Klachten voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran82, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Hallo dames,

Samsie: kei leuk proficiat met je zwangerschap.

Hier is het ook spannend vorige week maandag nze 2de iui gehad en mag de 17de september testen.
    Heb wel wat symptomen maar niet te snel blij zijn.
    *veel moe
    *rommelige buik
    *veel honger raak gewoon niet vol
    *vandaag ineens erg duizelig moest gewoon gaan liggen
    *slecht slapen en als ik slaap erg levendig dromen
    *snel vette haren en mijn haren vallen met bosjes uit

Iemand hier ook last van.

Groetjes tanja

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Thanks!
    Ik moet eerlijk zeggen dat mijn 'moe' gevoel heel anders voelde dan normaal. Ik ben wel eens moe na het werk maar zo extreem moe als de afgelopen dagen viel echt op. was futloos en branderige ogen.

Ik duim iig voor je!

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wanneer ga je testen meis?

4. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Hoi allemaal!

Mag ik hier ook meekletsen?

@Samsie: Gefeliciteerd, ronde 1 gelijk zwanger, gaaf joh!! Geniet ervan!

Ik zit nu 1 week voor mijn nod en ik weet niet of ik wel of niet dingen voel (lees: voel ze wel, maar durf er niet in te geloven...:))

Heb 2 maanden geleden een miskraam gehad en ben even het vertrouwen in mijn lichaam beetje kwijt:)

Maar denk dat ik het volgende wel voel:
    - moe, moe, moe (maar ja, we zitten midden in verbouwing dus ja...)
    - hoofdpijn
    - pijn onder mijn armen (bij mijn oksels) herkent iemand dat?
    - heb het idee dat mijn tepels ietsje donkerder zijn, maar dat weet ik niet zeker, wel lijkt het of ik meer aders zie in mijn borsten.

Waaah!!! als ik het allemaal zo intik denk ik wat ben je jezelf weer gek aan het maken, het is gewoon afwachten!!

Jullie ook allemaal heel veel sterkte met afwachten! Is zo moeilijk he...:(

5. Knuffie85

Mamahil: wat klninkt dat bekend. Ik heb afgelopen 21juli een miskraam gehad en idd ik twijfel nu ook heel erg.

6. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Sterkte ermee!! Ja, het vertrouwen is dan even weg he?
    Mijn miskraam was 26 juli, maar ligt nog vers in het geheugen...:)

7. Knuffie85

Ja idd ligt hier ook vers in het geheugen. Jij ook sterkte ermee.

8. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hoi mamahil
    Wat jij zegt over de pijn in je oksels , dat heb ik ook af en toe. Niet echt pijn maar steekjes. En ik heb bij mijn linkerborst een ader die tot bijna in mijn hals loopt.
    Dus komt mij ook bekent voor.
    Dat we allemaal maar snel een positieve test mogen hebben ;)

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hi Mamahil....Dat klinkt idd spannend!
    En wat vervelend dat het al eens is misgegaan :( Ik kan me voorstellen dat je onzeker bent!
    Wanneer ga je testen?

Achteraf (is natuurlijk altijd makkelijk praten) wist ik het een paar dagen voor ik ging testen al. Maar op dat moment twijfelde ik nog net zo als jullie. Was gewoon bang dat ik het te graag wou. Nu ik terug kijk wist ik gewoon al dat mijn 'moe zijn' anders voelde dan normaal moe zijn, de vlagen misselijkheid er echt waren en mijn tepels er ook echt anders uitzagen.

@Tanja...ook spannend zeg! Wanneer mag jij testen?
    En hoe voel je je?

@Miran...hou je het nog wat vol meis? nog heel even... ;)

Ik hoop het echt voor jullie dames!

10. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    #70 Plukplon, 12 sep 2013
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
    Spannend hoor al die 'klachten'.
    Ik zit op dag 28 van 1e ronde. Geen idee hoe lang deze cyclus gaat duren. Vanmorgen negatieve test.
    Heb al ruim een week verschillende klachten.
    Ben benieuwd of jullie het herkennen. (Of zou het ontpillen zijn?)

- steeds meer aders op borsten en tepelhof. Maar ook op bovenarmen
    - gevoelige tepels en veel bultjes op tepelhof
    - af en toe hoofdpijn
    - witte afscheiding
    - rommelende buik en ik voel af en toe baarmoeder
    - laatste dagen steeds vaker plassen. Het voelt alsof m'n blaas vol zit en vervolgens een klein plasje

Ik heb heel erg het gevoel zwanger te zijn, maar durf het eigenlijk niet hardop te zeggen.
    Vorige keer zwanger was na 11 maanden, dus dit zou te mooi om waar te zijn zijn.

Succes iedereen met wachten.

11. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    hoi plukplon ik heb een beetje dezelfde klachten als jij , en ben ook aan het twijfelen. het kan idd ook ontpillen zijn , die klachten schijnen nogal op elkaar te lijken, helaas.

en samsie , ik hou het nog wel vol hoor haha. al heb ik wel de zenuwen. denk dat ik morgen of vrijdag eens een test ga doen ..

12. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    morgen of zaterdag dus , nu al verstrooid haha

13. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Oehhh spannend Miran!!!

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha...lekker bezig Miran! ;)

En Plukplon...op hoeveel dpo (days pas ovulation) zit je?

15. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Samsie gefeliciteerd!!

Ik weet niet op hoeveel dpo ik zit.
    Aan slijm gemerkt dat eisprong waarschijnlijk 30/31 augustus is geweest.
    Dan zou ik nu op 13/14 dpo zitten

16. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi allemaal,

Oh Miran, wacht je nog steeds met testen? Knap hoor. Ik heb het niet zo lang volgehouden :) Heb je al genoeg testen in huis?
    Oh wat spannend allemaal. Die lijstjes met klachten zijn herkenbaar.
    Plukplon jij zou al kunnen testen toch als je 14 dagen DPO zit?? Of wil je nog even wachten?

Ik ben nog niet ongesteld geworden. Ik heb al anderhalve week last van zo'n weeig menstruatiegevoel, hoofdpijn en vermoeider en vandaag is dat minder terwijl ik dacht dat het weer zou toenemen want ik verwacht mijn menstruatie elk moment. Nu bedacht ik me weer dat de innesteling natuurlijk ook langer kan duren dan 6 dagen en dus kan ik weer te vroeg hebben getest....ja ja ik maak mezelf van alles wijs. :-D
    Tot dat die ongesteldheid er is hou ik toch een heel klein beetje hoop. Maar ik ben wel realistisch dat het gewoon niet gelukt is. We hebben ook alleen die week 2 keer gevreeen (want de week erna was mijn man op reis) dus de kans is dan al zeer klein want dat had die week ook precies mijn vruchtbare week moeten zijn geweest.
    We zien wel weer. Ik heb mezelf voorgenomen om nu weer 3 dagen niet te testen. Als ik zondag nog steeds niet menstrueer gooi ik er weer een action test tegen aan.
    Ik heb al twee zwangerschappen gehad en werkelijk veel testen gedaan en mijn ervaring is dat ze allemaal prima doen.

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb bij 13 dpo positief getest maar heb iemand bij een ander clubje zitten die pas 2 dagen na NOD (15 of 16 dpo pas) positief heeft getest. Sommige dames maken gewoon wat langzamer HCG aan.

Ik hoop echt dat dat bij jullie het geval is!

Ooh Miran ik vind het knap hoor!! Keep us posted! :)

18. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0

Ik heb er al 2 negatieve test op zitten. Eergisteren en vanmorgen. Beide dus negatief.
    Ik wacht het weekend af.
    Bij mijn vorige zwangerschap had ik 1 dag voor NOD een positieve test. En cyclussen van om en om 31 en 35 dagen.

Voor jou ook nog even spannend dus! Succes met wachten

19. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ah bah balen joh. De andere zwangerschappen kwam ik er 'laat' achter dat ik zwanger was. Bij de echo's was ik vaak al verder dan ik dacht. Nu dacht ik dus mijn eisprong te voelen en dacht ik dat ik deze week ongesteld zou worden. Het kan nog steeds dus ik wacht ook even af.
    Ik ga ook dit weekend maar afwachten.
    Dank je, en jij ook succes!

20. Knuffie85

@samsie: mwa het gaat. Weet niet echt wat klopt wat ik nu voel. Slaap al 3dagen erg slecht lig zeker 2uur wakker voordat ik in slaap val. Pff killing als je wekker om 05.00u gaat. En als ik dan slaap droom ik echt heel levendig. Pff. Ook vermoeiend. Vanmorgen op de fiets nasr mijn werk had voelde ik me echt misselijk en had het gevoel alsof ik moest overgeven.
    Ik weet het niet. De vorige keer had ikandere verschijnselen waardoor ik zeker wist dat ik zwanger was. Nu weet ikhet niet zeker, aankomend dinsdag ga ik testen. Zit dan 16 dagen na mijn inseminatie. Dus hopelijk ben ik dan nog niet ongesteld en mag ik juichen. Masr ik wacht nog ff af.

Deel Deze Pagina