Klachten voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran82, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik donderdag.
    We kunnen elkaar in ieder geval bijstaan hier! :)
    Succes allemaal!!

2. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Haha idd allemaal rond dezelfde tijd testen .... Spannend!!!!

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ja enige twijfel die ik heb is dat we donderdag gaan karten met collega's en ging er de vorige keer nogal ruig aan toe. Als ik idd zwanger ben is dat misschdien wat teveel van het goede dus vandaar dat ik of woensdag of donderdag in de morgen test.

Wat denken jullie? Kan dat karten veel kwaad mocht het wel zo zijn?

4. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Nee joh kan geen kwaad. Je baby zit heel goed beschermd hoor! Misschien dat je gewoon minder energie hebt maar verder is het veilig.

5. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Ik denk ook dat t best wel kan . In pretparken mag je ook in vrij veel attracties dus kan karten ook wel

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, is natuurlijk ook zo....maar laatste keer leek het meer op botsautos dan op karten :D thanks ladies! Eerst uberhaupt maar kijken of ik positief test natuurlijk ;)

7. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Zal voor je duimen ;)

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Thanks meissie!

Jij nog steeds bij vlagen misselijk?

Hier lijken de 'syptomen' aan het eind van de dag erger te zijn dan aan het begin. Ik ben wel de hele dag door moe en slaap 's nachts onrustig (levendige dromen). De rest van de klachtjes lijken echt pas naarmate de dag verstrijkt erger te worden:(

Tja, dat wachten he....;)

9. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    ja dat heb ik dus ook , ik kon gister niet eens slapen zo misselijk was ik . om 2 uur sliep ik nog niet. ik heb dit bij de eerste helemaal niet gehad. geen last met stoppen van de pik en geen klachten de eerste maanden. daarom heb ik nu ook echt een dubbel gevoel. ben ik zwanger of houd mijn lichaam me nu zo voor de gek ...

10. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Wat zijn 2 weken dan lang als je moet wachten he!
    Miran en Samsie, jullie noemen meer symptomen dan ik voel..Ik voel me eigenlijk 'normaal'...van jullie toch iets veelbelovender denk ik :)
    Het zou in ieder geval wel geweldig zijn!

11. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    hey noa

ik weet niet of t echt wat wil zeggen , ben echt aan mijn lichaam aan t twijfelen ;)
    het kan misschien ook nog ontpillen zijn , ik weet t echt niet. ik heb dit eerder niet gehad, maar duim ook voor jou en samsie ;)
    voor jullie allebij de eerste?

12. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ik ga voor een derde :) En jij?
    Hoe lang geleden ben je gestopt met de pil?
    Toen ik zwanger wilde worden van mijn zoon heb ik maanden lang geen menstruatie gehad. Duurde echt 9 maanden voordat die hormonen uit mijn lijf waren.
    Maar ik had verder geen verschijnselen die jij noemt tijdens het ontpillen.
    Sommige vrouwen krijgen heel snel na stoppen met de pil een eisprong en bij mij heeft dat heel lang geduurd. Nu heb ik gewoon een heel onregelmatieg cyclus dus daar zal het zeker meer samenhangen. Ik hoop voor jou dat het niet zolang duurt.

13. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    is voor mij de 2e mijn dochter is nu 4. en was toen in de 2e ronde zwanger en dit is de eerste ronde ben vorige maand gestopt met de pil. dus zou wel heel snel zijn , maar je weet t nooit natuurlijk . en vorige keer heb k ook helemaal geen kwaaltjes gehad. pas later in de zwangerschap.

14. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Oh ronde 2 is wel snel toch. Wel fijn als het zo snel gaat.
    bij mijn tweede was ik heel snel zwanger. Ik heb tussen de eerste en tweede zwangerschap geen pil meer gebruikt dus toen we er voor gingen was het gelijk raak. Echt super was dat.

Fijn om te horen dat je in het begin niet echt kwaaltjes had...wie weet is dat bij mij ook zo.....maar ik weet het niet hoor.
    We zullen zien.

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Het is voor mij idd de eerste, maar ik zit met hetzelfde dilemma als Miran.
    Ik ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houdt en het uiteindelijk niets is.
    Ik had overigens een spiraal, dus echt ontpillen heb ik geen last van. Wel is het mogelijk dat ook mijn cyclus van slag is door de hormonen.
    Ik zit ook zwaar te twijfelen of ik er morgen al een testje tegen aan ga gooien (4 of 2 dagen voor NOD).
    Stapt hier net een collega binnen om te vertellen dat ze 14 weken zwanger is! (ik vermoedde het al ;) ) Maar zoo leuk! En zo ontzettend werkend op mijn zenuwen :p Ik wil ook ;)

16. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    hahaha ja dat snap ik Samsie.
    Ik probeer me er van te weerhouden (al twee testen gedaan die te vroeg waren of gewoon negatief omdat er niets is) en nu dus pas donderdag. Waarschijnlijk moet ik dan ongesteld worden. Ik hou toch hoop, echt stom hoe dat werkt.

17. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    samsie spannend hoor voor de eerste keer ;) hoop voor je dat je de klachten niet voor niks hebt en je snel een positieve test hebt ;)

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    *grinnik* Hoe herkenbaar!
    Ik heb vannacht wel een hele mooie droom gehad....droomde dat ik positief testte (knaltest!) en ik eigenlijk op dat moment dacht...tsja...wist ik stiekem al;) Nu maar heel hard hopen dat dit een voorbode is :)
    Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik me ook voorbereid op een nega test. En aan de andere kant, als ik nega test is het ook niet erg. Was nog maar net de eerste ronde en ga nog met ML op vakantie naar Thailand...dus dan maar lekker op naar de tweede ronde!

Is idd erg spannend voor de eerste keer. Je weet niet wat je moet verwachten en ben achterlijk (over) enthousiast :D

19. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    hahahaha. Het is ook gewoon leuk om er mee bezig te zijn (mists het te lang duut allemaal natuurlijk). De spanning is verschrikkelijk, maar oh zo geweldig als blijkt dat het raak is :)

20. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    #40 Samsie, 9 sep 2013
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
    Haha, dat is waar!
    Ik ben hier weer eens helemaal hieper de pieper :D

Mijn *klachten* op dit moment zijn:
    * met vlagen misselijk
    * zeurende krampen alsof ik elk moment ongi kan worden (al sinds vorige week dinsdag)
    * paar scherpe steken in linker lies (vorige week woensdag)
    * Moe! (sinds 3 dagen)
    * Branderige ogen (sinds 3 a 4 dagen)
    * Groeipijn/spierpijn linker bovenbeen
    * Onrustig slapen/actief dromen (sinds iets na ovulatie)
    * Belachelijk vaak plassen, al is het voor een paar druppels ;)
    * Tepels lijken iets donkerder van kleur (misschien ook wel omdat ik het graag wil :))
    * Branderig/pijnlijk gevoel bij het intiem zijn met ML:) (sinds gister)

Gevoellige borsten tel ik niet mee omdat ik dat altijd heb tussen mijn ovulatie en menstruatie.

Opzich heb ik eind van de dag meer last van de kwaaltjes dan begin van de dag. (naja, zo nu en dan wakker met een vlaag misselijkheid..)

En toch....blijf ik bang dat het tussen de oren zit! :D Ik zou vast niet de enige zijn die zichzelf heeft gek gemaakt door op alles te letten zonder dat ik zwanger blijk te zijn;):)

Deel Deze Pagina