mijn dochtertje is vanaf vanochtend al wakker... miss heeft ze tussendoor een paar keer een paar minuutjes geslapen,maar meer niet.. hoe kan dit? en wat doe ikermee/ertegen?
Dat heb ik in het begin ook wel eens gehad. Die kleintjes hebben nog helemaal geen ritme, ik denk dat ons zoontje nu sinds 2 weken een ritme heeft, maar veranderd ook soms nog met de dag. Als je beeb gewoon helder is en goed wakker zou ik me er niet zo druk om maken. en als je je echt zorgen maakt kan je altijd even overleggen met het CB. Hoeveel voeding krijgt ze? En leg je haar ook in der bedje? of heb je veel vistite gehad? HEt kan ook zijn dat ze oververmoeid is van alles en daardoor niet kan slapen. ( bij iedereen op schoot, in de box, in de wagen e.d.) Ik zou haar dan bij de volgende voeding lekker ontspannen in een warm badje doen en dan de voeding en dan in der bedje.
ja heb dr wel in bed gelegd.. en als ze veel huilde nam ik dr ff op schoot, dan sliep ze zowat.. maar nu ligt ze in de box en wilt niet slapen..
nee alleen me schoonmoeder vandaag.. en krampjes heeft ze al een paar dagen last van, maar meestal sliep ze dan wel.. kan ik daar iets tegen doen?
Infacol heeft bij ons heel erg geholpen. Dit deed ik voor zijn voedingen en dan had hij er veel minder last van. Ben er nu alweer mee gestopt. Je kan dit gewoon halen bij de drogist of apotheek. Wat je ook kan doen; warm badje, fiets bewegingen maken met de beentjes, warme doek op de buik, vliegtuighouding op je arm, masseren rond het naveltje met de klok mee.