Hihi. Zo herkenbaar. IK denk ook steeds 'hey weer beetje krampen' en dan; 'ja dat kan 2 kanten op, ik zal waarschijnlijk gewoond ongsteld moeten worden...., maar wat als het toch....' heb je al een vroege test geprobeerd Samsie of ga je nog 5 dagen wachten??
haha, de 5 dagen ga ik echt niet halen Maar probeer minstens nog tot woensdag te wachten..zucht...wachten duurt lang @Noa...ja dat met die krampen heb ik ook. Maar omdat ik het nu al een week heb en mijn NOD donderdag of zaterdag pas is vind ik het zo gek. Dat zijn wel hele vroege ongi-krampen dan.. Maarr....komen jullie eens door met een lijstje! Kunnen we vergelijken
ok mijn lijst .. vanaf vorige week krampen, en af en toe een steek meer in me lies. misselijk sinds een dag of 4 gaat op en af ik ruik dingen scherper en kan er dan ook echt misselijk van worden. en mijn borsten doen af en toe pijn. ik moet nu over precies een week ongi worden, dus ik ben benieuwd. heb ergens gelezen dat de klachten van het ontpillen lijken op zwangerschapskwaaltjes dus we wachten maar af
klinkt goed. Kan soms idd wel even duren voordat die hormonen eruit zijn. k voel mijn onderbuik een beetje weeïg gevoel. Ik ben bang dat een test niet nodig zal zijn omdat ik ondertussen al ongesteld ben geworden. Ben me aan het voorbereiden op een teleurstelling. Ach. Het is echt jammer en vooral omdat ik pas over (op z'n vroegst) een volle maand mijn eisprong weer heb maar het komt goed. Veel geluk voor jullie!!
Lees ik het nou goed en ben je al ongesteld Noa? Wat balen meid! Heb jij zo'n lange cyclus dan? Miran...jij houd het ook spannend zeg! Kan idd ook ontpillen zijn...dat maakt het wel lastig! Hoe lang ben je nu van de pil af?
ik ben vorige maand met de pil gestopt. dus t kan alle kanten op hier noa balen zeg ... maar veel succes voor de volgende ronde, komt vast helemaal goed
Nee nog niet maar dit gevoel herken ik maar altijd te goed helaas! Maar komt goed inderdaad! Thanks meiden.
Balen meis! Ik hoop voor je dat je het mis hebt @Miran...jullie gaan nu voor een tweede toch? Had je de eerste x ook last van ontpillen?
Ja wij gaan voor de tweede en de eerste keer heb ik nergens last van gehad . Kwaaltjes tijdens de zwangerschap kwamen pas met de 3 maanden. Daarom heb ik steeds t idee dat ik me vanalles in mijn hoofd haal omdat ik t zo graag wil ...
Nee samsie, dat meen je niet?!?!?!? Geweldig meid. Ronde 1 ping zwanger. Hahaha. Wat ontzettend gaaf voor je. Enne je zou nog tot woensdag wachten met testen he Echt heel leuk voor je. Geniet ervan!!!!!
Hha, ja idd....maar vanmorgen om 5u trok ik het niet meer Thanks ladies! Hoop ook snel op roze testen voor jullie!
Hey miran. Hoe gaat het met jou? Jij gaat eind deze week testen toch? Nog steeds dezelfde symptomen? Ik ben nog niet ongesteld (al lijkt het al een week alsof deze eraan moet komen) en vanmorgen negatieve test helaas (zoals verwacht). Ik denk dus dat ik mijn eisprong gevoeld heb daar bel ik echt van want dat zou veel houvast geven vanwege mijn onregelmatige cyclus.
hey noa, ja nog steeds dezelfde klachten. en sinds gister ook steeds maagzuur. ik had gister een stuk komkommer gehad en die kwam 3 uur later nog omhoog. vandaag wel al een test gedaan maar die was negatief. ik hoop echt niet dat dit ontpillen is. maar ergens verwacht ik dat ik gewoon ongesteld ga worden. heb er ff niet zo veer vertrouwen in . ik hoop voor jou dat je niet ongesteld word , zal duimen dat t raak is