Hoi hummeltje leuk dat je gezellig komt mee kletsen! Gaan jullie voor je eerste kindje? En het ontpellen kan heel lastig zijn , ik had ook heel veel klachten en zit nu in ronde 2.
Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje. Ben heel erg benieuwd en het is allemaal zo spannend nu we er echt voor gaan. Op dit moment zitten we in ronde 1 en heb ik erg veel last van het 'ontpillen' Wel raar want alle symptomen lijken op zwangerschapssymptomen. Ik wacht gewoon even af, als het goed is moet ik 2 okt. ongeveer mijn ongi krijgen. Wat voor kwaaltjes had jij tijdens het ontpillen?
Hoi hummeltje zeker erg spannend ! De eerste keer heb ik totaal geen kast gehad van t ontpillen, deze keer heel veel last. Ik had pijn aan mijn borsten , was misselijk , last van maagzuur buikkrampen . Ik heb me ruim 2 weken echt beroerd gevoeld . Nu nergens meer last van en op naar de 2e ronde. Welke klachten heb jij van t ontpillen?
dan heb je het getroffen! ik heb ontzettend zere borsten hoofdpijn misselijk krampen menstruatie pijn (nu al) last van mij rug en darmen en spierpijn. echt ongeveer alle symptomen van het zwanger zijn dus lekker frustrerend iig. maar ik wacht gewoon rustig af dus ik hou jullie op de hoogte!!!
Fijn he dat ontpillen je zou echt bijna aan je lichaam gaan twijfelen. Had ik toen in ieder geval wel , helemaal omdat ik het de eerste keer niet had. Maar goed bij de eerste was ik pas rond de 3 maanden misselijk
ja ik twijfel echt enorm en daar ben ik het type niet voor maar dit doet toch iets met je! Misschien wil ik ook te snel en te graag waardoor ik alles inbeeld.maar jij hebt al een kindje dan? welke leeftijd en herken je veel klachten?
Ik heb een dochter van 4 . Ik heb toen geen last gehad van het ontpillen . Wel toen ik zwanger was bepaalde klachten maar op zich viel het wel mee toen . Af en toe wat misselijk vooral smorgens en wat steken en krampen in mijn buik.
Hoi, Ja daar was ik ook benieuwd naar. Hoe gaat het ermee? Ik zit momenteel op dag 23 van mijn cyclus. Ik heb geen idee wanneer ik mijn eisprong krijg dus ik moet zeker nog tot einde van de maand wachten op mijn menstruatie of eventueel een test doen. Verder doen we er thuis gelukkig lekker relaxed over en zien we wel hoe het loopt.
Hoi, Fijn om te horen. Je moet nog even geduld hebben dus. Hier ook alles goed. Eind van deze week m'n NOD. Ik voel weinig. Wel gerommel in m'n buik en last van darmen. Heel anders dan vorige maand. Dat kwam achteraf duidelijk door het ontpillen. Hoe dichter het bij m'n NOD komt, hoe meer ik er mee bezig ben.
Ja dat is heel herkenbaar. Je probeert er misschien wel niet teveel bij stil te staan maar ongemerkt gaat het steeds door je hoofd en ga je fantaseren over 'wat als het raak is'... Leuke maar ook stressvolle tijd :-D Succes. Hou me op de hoogte. Ik zal voor je duimen!
Helaas heeft je geduim niet geholpen. Net een negatieve test, 1 dag na NOD. Ik zal vandaag wel ongesteld worden. Hoe is het met jou? Denk je dat je je eisprong al gehad hebt?
AH nee balen!!!!! Ben je zeker van de datum van je eisprong?? Als het deze ronde niet gelukt is dan is dat echt heel erg balen.dan maar snel ongesteld worden en voor de volgende ronde gaan toch. Tenminste dat wil ik op zo'n moment. Had je bij je vorige zwangerschap al het gevoel dat je zwanger was al voor je een positieve test in handen had? Nee geen idee. Ik denk niet dat ik m heb gehad. Als ik een beetje een cyclus van 45 dagen aanhoud dan zou ik volgende week ergens m'n eisprong moeten hebben. Nog even wachten dus. Sterkte meid!
Shit!!!!! Ik denk dat we NET op de dag van mijn eisprong niet gevreeen hebben, en ook de dag ervoor niet :-/ We hebben om de dag het gezellig gemaakt, maar de 9e heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad (temp.methode) en we hebben het op de 7e (avond) en de 11e gedaan! We waren deze week zo moe! De kinderen werden deze week heel vaak snachts wakker en we kwamen echt slaap tekort. We wilde wel.....maar toen we eenmaal in bed lagen waren we gelijk vertrokken Nou ja....het blijft afwachten, maar ik baal toch wel hoor. Als het zo is, dan is mijn cyclus wel een hele week korter dan de afgelopen keren. Ik ben benieuwd! Als het allemaal klopt dan zou ik 23-24 oktober ongesteld moeten worden. Gek wordt ik hiervan :-D
Heu Noa81, 3 dagen voor de eisprong is het gunstigst hoor Hier vorige maand gestopt met de pil, of tenminste...vergeten te halen, maar we wilden toch een 3e En nu heb ik al een dag of 4 allemaal steken in mn onderbuik, stijve onderrug en van die kriebelgolven, of je zenuwachtig bent, maar dat ben je niet?! Herkent iemand dit? Weet het echt niet meer van toen mijn symptomen waren? Succes allemaal!! Liefs..
Oh, balen is dat hè? Maar zaadjes kunnen een paar dagen blijven leven, dus alles is nog mogelijk. Vorige zwangerschap werd ik zwanger door maar 1 keer klussen die cyclus. Deze ronde had ik tijdens m'n vermoedelijke eisprong nachtdiensten, dat was ook balen. Maar achteraf was eisprong waarschijnlijk paar dagen later want ik ben nog niet ongesteld. Vanmiddag weer een negatieve test, dus laat die menstruatie nu maar komen.
Spannend hoor! Vorige ronde (1e) had ik ook veel symptomen, maar wil je niet ontmoedigen. Ik hoop snel een positieve test.
dank jullie wel. Ik moet wel blijven hopen. Dat hoort bij dit hele gebeuren toch @guz3. Ik weet alleen dat ik moe was de eerste weken. Verder vage klachten, maar ik weet ze niet zo goed meer. bij ontpillen heb ik ook vaak van die klachten gehad. bij mij duurde dat maanden. Ik hoop niet dat dat bij jou zo zal zijn. Succes! @plukplon. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt zodat je weer kan beginnen aan een nieuwe poging!