Mamahil en Samsie gewoon lekker genieten van jullie zwangerschap Noa we blijven elkaar op de hoogte houden
Wauw en alle 5 positief?! Nou, dan kan je gaan genieten!! Ik ga er morgenochtend nog 1 wagen! (Test nr. 2 word dat nog maar, dus nog spannend
Vanmorgen weer een test gedaan, maar hij is niet echt donkerder dan zaterdagavond.... Is dat wel een goed teken? Er komt wel een tweede streepje na ong 3 min maar hij is nog steeds niet echt heel duidelijk.. Pff... ben zooo bang dat het toch niet echt is, het zou toch donkerder moeten zijn anderhalve dag later en met ochtendurine?
Mamahil een streepje is een streepje. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook geen donkere streep, ik heb toen maar een digitale test gehaald misschien is dat een idee?
Ik snap je onzekerheid...heb afgelopen week idd ook meerdere testen gedaan. Maar vandaag (precies een week na mijn eerste test) heb ik voor het eerst een echte knaltest! Ik weet hoe die onzekerheid voelt...volgens mij heeft elke zwangere vrouw dat de eerste weken. Probeer het los te laten en test desnoods pas over een week weer Hopelijk heb je dan net zo'n mooie knaller als ik. Qua onzekerheid...ik denk dat dat blijft tot je echo. Het ene moment ben ik er zo zeker van, het andere moment ben ik weer bang dat het mis gaat. Het is gewoon een hele spannende tijd! Succes meissie! Ik hoop op een knaltest over een weekje!
Lief, dankjewel!! Ik heb nu een digitale test in huis, die ga ik morgenochtend doen. Had vandaag ongesteld moeten worden en er is tot nu toe niks... Geeft me ook wel goed gevoel, ik ben eigenlijk altijd op tijd, vaak zelfs een dag voordat ik het eigenlijk verwacht. Maar de onzekerheid blijft inderdaad even, zeker bij pijn enz... Maar als hij morgenochtend 'zwanger' aangeeft ga ik zeker genieten!! Jij ook lekker genieten van je zwangerschap hoor!!
Ik snap je onzekerheid mamahil. Ik kan me dat nog goed herinneren van mijn zwangerschap. Ik hoop dat er morgen een knallende ZWANGER staat en je echt kan genieten. Succes
Ik vond het bijna een magisch moment...het moment dat je dat woordje zwanger ziet verschijnen Dat maakte het voor mij definitief! Ik hoop voor jou morgen ook!
Lief dat jullie zo meeleven!!! Pfff.... kan er gewoon niet van slapen, laat het maar morgenochtend zijn! Jullie horen ervan!!
Bedankt allemaal!!! Hopelijk voor jullie ook snel een positieve test!! Hier gaan we er in ieder geval lekker van genieten!
Woehoe!!!!! Geweldig joh! Van harte gefeliciteerd. Nu kun je er niet meer omheen.geniet ervan! Hoe voel je je?!
Nieuw hier op het forum, hoop gezellig mee te kletsen en ervarnigen te delen. Ik ben sinds een maand gestopt met de pil en hoop tussen 2-6 okt. ongesteld te worden zodat ik een 'normale' cyclus te hebben. Ik heb een app op mijn telefoon waar ik dagelijks mijn klachten mee bij hou, maar wat kan dat je gek maken. We zitten nu dan ook in ronde 1 van het proberen en denk dat mijn klachten van het ontpillen zijn. Toch vind ik het moeilijk om in te schatten of ik ongesteld ga worden of dat er toch meer is. Door de pil kan je lichaam zo overhoop zijn, dat ik het (nog) niet nodig vind om te testen als ik niet direct ongesteld wordt. Hoop wel dat mijn hormonen snel op peil zijn zodat ik me echt kan concentreren op de signalen die mijn lichaam afgeeft.