Helaas weer terug ' zwanger worden'.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gerritsen, 1 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Hallo allemaal

Ik was bijna twaalf weken zwanger en afgelopen dinsdag hebben we helaas niet hartje meer mogen zien kloppen op de echo. Ben de volgende dag gecurreteerd.
    Zodra ik niet meer vloei gaan we er ook weer tegenaan.

Gr Samantha

2. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Ohhh meid wat ergh!!!heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!
    hopelijk mogen jullie snel het geluk weer weder vinden en dat je het dan wel voldragen word!

KNUFFEL snippie

3. Ardennetje

20 mrt 2009
    29
    0
    0
    Hoi
    wil je heel veel sterkte wensen !!! Ook wij zijn weer terug, heb 17 april een MK gehad na ca. 7 wkn zwangerschap. Ongeloof en verdriet, maar ook nu weer heel sterk het gevoel er toch weer volledig voor te gaan....
    Groetjes

4. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Ai meid wat erg voor je. Veel sterkte.

5. Gerritsen

Gerritsen Niet meer actief

Dank jullie wel.

We hebben besloten om eerst mijn volgende menstruatie af te wachten en daarna gaan we weer klussen om ook weer zwanger te worden.

Ben nu aardig rustig en ga morgen op vakantie voor een weekje .

Voor de gene die een MK/MA hebben gehad ook veel sterkte

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik zit in hetzelfde schuitje, helaas 2 x gecurrateerd moeten worden doordat ze het de eerste keer niet goed hebben gedaan (waarschijnlijk doordat ik ineens heel erg ging bloeden, zijn toen ook 1,5 uur met me bezig geweest) ik heb toen een infectie gekregen en moest weer opnieuw gecurrateerd worden...
    WIj willen er ook weer voor gaan maar ik heb besloten om even langer te wachten, ik was namelijk 4 dagen gestopt met vloeien (tegen mij zeiden ze dat ik na 3 dagen niet meer gevloeid te hebben weer seks mocht hebben) helaas is het vandaag ineens weer op komen zetten dus heb besloten om pas weer seks te hebben na een week niet meer vloeien... Of misschien wel nog langer....

Ik wens je veel sterkte en natuurlijk veel succes in de volgende ronde....
    1 tip; als je er niet teveel mee bezig bent komt het vaak sneller dan wanneer je je er echt op focust (dat is wat mij is opgevallen bij mezelf de afgelopen maanden)
    Succes!

7. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    ik was 6 weken toen ik een mk kreeg vond het zo erg maar wist ook dat het beter was zo heel veel sterkte.

Gr Wiebertje

8. Lotteke82

Lotteke82 Bekend lid

29 sep 2008
    576
    1
    0
    veel sterkte allemaal !

Deel Deze Pagina