatiek lid

22 okt 2018
    4.211
    1.754
    113
    Vrouw
    Ik was ook wel wat bang ivm overgewicht
    Maar ik weet wel zeker dat de vaccinatie er aan bijgedragen heeft niet zo ziek te zijn geweest
    Maar helaas wel een nasleep van snel moe en benauwd
    Maar beter dat dan op ic

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik herken dit helemaal ik heb ook precies die gedachte....

Mijn dochtertje van 8 jaar (met diabetes) testte vorige week vrijdag positief. Afgelopen dinsdag voelde ik mij niet lekker, thuistest was positief, test bij de GGD dag erna ook positief. Toen ging het nog wel voelde me niet fit maar dacht als dit het is prima. Vanaf woensdag namiddag werd ik ziek, donderdag en vrijdag was ik echt niet lekker alsof je heel erg de griep hebt. Vanaf gisteren lijkt het iets beter te gaan. Maar ik ben ook bang voor een omslag en dat het dan opeens weer heel slecht gaat en vooral bang voor benauwdheid. En tja als je daarop gaat letten dan gaat het niet beter natuurlijk....
    Ik ben gevaccineerd mijn man heeft ook corona maar er stuk minder last van dan ik.
    Ik hoop dat het vanaf nu elke dag beetje beter gaat.

5. Bloempjelief

Bloempjelief VIP lid

28 mrt 2020
    9.600
    8.724
    113
    Vrouw
    Je kan dat natuurlijk niet zeker weten, aangezien je nier weet hoe ziek je was geweest zonder.
    Hier ook overgewicht en geen vaccinatie. En ik ben ook niet erg ziek geweest en nu ook geen restklachten meer. Het zal met meerdere factoren te maken hebben.

6. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.115
    12.095
    113
    Vriendinnen van mij met heel gezond eetpatroon en heel gezonde BMI zijn ook flink ziek geweest, met vaccin. Er is geen pijl op te trekken.

bosi333 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina