Klachten voor nod

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door miran82, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hey dames! Hoe gaat het hier?
    Noa....lees ik het goed? Gefeliciteerd!

2. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Hey!!

Alles goed hier. Klusperiode komt eraan.
    Hoe gaat het met jou Samsie?

Noaaaa wauw gefeliciteerd!!!!

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Spannend Plukplon!
    Met mij gaat alles goed! Inmiddels is het genieten begonnen :)

4. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    nou dames nu hier ook een positieve test !! 2 zelfs haha
    wij zijn helemaal in de wolken natuurlijk ;)

5. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hey! Ja miran wat goed.gefeliciteerd! Ik was zo benieuwd en had helemaal niet gezien dat je al weken geleden een bericht had geplaatst. Gefeliciteerd. Hoe voel je je??
    Hier nu 8 weekjes. Eerste echo was weer heel bijzonder met een mooi kloppend hartje :) kijk nu al uit naar de volgende echo!
    Hoe gaat het met jou samsie?
    @ plukplon. Gefeliciteerd!!! Ik zag je Banner. Leuk joh. Hoe voel je je?
    Succes en geniet ervan.

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wauw Miran! Had het ook helemaal niet gezien! Gefeliciteerd meis! Hoe voel jij je?

@Noa...ik voel me top! Inmiddels alweer 14weken...gaat snel nu in ene :D
    En jij? Hoe voel jij je?

7. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Gefeliciteerd! :)

8. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hey meiden thnx!! En ik voel me op
    Zich wel goed. Heel
    Anders dan bij mijn eerste dat wel.
    Ben nu heel veel moe en misselijk.
    Maar is allemaal voor een goed doel he ;)

En hoe gaat t bij jullie?

9. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    14 weken alweer. dat gaat snel. Ik vond vanaf 16 weken tot 26 weken echt heerlijk. Minder vermoeid en begin van het voelen van leven in je buik. Die vermoeidheid is vervelend soms he. Ik moet soms echt tot 10 tellen als de kinderen een beetje vervelend zijn. Soms is MN energie gewoon op. Met vlagen ook misselijk. Gelukkig niet vaak, dat lijkt me vreselijk. Ik hoop dat het snel over gaat miran.
    MN placenta zit nu aan de voorkant dus zal wel langer duren voordat ik de kleine zal voelen dat is wel jammer.
    Ik kijk uit naar de 12 weken echo.
    Wanneer heb je de eerste echo miran?
    En samsie jij hebt dan alweer over een paar weken de 20 weken echo. Mooie echo is dat en ook altijd beetje spannend. Wil je weten of het een jongen of meisje wordt?

10. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Miran gefeliciteerd!!!

Wij weten nu sinds een week dat ik zwanger ben. Super!!!
    Ik voel mij heel goed. Buik zet al wat uit. Spijkerbroeken zitten aan het eind van de dag al niet meer lekker. :D

11. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hey plukplon

Mijn broeken pas ik
    Al niet meer haha. We gaan t komend weekend
    Aan de familie vertellen.
    Die heb ik al ff niet meer gezien,
    En het is wel al echt zichtbaar aan t worden.

Ik heb 4 dec de eerste echo , super spannend!!
    Kijk ik al echt naar uit

12. Plukplon

Plukplon Actief lid

28 apr 2009
    351
    0
    0
    Ik kijk er ook zo naar uit om het de familie en m'n dochter te vertellen. Wij gaan dat tijdens het vieren van Sinterklaas doen op 6 en 7 december. En 11 december de eerste echo.
    Gelukkig pas ik m'n positiekleding van de vorige keer nog. Die zal ik snel nodig hebben vermoed ik.

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Jeej! Plukplon ook zwanger! Vruchtbare club hier! ;)
    Gefeliciteerd meis!

@Geslacht...ik wil idd weten wat het wordt. Heb altijd al geroepen dat ik geen suprise ei ben! :p op de 16 weken heb ik een prechtecho en hopelijk weten we dan wat het wordt :)

@20 weken echo...die heb ik de dag na kerst. Vind het nog niet heel spannend, vooral gewoon leuk :)

Qua kleding ben ik inmiddels toch wel over op positiekleding. Tops en shirts pas ik nog prima maar broeken...pfff! ;)

@Misselijk...dat was ik vooral tijdens de vakantie...echt weer fraai gepland :( Vanaf het moment dat ik weer in NL was was de misselijkheid zo goed als over.

Moe ben ik daarintegen nog steeds. Al moet ik eerlijk bekennen dat het steeds beter gaat....en als ik verhalen van anderen hoor ben ik ook hier een van de gelukkigen die het niet heel erg hebben :)

Zijn er hier toevallig ook dames die van plan zijn naar de 9maanden beurs te gaan?

14. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    @plukplon spannend he om het te vertellen , kijk er ook al naar uit haha . ben benieuwd hoe iedereen gaat reageren, helemaal omdat ik na de eerste het gezegd het daarbij te laten .

en het geslacht willen wij niet weten , hebben we bij de eerste ook niet gedaan. hoewel dat wel moeilijk is haha . zeker omdat ik toen heel vaak echo's had en ze het elke keer toch vroegen of ik t wou weten . maar ach zo heb je op t moment van de geboorte wel een extra verrassing , dat is ook wel leuk vind ik .

15. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Mag ik mee kletsen?

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Kitty en ben 32 jaar en we zitten in ronde 5 voor een brusje voor onze zoon van 9.
    Momenteel zit ik op cd 19 en heb al een drietal dagen last van wit/roze afscheiding erg weinig maargoed het is er wel.
    Nu sinds een uur geleden heb ik enorme last van krampen t.h.v. mijn linker eierstok en deze pijn trekt heel erg door naar mijn onderrug aan dezelfde kant. Het is er nog steeds maar wordt nu al wel wat minder. Daarnaast heb ik ook een trekkend gevoel in mijn baarmoeder. Wie herkent dit?

Verder doen mijn boobies bij de dag zeerder en zijn mijn tepels erg gevoelig. Maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan omdat ik dat wel iedere maand heb. Alleen nu wel wat heftiger.

Ik had er deze maand niet op gerekend door omstandigheden maar vindt dit wel vreemd.

Ik zie dat een aantal van jullie zwanger zijn echt super gefeliciteerd. Als ik zwanger zou zijn dan wil ik ook graag weten wat het wordt. Ik ben een te nieuwsgierig persoon en zou dat echt niet volhouden de gehele 9 maanden. Haha.

Voor de gene die ook nog in de onzekerheid zitten I know the feeling.

Groetjes Kitty

16. miran82

miran82 Actief lid

10 jun 2008
    199
    0
    0
    Hoi kitty

Ik had een week voor nod hele erge krampen in mijn buik. Links en trok door in mijn zij en rug. Zo erg dat ademen zeer deed en ik bijna niet meer kon lopen . Ik ben toen. Naar de ha geweest en die stuurde mij door naar t zh echo gehad ... Niks. Bloedonderzoek gehad en had te hoge waardes ( ontsteking) na een week werd de pijn minder en was op een gegeven moment overtijd ( niet meer aan gedacht) hartstikke zwanger dus. 2 weken geleden een vroege echo gehad om te checken omdat ik zoveel pijn had. Maar zag er allemaal goed uit.

17. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had dit ook dus mij mijn eerste zwangerschap maar dan niet zo vroeg in mijn cyclus maar wat later in de zwangerschap. De pijn kon ik vergelijken met wat ik nu voelde. Dus mijn hoop is weer terug.

Ik denk dat ik zondag ga testen dat is dan 3 dagen voor mijn nod. Ik hoop zo mijn man en mijn zoontje een leuk sintcadeau te mogen geven. Dit zou betekenen dat het voor mijn zoontje een sint kado is en voor mijn man misschien een verjaardags kado voor volgend jaar.

Ja gek he dat die pijnen in je zwangerschap je zo onzeker kunnen maken. ik had het ook toen. Ik had zowat een abonnement in het zh. Haha

Groetjes Kitty

18. noa81

noa81 Actief lid

13 dec 2010
    413
    0
    0
    Hoi Kitty. Welkom. Ik hoop dat de pijn die je voelt een positieve oorzaak heeft. Je moet nog wel een tijdje wachten tot zondag. Dat is altijd vreselijk he :)
    Wat leuk we gaan het allemaal vertellen binnenkort!
    Wij gaan het ook vertellen met sinterklaas. Ik ben heel benieuwd hoe ze gaan reageren op onze derde. We trekken altijd lootjes en doen een gedichtje. Ik ben bezig met een gedicht voor mijn moeder en daarin wil ik het vertellen. Ben al een beetje zenuwachtig :)
    Ik wil ook weer weten wat het geslacht is. Ik ben ontzettend nieuwsgierig van aard. Ik vind het fijn om te praten tegen mijn buik en dan meisje of jongen te kunnen zeggen. Ach iedereen moet voor zichzelf beslissen toch.
    Mijn buik is ook al vaker opgeblazen en broeken zitten minder fijn.
    De 9 maanden beurs ben ik wel eens geweest. Vond dat best leuk. Nu hebben ik alles wel een keer gezien en heb ik alles in huis zeg maar dus deze keer ga ik niet.
    Hoe heb jij het verteld samsie?

19. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat leuk noa81 dat je ook zwanger bent. De pijn is vanmiddag weggetrokken langzaam maar de roze afscheiding is nog steeds aanwezig. Weet echt niet meer wat ik ervan moet denken en zondag is zeker nog verrrrrr. Om gek van te worden. Zeker omdat ik de hoop had opgegeven doordat ml aan de medicijnen zit voor zijn klachten van hevige hoestbuien en een tennisarm. En daarnaast mijn ei moeilijk werd gevonden door ff.

Ik ben blij dat ik het even van me af kan schrijven en dat jullie ook je eigen ervaring delen.

Xxx Kitty

20. Kitty1981

Kitty1981 Bekend lid

2 okt 2013
    730
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi Hoi,

Vanochtend weer netjes getemperatuurd en weer een kleine stijging van 37.0 naar 37.1. Dus me ei is zeker geweest.Verder geen krampen meer gehad maar wel de lichtroze afscheiding.
    Vandaag doen mijn borsten weer een beetje zeerder dan gister en lijkt het wel of dat ze in de brand staan.

Tot nu toe nog geen lichtroze afscheiding gespot. Mijn nod is 4 december dus probeer tot zondag te wachten met testen. Het testen kan ook maandag worden want mijn zoontje heeft aanstaande zondag in Swalmen een motortraining. Dus dat wordt vroeg opstaan voor ons. En hoop dat ik dan nog even tijd heb om te testen. En zaterdag hebben we afgesproken om naar vakantievrienden te gaan in Belgie. Dus mijn weekeinde ziet er gelukkig weer druk uit.

Hoe gaat het met jullie?

Groetjes Kitty

Deel Deze Pagina