Klachten voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran82, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oh spannend zeg! Ik duim voor je!

2. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Dinsdag lijkt dat nog ver weg denk ik, Tanja..?
    Elke zwangerschap is anders...Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent!

3. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

@samsie. Thnx we wachten af.

@noa81: dinsdag lijkt idd nog erg ver weg. Maar ik ben blij dat ik. Nu 3dagen mag werken. Maandag heb ik weekend dus dan is het zo dinsdag. Ik test mezelf nu express wat later aangezien ik de vorige ronde vroeg getest heb en zo blij was dat ik zwanger was en toen het mis ging was ik zo verdrietig. Dus vandaar dat ik mezelf nu wat meer bescherm.

4. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Oh dat is fijn.
    /ja goed idee. Ga ik ook doen!Ik wacht gewoon af.

5. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Hoi!
    Ik weet niet wanneer ik ga testen, ik verwacht mijn nod woensdag dus ga denk ik tot woensdaf proberen wachten! Maar kweet niet of ik dat red hoor! Ben wel heel moe steeds maar verder heb ik niet echt symptomen dus denk eigenlijk dat het deze maand niet gelukt is:(

6. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Ok, nou spannend!! Ik had het vandaag weer onder mijn oksels. Het voelt een beetje aan alsof je een shirt aanhebt wat te krap zit onder je oksels... :) haha, beetje gek omschreven...

Hopelijk zijn het 'echt' voortekenen! Al durf ik het eigenlijk niet te hopen omdat ik verder zo weinig voel...

7. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Ik kon niet meer wachten en heb vanmorgen een test gedaan , helaas negatief. Misschien toch te vroeg, moet maandag ongesteld worden.

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oh meissie wat balen! :(
    Hopen dat je idd te vroeg bent!

9. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Ja hoop ik ook en anders komt t ook vast wel goed is nog maar de eerste ronde ;)

10. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Balen zeg!!

11. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    AH wat jammer! Wachten is ook vreselijk. Ik nog niet ongesteld maar ook geen symptomen. Heb het beetje opgegeven voor deze ronde dus laat die menstruatie nou maar snel komen :)
    Sterkte en hopelijk heb je maandag een mooie test in handen!

12. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Miran82, wat balen!! Hoeveel dagen voor je nod zat je? Hoop voor je dat het snel wel raak is!

Hier is het ook bijna niet meer te houden.... zit nu 6 dagen voor nod (morgen 5) maar ik weet dat het te vroeg is om te testen....
    Heb gelukkig geen testen in huis anders had ik die vast wel gedaan:)
    Heb niet veel symptomen meer dus ik vrees eigenlijk dat het niet raak is maar ergens blijf je toch hoop houden....

13. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Ik ben zojuist ongesteld geworden...

14. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hey mamahil

Ik zit vandaag 3 dagen voor nod dus wacht maandag maar even af.

@ plukplon dat is ook balen , hoop dat t in de volgende ronde raak is !

15. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Ah dat vind echt heel jammer voor je plukplon! Hoe voel je je?? Sterkte!
    Mamahil, tot wanneer kun je je weerhouden te testen denk je?

16. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Ik voelde het al de hele dag aankomen, menstruatiekrampjes.
    Aan de andere kant ook wel blij dat 1e cyclus na pilstop netjes 29 dagen is.
    Vol goede moed naar ronde 2.

17. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Plukplon; dat is inderdaad dan wel weer prettig. Ik hoop dat die cyclus zo regelmatig blijft!

Test nummer 3 (of is het 4) gedaan vandaag. Maar zoals ik had verwacht weer een negatieve test. Toch weer balen. Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee nu. Dat betekent dat ik dus mijn eisprong op 28-8 niet heb gevoeld. Maar het gekke is dat ik ook in die week mn vruchtbare slijm heb gehad. ...(Ook daar ga ik nu aan twijfelen natuurlijk).
    De vorige keren voelde ik mijn eisprong echt en precies 14 dagen later werd ik ongesteld. Zit ik er dan zo naast deze keer?!?!
    De mentruatiekrampjes die ik al een week voelde, zijn alweer een paar dagen weg, maar ik heb wel alweer dagen last van puistjes....waar blijft mijn menstruatie!?!

Dag 44 and counting :-/

18. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    Ah, Plukplon wat balen!! sterkte ermee en hopelijk de volgende ronde wel raak!!

Hier zit ik vandaag 4 dagen voor nod.... kon het vanmorgen niet meer houden en overal gezocht of ik nog een testje had liggen...
    Nu had ik nog een ovulatietestje liggen dus die heb ik nog gedaan :)
    Die is niet knalpositief, maar het 2e streepje is wel heel goed te zien...

Wil dit wat zeggen?? Of geef ik mezelf nu valse hoop?:(

19. mamahil

mamahil Actief lid

24 jul 2013
    173
    1
    0
    O, Noa81 wat een onzekerheid! Ksnap dat je dat bijna niet meer volhoud!
    Wat jammer dat de test weer negatief was, je blijft toch hoop houden he?
    Heel veel sterkte ermee en ik hoop echt dat het toch snel een keer wel raak is!!
    Digi knuffel!

20. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Oh mamahil. Ik zou dan maar snel een zwangerschaptest gaan halen want ik denk dat dit een positief teken is!!!

Voor deze ronde heb ik de hoop opgegeven. Ik ga mijn temperatuur goed bijhouden (doe ik nu een anderhalve week) en dan zien we wel weer. Dat is gewoon het rotte met een onregelmatige cyclus...je weet het nooit zeker..

Deel Deze Pagina