Klachten voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran82, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Zal duimen voor een mooie positive test kitty. Altijd spannend dat lange wachten.
    Woon je zelf in de buurt van Swalmen kitty?

2. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee totaal niet. Het is voor ons 160 km rijden.
    Het wachten duurd idd erg lang. Heb wel al testen thuis liggen maar ik weet dat het veels te vroeg is en aangezien ik al genoeg negatieve testen in mijn handen heb gehad wacht ik maar gewoon af al is het idd eruggg moeilijk.

Hoe is het met jou?

3. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Oké dan , dat is een stukje rijden dan. Ik woon er zelf niet zo ver vandaan.
    Ja moeilijk he dat wachten, toch maar proberen even vol te houden .
    En met mij gaat t wel goed . Alleen veel moe en misselijk.
    Ach ja we doen t ergens voor he ;)

4. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Miran,

Dat is toevallig dat je er dichtbij woont. Wij gaan daar zondag naar die kartbaan. Mijn oontje rijd nl kampienschappen minibike en in januari hebben ze daar een enduranc georganiseert. Dat is een twee uurs race in teamverband. Erg leuk dus daarom gaan wij daar elke twee weken ernaar toe om te trainen. Wel een hele mooie baan trouwens.

Verder is sinds gister het licht roze afscheiding alweer minder geworden. Maar mijn borsten are killing me. Ze doen zo zeer vooral als ik me armen omhoog doe om iets uit de kast te pakken. Echt elke dag meer en meer. Gister avond een erg misselijk gevoel gehad en duidelijk het gevoel hebben dat ik zwanger ben. Verder erg last van puistjes.

Ik kon me vanochtend niet meer bedwingen door al die kwalen en heb een z&k gevoelige test gedaan en zoals verwacht negatief. Veels te vroeg dus zo 6 dagen voor nod. I know. Dus zo gevoelig zijn ze ook weer niet. Op de bijsluiter stond dat ze met 6 dagen voor nod al gebruikt kunnen worden. Bij mij niet dus. Maar ik heb nog steeds hoop.

Ik ben blij om te horen dat het goed gaat met je. Heb je al een echo gehad?

Verder wacht ik in spanning af.

Groetjes Kitty

5. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hey kitty

Zeker een mooie baan, heb er ook
    Al vaker gekart.

En ik heb nog geen echo gehad 4 dec de eerste
    Heel erg spannend dus

Zondag ga jij een test doen toch?

6. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja zondagochtend mits ik er tijd voor heb wegens de vroege vertrek naar swalmen. Ik heb vanaf morgen een lekker druk weekeinde. Morgen een verjaardag zaterdag naar België en zondag swalmen. Dus de dagen vliegen dan ook sneller voorbij.

Jij nog plannen? Oh lekker das woendag precies op mijn nod die echo, spannend. Wel showen die mooie foto he? En ik hopelijk mijn positest.

Xxx kitty

7. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Wel fijn dat je een druk weekend hebt , dan vliegt de tijd voorbij ;)

Wij gaan zaterdag met de familie Sinterklaas vieren en vertellen dan ook dat ik zwanger ben. Ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren

8. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat leuk ik hoop op het moment zelfde maar dan met sinterklaas avond op 5 december. Wel erg leuk zeker benieuwd hoe iedereen zal reageren.
    Mijn zoontje wil zo graag een brusje dus mocht het raak zijn is dat een super cadeau.

9. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Leuk dat je zoontje er nu al
    Zo mee bezig is. Hoe oud is hij?

Mijn dochter is ook helemaal blij
    Heel trots dat ze grote zus word
    Ze is nu 4 maar 5 als de baby geboren word

Deel Deze Pagina